Ensin meinasin tulla puolustamaan transsukupuolisten oikeutta urheiluun, mutta onneksi luin tämän ketjun ajatuksella läpi ja valaistuin. Kiitos pakkis!
Kyllä tämä on ihan hirveää ja kauheaa. Mieheys on niin valtava etu, että jokainen 50-vuotias perussporttinen setä on jokaisessa lajissa parempi kuin Suomen huipulla kilpailevat naiset, vaikka söisi naishormoneja. Kyllä sen vaan on niin, että urheilu on vain sellaisten miesten ja naisten asia, jotka ulkonäöltään tunnistaa mieheksi tai naiseksi. Jumalakin loi paratiisiin miehen ja naisen, eikä mitään muuta. Minä en voi yhtään ymmärtää tuollaisia ihmisiä, kamalia ovat! Enkä usko, että tuollaisia edes oikeasti on, he vain haluavat huomiota ja ryöstää helppoja kultamitaleita naisilta valtavan mieheytensa tuoman etunsa avulla. Minä ainakin osoitan halveksuvani sukupuolen korjanneita kutsumalla heitä heidän alkuperäisen sukupuolen mukaisella nimellään. Siitäs saavat. Kyllä se vaan on niin, että on mies ja nainen, musta ja valkoinen, korkea ja matala, laiha ja lihava eikä mitään siitä väliltä. Kyllä näin on. Näin se on. On se näin. Eikä tästä asiasta löydy tutkimuksia. Minä tiedän. Minä googlasin "transsu urheilee" ja sain vain iltasanomien uutisia asiasta. Minä kyllä ymmärrän, miksi. Ihan ymmärrettävistä syistä.