Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä mieti tuommoisia vaan treenaa.
Meinaatko lopettaa harrastuksen vai jätätkö nuo romut nostamatta vaikka menisikin?
Jos lopettaisi kaiken missä on huono, ei voisi harrastaa mitään :D
[venom];3708264 sanoi:Luuletko tosiaan, että jokainen ihminen lähtee samalta viivalta? Jos 60-kilonen kaveri nostaa penkistä 60, kyykystä 90 ja maasta 120 ensimmäisellä kerralla, niin sun mielestä ei voi olla totta? Ite nostin 76-kilosena 200kg eikä takana ollut kuin 10 vuotta futista, vuosi pikajuoksua ja muutama vuosi rhp-treeniä. Toi tekee sen 2,65, ja onko toi nyt sun mielestä jotenkin mahdoton uskoa noilla pohjilla?
Noniin jätkät eiköhän tää threadi ollu tässä, jokainen voi palata pinkiponkin ja salibandyn pariin kun niillä voi ilmeisesti helposti vetää 200kg maasta.
Varmasti kunnon treenillä ja oikealla asenteella mahdollista. Tuolla asenteella et ikinä nosta noita.Itse en tule koskaan nostamaan 150kg penkistä tai 250kg maasta. 200kg kyykky noista itselleni ainoa mahdollinen.
Noniin jätkät eiköhän tää threadi ollu tässä, jokainen voi palata pinkiponkin ja salibandyn pariin kun niillä voi ilmeisesti helposti vetää 200kg maasta.
Olisko dieetti mitään? ;)
[venom];3709053 sanoi:Miten voi luetun ymmärtäminen olla noin huonoa? Olenko jossain väittänyt, että jokainen noilla lähtökohdilla nostaa 200kg ekalla kerralla. Ja missä puhuin helposta? Kuvitteletko sä, että kaikki maailman huippunostajat on lähtenyt samasta kuin sinä?
Viekö se jotain arvoa sun elämältäs jos netissä ventovieraat ihmiset nostaa enemmän kuin sinä? Taitaa olla hampaankolossa jotain.
Esitin kysymyksen.
Kirjoitin tuohon että vikisevä paskahousu mutta editoin sen pois koska en halunnut mennä henkilökohtaisuuksiin.
Se mikä tulos on kova ja mikä ei on aika yhdentekevää tässä threadissa. Mutta ehkä mun luetun ymmärtämisessä on jotain vikaa kun kirjoitit "onko toi nyt sun mielestä jotenkin mahdoton uskoa noilla pohjilla?"
Jätkä tehny puntilla ton mukaan yhtään mitään jaloilla ja vetää maasta 200kg. Toi on vähän sama kuin Phelps huutaisi altaassa 10-vuotiaille että kyllä mä oon uinu kovempaa teidän ikäsenä kyllä teidänkin pitää.
Mun alkuperäinen viesti oli nimenomaan sitä että tuntuu että kaikki täällä pakkotoistolla on ollu järkyttävän lahjakkaita ja ilmeisesti osaa teknisesti vetää maasta yli 100kg ilman että rikkoo selkänsä. Tuo on aivan helvetin harvinaista.
Se että sinä satuit nostamaan ekalla treenillä noin paljon ei tarkoita että se on normaalia, mutta teit itsestäsi kuitenkin esimerkin "normaalista urheilua pitkään harrastaneesta ihmisestä".
On olemassa eri lähtökohtia mutta toi sun lähtökohtas ei ole normaali, normaalilähtökohta on se että ekassa treenissä varsinkaan ei noita painoja kolistella.