Iso Arskan ennätykset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nappula
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Huhhuh tossa Arska 20-vuotiaana videossa sen hauikset näyttää siltä kun ne olisi räjähtämäisillään. Kauheet kinkut.

Arskahan on kunnon rhp, vajaat liikeradat ja cheattaakin ihan hulluna. :D

En tiedä liittyykö ennätyksiin, mutta kun tuosta Arskan koosta puhuttiin, niin tämä kuva oli itselleni järkytys:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200801167101168_uu.shtml

Siis Legenda ottaisi tällä hetkellä pataan jopa itse Matti "Soutelin kesällä Zeroa litkien ja pala räjähti " Vanhaselta! Surkean näköistä...

Tätä vyötäröä sitten vois verrata näihin nyky-Mr. Olympioihin. :)

on se kyllä niin kunkku että huhhuh, vaikka jalat olikin nykymielessä pienet riu'ut. :p

arnold-lats.jpg

Ihmiset vanhenee; yllättäen. Ei kukaan voi lihasmassoja ja yleiskokoa pitää loputtomiin.

Tietysti näin on. Mutta on tuo muutos melko suuri, etenkin kun Arska vielä pari vuotta sitten leffassakin pullisteli. Tai sitten en vain ole tajunnut, kuinka iso tuo Matti-Tatti on. :D Johtaja-ainesta...

no eiköhän se tilanne muutu ku nakataan vaatteet pois. varmasti arskalla on enemmän lihasta ku tuolla meidän "lipputangolla" vaikkei ois punttiin koskenut vuosiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Schwarzenegger+lupasi+tulla+Suomeen+lähivuosina/1135233336124

Tossa vähän suotuisampi kuva Vanhasen kanssa :) Hölmöähän se on vertailla kokoa, kun on puvut päällä molemmilla. Kyllä tosta silti sen näkee, ettei oo Arskan käsi ihan pieni nykyääkään.

Meinasin revetä kaupassa otsikkoon. Vanhanen "olen minäkin iso mies" :D

Vierailunsa aikana Vanhanen sai myös pidellä Conan-barbaarin miekkaa. Miekka on osa kuvernöörin työhuoneen sisustusta. Conan-barbaari oli yksi Schwarzeneggerin elokuvahahmoista.

"Olen aina luullut, että elokuvamiekat ovat muovia, mutta se olikin painavaa terästä."

Voin kuvitella Vanhasen aivan hiessä taistelemassa kyseisen miekan kanssa :)

1135233336102.jpeg

Edit: huvittavaa miten ihmiset laukovat "johtaja ainesta" henkilön pituuden perusteella.

Tuollainen kuva lapsuuden sankarista tekee kyllä häijyä! :eek:

Meinaatko itse olla paljonkin paremmassa kunnossa kuuskymppisenä?:)

Se on kyllä totta että paremmassakin kunnossa olevia "patuja" varmaan löytyy,aikoinaan oli Arska mullekkin se ykkönen.

Arskahan on ihan helvetin hyvässä kunnossa. Penkkaa vieläkin saletisti vähintään saman verran ku Mike :D

Arska on ilmeisesti käynyt vähän tuunamassa naamaansa koska vielä vuosi pari sitten oli melko ryppyinen mutta nythän äijän naama on kiree ku mikä!

Pirun terveeltä ja riskiltähän tuo Arska edelleen näyttää ikäisekseen. Ihme tyyppejä liikenteessä, kun odotetaan miehen pysyvän Mr O kunnossa hautaan saakka.

Suositut

Back
Ylös Bottom