ironchef
Ironchef's World
Juha.N sanoi:Mulle tuli painoo 9kg kesäloman aikana, ja rasvat putos n.20% --> n.15%. Vielä kun jatkuis samaan tahtiin...
Jippii
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juha.N sanoi:Mulle tuli painoo 9kg kesäloman aikana, ja rasvat putos n.20% --> n.15%. Vielä kun jatkuis samaan tahtiin...
KingInCrimson sanoi:Forumeilla on NOPEAA kehitystä varten ihan oma osionsa ;)
Jii82 sanoi:Tavoitteeni: Poliisikoulu, mahdollisesti vartijan koulutuksen ja työn jälkeen.
Pituuteni 178cm ja paino 71kg..eli tulevaa ammatti silmällä pitäen todella vähän, joten nyt ihmiset neuvoja (nopeita keinoja), kokemuksia harjoitusohjelmista, ravinnosta, reenaamisesta...ei läskiä mistä muokata lihasta..vaan kokoa kroppaan kymmenen kilon tietämillä.. enemmänkin on tervetullutta..
steven_seagal sanoi:10 kg nopeasti? Helppo homma. Kreatiiniilla se tulee.
Sitä pitää vaan osata käyttä oikein. Lataus-, ylläpitojakso ja tauko(nääki löytyy netissä)
Ittelläki tuli ihan yhtäkkiä 5-6kg painoa lisää eräänä päivänä. Olin siis kasvanut isoksi (isommaksi) yhdessä yössä. Tiedän että se johtui nimenomaan kreatiinista. Eikä muuten ollu myöskään läskin muodossa tämä painonlisäys.
Ja tämä tarina on tosi :thumbs:
steven_seagal sanoi:10 kg nopeasti? Helppo homma. Kreatiiniilla se tulee.
Sitä pitää vaan osata käyttä oikein. Lataus-, ylläpitojakso ja tauko(nääki löytyy netissä)
Ittelläki tuli ihan yhtäkkiä 5-6kg painoa lisää eräänä päivänä. Olin siis kasvanut isoksi (isommaksi) yhdessä yössä. Tiedän että se johtui nimenomaan kreatiinista. Eikä muuten ollu myöskään läskin muodossa tämä painonlisäys.
jätkä taitaa olla seuraava colemannisteven_seagal sanoi:10 kg nopeasti? Helppo homma. Kreatiiniilla se tulee.

No jos nyt olet edellisenä oäivänä punninnut ittes aamulla ilman vaatteita ja jättänyt veden juomiset kahden päivän ajalta, niin kai se kreatiini voi ton tehdä, jos sitten seuraavan päivän iltana punnittee vaatteet päällä ja taskut täynnä kiviä. Eli vaikka ton verran paino nousiskin, niin nestettä se lähinnä on.steven_seagal sanoi:Ittelläki tuli ihan yhtäkkiä 5-6kg painoa lisää eräänä päivänä.

Kreatiini kerää todella hyvin vettä kehoon, joten tukin tosta oli hitustakaan lihasta. Solut imee vettä tasapainottaakseen solun ulkopuolistten ja sisäisten pitoisuudet, ja soluihin varastoutunut vesi näkyy nousseena painona. Tämä aiheuttaa ns. nestepöhön, joka näkyy pienenä tuvotuksena, mutta saa myös lihakset näyttämään hieman isommiltasteven_seagal sanoi:No en tiedä tuliko se nyt yhdessä yössä enkä muista olinko punninnut itteni just edellisenä päivänä mutta sanotaanko 3 päivän aikana.
Se on kuiteski varmaa että koko 5-6kg tuli yhtäkkiä kerrallaan ja sitte ei enää tullu.
Mitäs se muuten ihan tarkalleen tarkottaa kun painoa tulee nesteen muodossa ja miten sen huomaa?![]()
. Jos rasvat ei ole alhaalla, niin ei tota pöhöä huomaa ollenkaan.steven_seagal sanoi:No en tiedä tuliko se nyt yhdessä yössä enkä muista olinko punninnut itteni just edellisenä päivänä mutta sanotaanko 3 päivän aikana.
Se on kuiteski varmaa että koko 5-6kg tuli yhtäkkiä kerrallaan ja sitte ei enää tullu.
Mitäs se muuten ihan tarkalleen tarkottaa kun painoa tulee nesteen muodossa ja miten sen huomaa?![]()