Isoksi äkkiä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Mixu

Ei vain tajua
Mä haluaisin isoksi äkkiä ja kysynkin ihan muutaman kysymyksen!

- Voisitteko tehdä mulle treeniohjelman, vaikka 2- tai 3- jakoisen, kun mä en sitten osaa yhtään ja kertokaa, miten ne liikkeet tehdään kanssa?!
- Mitä mun pitäisi syödä, kun massaa ei tuu sitten millään?! Mitä lisäravinteita te käytätte? Onko ne hyvii? Miten mun pitäisi sekoittaa hera ja malto?
- Mun jalat on vahvat ja mun kädetkin on kasvanu hyvin, mutta mun penkki on ihan heikko! Miten mä saisin lisää voimaa mun penkkiin?!
- Pitäisikö treenata aamulla vai illalla?!
- Miten mä polttaisin rasvaa parhaiten?! Milloin pitää liikkua ja miten paljon?!

Ok, nyt varmaan jokainen on jo repinyt pelihousunsa, koska näitä viestejä tulee AINA vaan... ;) Miten me saataisiin nämä minimiin? Jollekin Adminille jo asiasta vihjaisinkin (en muista enää kenelle =D) mutta tää olisi kyllä aika ajankohtainen juttu. ?

EDIT: Vastausten perusteella en tuonut ajatustani ilmeisesti tarpeeksi selvästi esille: Tämä viestihän on sarkastinen kokoelma "The best of pakkotoisto"- kysymyksiä, joita tulee aina vaan uudestaan ja uudestaan.

Viimeksi muokattu:
Ei mikään tapahdu niin hetkessä, mutta kovalla ja säännöllisellä treenauksella selviää pitkälle, jos on lepo, ruoka ja muut asiat kohdallaan.

Punttis on pitkäaikaista hommaa... Jos haluat nopeasti jotain suuria tuloksia niin vaihda harrastusta.

Ei kai näistä kannata hermostua? Admineillä lienee nytkin jo ihan riittävästi hommaa. Ja jos joku jaksaa vastailla tuollaisiin kysymyksiin niin vastaa, muut voivat ne jättää huomiotta.

proteiinia ja hiilareita naamaan ja RAUTAA niin maan perkeleesti ilmaan että luut rutisee ja naama sinertää...sitten kunnon lepo ja alusta uudelleen:D

lol, nyt ei tainnu kaikki ymmärtää Mixun pointtia. Tuollaisia viestejä tulee tosiaan liikaa kun tuotakaan ei jaksettu lukea loppuun asti..

Originally posted by Mixu
EDIT: Vastausten perusteella en tuonut ajatustani ilmeisesti tarpeeksi selvästi esille: Tämä viestihän on sarkastinen kokoelma "The best of pakkotoisto"- kysymyksiä, joita tulee aina vaan uudestaan ja uudestaan.
aivan, ja tämän takia meillä on iki-ihana search

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Svetlana
Oisko aiheellista koota joku FAQ näille? :evil:
Olen aivan samaa mieltä! Vaikka sitten olisi oma FAQ-kansio, jossa olisi koottu viesteihin näitä asioita sopivien otsikoiden alle. Selvästi siellä pitäisi olla ravinto-oppia, erilaisia ohjelmia eri tarkoituksiin (massa, rasvanpoltto ja voima). Lisäksi sieltä olisi helpohko linkittää suosituimpien threadien alkuun lisäinfoa varten. Eihän tällä sellaista kiirettä ole eli jos esim. ylläpito on kiirenen, niin jos nyt ennen joulua tai joululomilla ehtisi asiaan perehtymään. Voisi tietenkin tänne Pakkotoistoon liittyessäkin tulla kehoitus tarkistamaan ensin FAQ, ennen kuin kysyy siellä olevia asioita uudestaan, uudestaan ja vielä kerran...

FAQ

Tuossa FAQ-hommassa on se ongelma, että niihin usein esitettyihin kysymyksiin ei ole yksiselitteisiä vastauksia. Miten kasvan isoksi? Mitä pitää syödä aamulla? Onko XXX-merkkinen tuote hyvä? Jokaisella on asioihin hieman erilainen näkemys ja siksi tollasta FAQ:ta on hankala kasata. Search toimii paljon tehokkaammin tollaisiin kysymyksiin vastausta etsittäessä! Sitä pitää vaan käyttää.

Niin ja AINA joku kysyy samaa asiaa uudeleen, ihminen on niin laiska eliö... oli FAQ:ta tai ei.

Originally posted by Mike
Fakta on se, ettei kukaan lue missään ikinä FAQ-juttuja, siksi sitä ei todellakaan meille tehdä.
Mixukin olisi voinut käyttää searchia mutta ei käyttänyt, miksi hän siis olisi vaivautunut lukemaan FAQ:a.
Käyttää searchia mihin?

Lue ensimmäinen viestini kokonaan. Lopussa totean, että en etsi vastauksia kysymyksiini, vaan yritän saada huomiota sille seikalle, että niin kauan kun asialle ei tehdä mitään, samoja asioita tullaan kysymään uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja (jatka potenssiin n).

Roinaforumissa on TÄRKEÄÄ: Pelisäännöt- viesti. Miksi ei samanlaista voisi järjestää tänne Treeni ja ruoka- palstalle, yksi Tärkeää- viesti, jossa vähän ohjeita, ennen kuin postaa viestin. Ja se viesti kelluu aina tuossa ylimpänä.

Edit: Tämän viestisarjan ensimmäinen viesti on siis 90% vitsi, joka yrittää stereotypisoida tyypillistä kysymystä, mihin lähes kukaan ei enää jaksa vastata.

Ok. Asialle ei sitten voi mitään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom