Isoista romuista haaveilu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jfx
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Thompzoni on just näitä ihmelapsia joita pakkiksella riittää. Osalla kasvaa hirveet lihat vuodessa ja osalla nousee malmi ihan hirveitä määriä. Eka noita ei taho uskoa ja sitten kun uskoo niin alkaa vituttaa kun ite ei saa mitään aikaseksi:D. Mutta hyviä treenejä vaan Thompzonille. Rahkeita on vaikka mihin.

Laitetaan nyt että itekkin sillon aikanaan varmaan parissa viikossa nous se penkki sinne omaan painoon mutta oma paino tais olla jotain niinkin huikeaa kun vajaa 60kiloa.

37,5 eka penkki ja painoin päälle 90kg 13 vuotiaana

Meinaatko lopettaa harrastuksen vai jätätkö nuo romut nostamatta vaikka menisikin?

Tavoite A penkki nousisi, mutta etenen ohjelman mukaisesti pienemmillä painoilla. 1,5 x bw kyykky on mennyt ajat sitten. Mavessa ei luultavasti nouse 2 x bw, vielä. Paino 96 kiloa.

Tavoite B:ssä 150 kilon penkki ei tule onnistumaan koskaan, loput eivät ole täyttä utopiaa.

Jos lopettaisi kaiken missä on huono, ei voisi harrastaa mitään :D

Jos lopettaisi kaiken missä on huono, ei voisi harrastaa mitään :D

Paskat sitä tartte pro missään olla pärjätäkseen elämässä :D Mäkin töikseni konffaan tuntemattomia laitteita ja ihmettelen prosesseja jotka ei koskaan ole toiminu eikä tuu toimimaan.

[venom];3708264 sanoi:
Luuletko tosiaan, että jokainen ihminen lähtee samalta viivalta? Jos 60-kilonen kaveri nostaa penkistä 60, kyykystä 90 ja maasta 120 ensimmäisellä kerralla, niin sun mielestä ei voi olla totta? Ite nostin 76-kilosena 200kg eikä takana ollut kuin 10 vuotta futista, vuosi pikajuoksua ja muutama vuosi rhp-treeniä. Toi tekee sen 2,65, ja onko toi nyt sun mielestä jotenkin mahdoton uskoa noilla pohjilla?

Noniin jätkät eiköhän tää threadi ollu tässä, jokainen voi palata pinkiponkin ja salibandyn pariin kun niillä voi ilmeisesti helposti vetää 200kg maasta.

Noniin jätkät eiköhän tää threadi ollu tässä, jokainen voi palata pinkiponkin ja salibandyn pariin kun niillä voi ilmeisesti helposti vetää 200kg maasta.

Varmasti on paljon ihmisiä ketkä vetää ekalla yrityksellä 200 kg maasta jos on voimaa vaatinutta työ/urheilu taustaa, eihän siinä tarvitse kuin kiskoa painot ylös lattiasta :) Paljon harvinaisempi suoritus on penkiltä 100kg kylmiltään jo tekniikankin takia, näitäkin kyllä löytyy.

Jani Murtomäki otti ekalla yrittämällä 145kg, ja puolen vuoden treenin jälkeen 200kg penkiltä raakana. Siinä sitä lahjakkuutta. Ei ihme että paidalla nostettu sittemmin 410kg http://www.penkkipunnerrus.fi/henkilokuvat/jani-murtomaki

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Moni tekijä vaikuttaa miten nopeesti tavoitteet täyttyvät. Ensinnäkin ihan ruumiinrakenne vaikuttaa paljon, esim. käsien pituus, keskivartalon pituus, rinnanympärys. Samoiten miten treenaa: lihasmassahakuisesti vai voimapainotteisesti, kyllähän se iso lihas tietenkin jaksaa nostaa enemmän, mutta hermotus ja tekninen suoritus on 1RM painoissa erittäin tärkeää. Ja sitten tietysti sitoutuminen treenaukseen: päämäärätietoinen ja tehokas treeni yhdittettynä tarvittavaan lepoon ja syömiseen.

Itse olen tuossa A kohdassa pauttiarallaa. 105/120/140, ratio on perseellään, tiedän. Treenitapa ollut pääsääntöisesti ~3-jakoinen bodytreeni > toistot pääsääntöisesti 8-10+, n. 9kk tullut säännöllisesti treenattua josta 4 kk ajan ollut ravintokin paremmin kohdallaan +1kg/kk. Nyt aloitin Wendlerin 5/3/1 ohjelman, pitäisi olla omiaan raakavoiman hankintaan. Katellaan vuoden päästä miten kaukana B kohdan tavoitteet on.

Miten voi luetun ymmärtäminen olla noin huonoa? Olenko jossain väittänyt, että jokainen noilla lähtökohdilla nostaa 200kg ekalla kerralla. Ja missä puhuin helposta? Kuvitteletko sä, että kaikki maailman huippunostajat on lähtenyt samasta kuin sinä?

No mutta, kumpi on kovempi sun mielestä, toi mun tulos vai Thompzonin nykyinen tulos suhteessa. Jokainen varmaan tajuaa, että Thompzonin. Mutta sä oot varmaan niitä, jotka oli ensimmäisenä edellä mainitunkin tuloksia epäilemässä, kun eihän kukaan voi olla lahjakkaampi kuin toinen, vai mitä?

[venom];3709053 sanoi:
Miten voi luetun ymmärtäminen olla noin huonoa? Olenko jossain väittänyt, että jokainen noilla lähtökohdilla nostaa 200kg ekalla kerralla. Ja missä puhuin helposta? Kuvitteletko sä, että kaikki maailman huippunostajat on lähtenyt samasta kuin sinä?

Se mikä tulos on kova ja mikä ei on aika yhdentekevää tässä threadissa. Mutta ehkä mun luetun ymmärtämisessä on jotain vikaa kun kirjoitit "onko toi nyt sun mielestä jotenkin mahdoton uskoa noilla pohjilla?"

Jätkä tehny puntilla ton mukaan yhtään mitään jaloilla ja vetää maasta 200kg. Toi on vähän sama kuin Phelps huutaisi altaassa 10-vuotiaille että kyllä mä oon uinu kovempaa teidän ikäsenä kyllä teidänkin pitää.

Mun alkuperäinen viesti oli nimenomaan sitä että tuntuu että kaikki täällä pakkotoistolla on ollu järkyttävän lahjakkaita ja ilmeisesti osaa teknisesti vetää maasta yli 100kg ilman että rikkoo selkänsä. Tuo on aivan helvetin harvinaista.

Se että sinä satuit nostamaan ekalla treenillä noin paljon ei tarkoita että se on normaalia, mutta teit itsestäsi kuitenkin esimerkin "normaalista urheilua pitkään harrastaneesta ihmisestä".

On olemassa eri lähtökohtia mutta toi sun lähtökohtas ei ole normaali, normaalilähtökohta on se että ekassa treenissä varsinkaan ei noita painoja kolistella.

Viekö se jotain arvoa sun elämältäs jos netissä ventovieraat ihmiset nostaa enemmän kuin sinä? :D Taitaa olla hampaankolossa jotain...

Esitin kysymyksen.

Kirjoitin tuohon että vikisevä paskahousu mutta editoin sen pois koska en halunnut mennä henkilökohtaisuuksiin. :)

Esitin kysymyksen.

Kirjoitin tuohon että vikisevä paskahousu mutta editoin sen pois koska en halunnut mennä henkilökohtaisuuksiin. :)

Miten sun kysymys liittyy tähän threadiin mitenkään? Omasta mielestäni kaikki mitä olen kirjoittanut ennen näitä kahta viestiä on nimenomaan liittynyt tähän threadiin. Tiedätkö sä edes mitä sä kirjotat?

Se mikä tulos on kova ja mikä ei on aika yhdentekevää tässä threadissa. Mutta ehkä mun luetun ymmärtämisessä on jotain vikaa kun kirjoitit "onko toi nyt sun mielestä jotenkin mahdoton uskoa noilla pohjilla?"

Jätkä tehny puntilla ton mukaan yhtään mitään jaloilla ja vetää maasta 200kg. Toi on vähän sama kuin Phelps huutaisi altaassa 10-vuotiaille että kyllä mä oon uinu kovempaa teidän ikäsenä kyllä teidänkin pitää.

Mun alkuperäinen viesti oli nimenomaan sitä että tuntuu että kaikki täällä pakkotoistolla on ollu järkyttävän lahjakkaita ja ilmeisesti osaa teknisesti vetää maasta yli 100kg ilman että rikkoo selkänsä. Tuo on aivan helvetin harvinaista.

Se että sinä satuit nostamaan ekalla treenillä noin paljon ei tarkoita että se on normaalia, mutta teit itsestäsi kuitenkin esimerkin "normaalista urheilua pitkään harrastaneesta ihmisestä".

On olemassa eri lähtökohtia mutta toi sun lähtökohtas ei ole normaali, normaalilähtökohta on se että ekassa treenissä varsinkaan ei noita painoja kolistella.

No oot kyllä käsittänyt väärin. En missään vaiheessa sanonut, että toi on normaalia. Olin aina reilusti vahvempi kuin muut ikäseni, enkä ole suinkaan niitä muka-nöyristelijöitä, jotka sanoo "nostin 200 penkistä, eli ihan paska". Mainitsin vain tuon tuloksen, ja ekassa postissa pointtini ei edes liittynyt tuohon tulokseen. Enkä ole myöskään sanonut, että kenenkään pitäisi nostaa 200, koska itsekin nostin. En tiedä miten käsitit tekstini niin.

Kyllähän se on totta, että pakkiksella tuntuu aina kaikilla nousevan 50% enemmän, mitä salilla näkee keskivertoihmisen nostavan. Mutta mielestäni kyseenalaistit, että tuo 200 olisi edes mahdollista nostaa. Missään en sanonut, että se oli helppoa tai mitenkään keskivertosuoritus.

Suositut

Back
Ylös Bottom