Isoista romuista haaveilu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jfx
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kaikki on suhteellista. Itselläni penkki oli ekalla kerralla 25kg x3, oma paino tuolloin 55kg ja ikää 15 vuotta. Yhtään parempi ei ollut suhteessa tosin silloinkaan kun aloitin treenaamisen muutaman vuoden tauon jälkeen 25 vuotiaana ja 80 kiloisena jolloin nousi penkistä 50kg x5, mavesta 60kg x3 ja kyykystä 50kg x8.

Ollakseni rehellinen niin tuossa tauon jälkeen salilla alottaessa oli jopa oman kehonpainotreeniä taustalla puolisen vuotta, mm. Puhtaita etunojia meni 50kpl.

Nyt oma paino 85kg ja penkki ~110-120kg. Mavessa en päässyt kuin alkuun ja tuli loukkaantumisia, 140kg ehdin siinä nostaa ja loukkaantumisen jälkeen olen tehnyt vain SJMV:tä puhtaasti lihastuntumaa hakien, siinä painot satkun molemmin puolin pitkiä sarjoja. Kyykyt oli myös kyseisen loukkaantumisen vuoksi pitkään samoissa ja prässiä olen joutunut treenaamaan.

Lueskelin kanssa, että melko kovia mave-tuloksia ukot on täällä repineet heti ensimmäisissä treeneissään. Joku penkkitulos voi kovalla punnertajalla olla tietenkin hyvällä tasolla jo heti alkuunsa, mutta missäs tuo maastaveto on ennen puntinnostoa kehittynyt?

Miksi ihmeessä kuvittelet, että penkki voisi olla luonnostaan kova, muttei mave? Penkki on huomattavasti vaikeampi liike kuin maastaveto. Ja kyllä mä näkisin, että esim. raskaissa töissä, johon sisältyy jotain säkkien nostamista, kehittyy mave paremmin kuin penkki.

No siis pakkotoistollahan jokainen kaveri on ammattiurheilija jo ennen kuin menee salille, tai sitten on näitä "silloin kun tosissaan aloin treenata" sitä ennen oli kotona tehty jollain pikkupainoilla jotain.

Kyllä mä ymmärrän jos joku vetää parin kuukauden - puolen vuoden treenillä noi ekat tulokset mutta nämä HETI tyyppiset vastaukset on kyllä vähän :david:

Luuletko tosiaan, että jokainen ihminen lähtee samalta viivalta? Jos 60-kilonen kaveri nostaa penkistä 60, kyykystä 90 ja maasta 120 ensimmäisellä kerralla, niin sun mielestä ei voi olla totta? Ite nostin 76-kilosena 200kg eikä takana ollut kuin 10 vuotta futista, vuosi pikajuoksua ja muutama vuosi rhp-treeniä. Toi tekee sen 2,65, ja onko toi nyt sun mielestä jotenkin mahdoton uskoa noilla pohjilla?

Tavoite A tuli about heti ku aloitti varsinaisen salitreenin, tai korkeintaan muutama viikko siinä meni. Taustalla jääkiekon peluuta, jonka jälkeen muutama vuosi väliä ennen salitreenin aloitusta. Paino oli tuolloin ehkä 75kg.

Tavoite B täytty vissiin viidennen treenivuoden aikana. Nyt joku 15-20kg noista eteenpäin menty, treeniä takana vuodesta 2005.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tavoite A tuli about heti ku aloitti varsinaisen salitreenin, tai korkeintaan muutama viikko siinä meni. Taustalla jääkiekon peluuta, jonka jälkeen muutama vuosi väliä ennen salitreenin aloitusta. Paino oli tuolloin ehkä 75kg.

Tavoite B täytty vissiin viidennen treenivuoden aikana. Nyt joku 15-20kg noista eteenpäin menty, treeniä takana vuodesta 2005.

Siis sä oot nainen ja penkkasit 75kiloa ekoilla salitreeneillä? Mitä hittoa te jotkut saatte äidinmaidosta.

Eikse sitten oo. Jotenkin mä oon ton Marden ja sitten ton kissan tossa pakkispipossa yhdistäny naiseksi:D. No tämä selvensi asiaa kummasti. 75kg penkkaava nainen ois jo aika kova sana varsinkin ekalla treenikerralla.
Edit. Katos perkele kyllä se aika lihaksikas mies profiilin takana oli. Pahoittelut Mardelle:D.

Siis sä oot nainen ja penkkasit 75kiloa ekoilla salitreeneillä? Mitä hittoa te jotkut saatte äidinmaidosta.

Jotain rajaa nyt, jos 200-150-250 on ylitetty jo 15-20 kilolla niin pitäisi tajuta että kyseessä ei ole nainen, vaikka avatarina olis my little pony.

Jotain rajaa nyt, jos 200-150-250 on ylitetty jo 15-20 kilolla niin pitäisi tajuta että kyseessä ei ole nainen, vaikka avatarina olis my little pony.

No älä nyt Thompzoni keuhkoa. Menny hieman ohi Marden tulokset kun en tota treeniketjua niin aktiivisesti seuraile:D
Edit. Eli en siis tota Marden postia lukenu alunperin loppuun asti

No älä nyt Thompzoni keuhkoa. Menny hieman ohi Marden tulokset kun en tota treeniketjua niin aktiivisesti seuraile:D
Edit. Eli en siis tota Marden postia lukenu alunperin loppuun asti

Hyvä on hyvä on, saat anteeksi.;) Vastataan nyt vaikka itsekin sitten.

A 0,5-1 vuosi
B penkki 2,5 vuotta, kyykky ja mave ...4,5 vuotta? Nuoruuden selkäongelmat ja z.y.z.z.ä.i.l.y selittää kyykyn ja vedon heikkoa kehitystä verrattuna penkkiin. No, onneksi sittemmin on opittu tekemään jotain oikeinkin ja nuo b-kohdan tulokset on jo ylitetty valovuodella.

Tänä vuonna tulee täyteen 7 treenivuotta.

Suositut

Back
Ylös Bottom