Iso Arskan ennätykset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nappula
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Imo juuri noin sen pitääkin pelata. Bodaa kovaa ja kehoilee aikansa, sitten ei jää leikkimään enempää terveydellä vaan vetäytyy, että riittää puhtia muihinkin hommiin.

Arskahan ihan hyvässä kunnossa, ja lääkäri on kieltänyt kovilla painoilla treenamisen muutenkin. Jostain luin että kuitenkin 3krt/vko kävis kevyellä puntilla. Ja Vanhasella on pituutta mutta ei yhtään lihaksia, näyttää oikeastaan aika naurettavalta. :hyvä:

Meinaatko itse olla paljonkin paremmassa kunnossa kuuskymppisenä?:)
Ei se kunto mitään, mutta kun on niin vittumainen kuva, että Iso A. näyttää pieneltä tuon pakkasenpureman pulkannarun vieressä. :D

Vanhanen on "iso" mies 198 cm varrellaan. Arskakin on lyhentynyt iän mukana reilu metri kahdeksankymmentä mittaiseksi. Tosin Arskan haba näyttää vieläkin melkoiselta.

Ihme tyyppejä liikenteessä, kun odotetaan miehen pysyvän Mr O kunnossa hautaan saakka.

Tarkoitukseni ei ollut dissata Arskan nykyistä kuntoa. Siinä on tavoitetta itse kullekin olla samassa iskussa tuon ikäisenä.

Oli vain pakko jonnekin purkaa tuota ahdistusta ja pettymystä, kun yksi kaikkien aikojen sankareista ja yksi suurimmista inhokeistani muodostavat tuollaisen kuvan vaikutelmineen!

Perhanan Kola-Matti! Ilman tuota meidän maksamaa Jenkkilän Road-Tripiä eläisin edelleen illuusiossa, jossa Conan on kovin kaikista. :curs:

Arska Terminator kolmosessa (Hieman epäilen kyllä, että tässä kohtauksessa käytettiin CGI:itä Arskan vartaloon)
smg2lg5.jpg

smg3un9.jpg

smg4yg0.jpg

amg6yk2.jpg

Arska 2006:
http://www.ibabuzz.com/politics/wp-content/uploads/2006/12/arnold-2.bmp
Arska 2007:
arnie222007.jpg

arnie2007.jpg

mb2529.jpg

indexphp1iq8.jpg

Loppuun vielä 64-vuotiaat Frank Zane ja Serge Nubret:
http://www.frankzane.com/winter_cover.jpg
http://img504.imageshack.us/img504/387/sn115np4.jpg

Tuolla kunnollahan voi tehdä vielä monta action elokuvaa! Odottelen innolla Arskan comebackkia vuodelle 2011. Mahtaako kukaan tietää minkä elokuvan Arska meinaa filmata, jotain olen True Lies 2:sta kuullut(?).

Tuolla kunnollahan voi tehdä vielä monta action elokuvaa! Odottelen innolla Arskan comebackkia vuodelle 2011. Mahtaako kukaan tietää minkä elokuvan Arska meinaa filmata, jotain olen True Lies 2:sta kuullut(?).

Leffa ei toteutunut, koska Arska valittiin uudelleen kurvernööriksi 2006.

Arnold & Sylvester

arnold-2.bmp

:offtopic:
Olisi unelma saada kummatkin herrat samaan elokuvaan. Kummallakin herralla on sen verran treeni vuosia ja kokemusta takana että kyllä he itsensä kuntoon saavat yhteistä Action leffaa varten. Mitä Arnoldin treeneihin tulee niin muistaakseni olen lukenut, jostain netistä Arnold treenaa päivittäin 30min painoilla ja 30min aeorobista rasva prosentin pyöriessä .n 15%.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Mitä luulette, että kantoikohan Arska Commandon alussa sitä tukkia oikeasti olalla, tai oliko se oikeaa puuta? Tänään kokeilin nostaa sellasta ja voin sanoa, että jäi tekemättä :D

Ontto puu... täytetty betonilla !

arnold-2.bmp

:offtopic:
Olisi unelma saada kummatkin herrat samaan elokuvaan. Kummallakin herralla on sen verran treeni vuosia ja kokemusta takana että kyllä he itsensä kuntoon saavat yhteistä Action leffaa varten. Mitä Arnoldin treeneihin tulee niin muistaakseni olen lukenut, jostain netistä Arnold treenaa päivittäin 30min painoilla ja 30min aeorobista rasva prosentin pyöriessä .n 15%.

Itseasiassa Arska ja Stallone tulee olemaan samassa leffassa. Ainakin tän lähteen mukaan. http://www.stara.fi/2008/06/24/schwarzenegger-ja-stallone-yhdessa-valkokankaalle/ Saas nähä millanen tosta tulee, kun se ei oo perinteinen Hollywood-leffa vaan Bollywood.

Siis Arska ja Syltty Bollywoodi leffassa lauleskelemassa? Jumaleissön, tuota mä en välttämättä olisi halunntu tietää, enkä varmasti halua nähdä.

Jari Leino teki 18x200kg penkissä (kuten täällä edellä jo mainittiinkin), Riku Kiri 20x200kg niin ikään penkissä. Niskasen Vellu kertoi olleensa varmistamassa, kun Marko "Supermassa" Savolainen teki kunnossa ollessaan rintatreenin LOPUKSI viimeisenä liikkeenä penkkipunnerrusta 8x220kg!! :thumbs:

Ja ne, jotka tähän nyt sitten ajatteli vastata tyyliin "joopa joo, provo on provo off"-paskaa, syökää päänne. Toisille sitä voimaa vaan on siunaantunut paaljon paaljon enemmän kuin toisille, eikä se itkemällä muuksi muutu!!

Menee OT, mutta edesmennyt kuulantyontaja(suuruus) kotipaikkakunnaltani, Jari Kuoppa, tykitti penkissa 24*120kg 30 sekunnissa eraassa urheiluseuran rahanhankintatilaisuudessa. Ollessani viela nuori salillakavija, olin useasti paikalla, kun han lammitteli 15-20 toiston sarjoilla 100kg tangossa alle sekunti/tyonto.

noila kuula miehil kyl o tota räjähtävyyttä. salil misä mäki käy mi kävi enne yks kuula tyyppi ni 140kg päänpäälle ja 130kghauista heilautuksella ei koskaa 3pitempiä sarjoja nostellu. pelottavan kokoinen 196cm ja painoa 140kg ei haluta osua tiele ku lyö(säkki kyl kärsi ku se lämmitteli) käsivarsi isompi ku arskalla. penkkiä ei voinu ottaa ku kapealla 180kg2.

noila kuula miehil kyl o tota räjähtävyyttä. salil misä mäki käy mi kävi enne yks kuula tyyppi ni 140kg päänpäälle ja 130kghauista heilautuksella ei koskaa 3pitempiä sarjoja nostellu. pelottavan kokoinen 196cm ja painoa 140kg ei haluta osua tiele ku lyö(säkki kyl kärsi ku se lämmitteli) käsivarsi isompi ku arskalla. penkkiä ei voinu ottaa ku kapealla 180kg2.

huh huh mitä tekstiä :D

Suositut

Back
Ylös Bottom