Isot smotot, mikä?!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jokk_e
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä ne isot motot sinne neljän sekunnin tuntumaan menee osaavalla kuskilla, mutta sitten kun tulee huono kuski ja vaihtaminen yms hukassa niin aika voi helposti ollakkin siellä 6 sekunnin luokkaa. Lyhyemmillä välityksillä vielä korostuu tuo vaihtamisen merkitys. Mittailtiin tolle kaverin uudenkarheelle 690SMC:lle racechronolla aikoja, niin itse sain kellotettua ajan 4.8 toisiksi tehokkaimmalla kartalla, ykkönen ja kakkonen meni koko matkan oikeestaan keula ilmassa, pyörän omistaja sai nipinnapin kuuden sekunni alle kiihdytettyä. Tietääkseni tuo vielä jää hiukan kisamotolle ainakin 0-100 ajassa, kisamotolla meinaan exc450/530 tai burgerit yms. :)

Saiskohan iPhonelle jotain edes semi luotettavaa trackeria, jolla tuota vois testaa? Olis ihan mielenkiintoista kokeilla kun nyt on taas Husaberg läjässä ja tuntuu laulavankin entiseen malliin. Testilenkillä homma lähti taas aivan täysin lapasesta ja ajosuoritus oli luokkaa: http://www.youtube.com/watch?v=ysC_J09cE1Q. Ihme vehkeitä. Ei kannata ostaa, kasvaa sarvet päähän.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Toinen juttu on se, kun kärsii tuo bodailu niin perkeleesti kun kaikki aika ja kiinnostus menee sitten motorsportin parissa. Mielenkiintosta olis ostaa joku halpa ikuisuusprojekti. Vanhoja LC4 smotoja on ainakin myynnissä välillä pirun halvalla.
 
Noinhan siinä usein käy ja vaikea sitä on pitää niistä kolmen tunnin ateriaväleistä kiinni :D Ei yksinkertaisesti voi moneen asiaan panostaa täysillä.
 
Kyllä ne isot motot sinne neljän sekunnin tuntumaan menee osaavalla kuskilla, mutta sitten kun tulee huono kuski ja vaihtaminen yms hukassa niin aika voi helposti ollakkin siellä 6 sekunnin luokkaa. Lyhyemmillä välityksillä vielä korostuu tuo vaihtamisen merkitys. Mittailtiin tolle kaverin uudenkarheelle 690SMC:lle racechronolla aikoja, niin itse sain kellotettua ajan 4.8 toisiksi tehokkaimmalla kartalla, ykkönen ja kakkonen meni koko matkan oikeestaan keula ilmassa, pyörän omistaja sai nipinnapin kuuden sekunni alle kiihdytettyä. Tietääkseni tuo vielä jää hiukan kisamotolle ainakin 0-100 ajassa, kisamotolla meinaan exc450/530 tai burgerit yms. :)

Eli tuollainen 530exc on räväkämpi kun 690?
 
Eli tuollainen 530exc on räväkämpi kun 690?

Melko erilaisia vehkeitä jo ihan painonkin puolesta niin hankala suoraan vertailla. On se räyhäkkäämpi varmasti, vaikka tehot meneekin hieman 690:n hyväksi. Kävin koeajamassa tuota 690:ä ja ihan sinällään hauska vehje se on, mutta kyllä se vähän painava motoksi tuppaa olemaan. Kuitenkin parempi vs. LC4 mitä on tullut parikin kappaletta aikanaan omistettua. Sitten taas 690:n jälkeen kun kävin tuollaista 120kg kisavireistä Husaberg 650:stä ajamassa niin ei ollut vaikeaa tehdä ostopäätöstä. Oli kuitenkin aivan eri levelin vehje.
 
adjoin just cavern 450 husabergilla, 2005 vm. yhtä hymyä on mies nyt. aika äkänen peli perkele oli kyllä! kuume senkun nousee =)
 
adjoin just cavern 450 husabergilla, 2005 vm. yhtä hymyä on mies nyt. aika äkänen peli perkele oli kyllä! kuume senkun nousee =)

Tohon vielä se 200cc lisää ni alkaa seisomaan.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tohon vielä se 200cc lisää ni alkaa seisomaan.

olipas meikäläisellä typoja kirjotuksessa. kaverin kaverilla ois 535exc, sitäkin ois kiva testata. eli nuo päälle 600cc vehkeet on HUOMATTAVASTI räyhäkämpiä?
 
Zone-sarja -42%
olipas meikäläisellä typoja kirjotuksessa. kaverin kaverilla ois 535exc, sitäkin ois kiva testata. eli nuo päälle 600cc vehkeet on HUOMATTAVASTI räyhäkämpiä?

No vrt. 450 varmasti on, vaikken sellasella ookkaan ajanu.
 
Vähän kiristellyn 650cc Husabergin omistaneena voin kyllä suositella kyseistä laitosta jos vähääkään voima kiinnostaa. Toki joutuu joka toisen ajon jälkeen huoltaa, mutta onhan se nyt hienoo että joutuu ihan tosissaan puristaan tankoo kiihdyttäessä. :)
 
Vähän kiristellyn 650cc Husabergin omistaneena voin kyllä suositella kyseistä laitosta jos vähääkään voima kiinnostaa. Toki joutuu joka toisen ajon jälkeen huoltaa, mutta onhan se nyt hienoo että joutuu ihan tosissaan puristaan tankoo kiihdyttäessä. :)

Ja sekin on vaan öljynvaihtoa, jos kaikki menee ok. Nopee homma.
 
http://www.nettimoto.com/ktm/660/1331177

mielipiteitä? pyörä ois tuossa 40km päässä. ois kyllä kiva koittaa tuollasta 600cc vehjettä, kun vertailuna on pohjalla se 450cc. täälläpäin on pikkasen nihkeesti noita vehkeitä :/

660 smc:tä mä oon itse vähän katsellut sillä silmällä. Suht kevyt verrattuna 640:seen, toki haittapuolena ettei perän kevyen rakenteen puolesta saa ottaa ketään kyytiin. Keveyden myötä myös neitikäynnistys jätetty pois.. eli potkimalla käyntiin. Mutta 660 smc valintaa imo puoltaa keveys ja jonkun verran 640:stä paremmat teholukemat.. ja kaasarina tietty suoravetoinen kiihdytyspumpulla varustettu keihinin FCR jo orggiksena.
 
Minä en ainakaa ottaisi isoa smotoa ilman sähköstarttia. Kaveriakin joutuu aina odottelemaan ku välillä se kotka ei ihan ekasta käyntiin lähdekkään :jahas: Neitinappi :haart:
 
nyt voi olla melko typerä kysymys, mutta noissa missä ei ole sähköstarttia niin virtalukkoakaan ei ole? tollastahan ei uskalla jättää mihinkään parkkiin ilman että sen riimuttaa johonkin kiinni? meikäläisen pyörän kyydissä ei kukaan istu =) vaimon voin kyydittää ja toiste se ei varmasti halua =)
 
siinä 450 husabergissä ei ollut. ja eikäs se ollut niin, että noissa husabergeissä on aika tiuha huoltoväli?
kai se on ruvettava säästämään että saa pyörän viimeistään ensi kesäksi =)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom