Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei se kunto mitään, mutta kun on niin vittumainen kuva, että Iso A. näyttää pieneltä tuon pakkasenpureman pulkannarun vieressä. :DMeinaatko itse olla paljonkin paremmassa kunnossa kuuskymppisenä?
Ihme tyyppejä liikenteessä, kun odotetaan miehen pysyvän Mr O kunnossa hautaan saakka.
Tuolla kunnollahan voi tehdä vielä monta action elokuvaa! Odottelen innolla Arskan comebackkia vuodelle 2011. Mahtaako kukaan tietää minkä elokuvan Arska meinaa filmata, jotain olen True Lies 2:sta kuullut(?).
Olisi unelma saada kummatkin herrat samaan elokuvaan. Kummallakin herralla on sen verran treeni vuosia ja kokemusta takana että kyllä he itsensä kuntoon saavat yhteistä Action leffaa varten. Mitä Arnoldin treeneihin tulee niin muistaakseni olen lukenut, jostain netistä Arnold treenaa päivittäin 30min painoilla ja 30min aeorobista rasva prosentin pyöriessä .n 15%.
Jari Leino teki 18x200kg penkissä (kuten täällä edellä jo mainittiinkin), Riku Kiri 20x200kg niin ikään penkissä. Niskasen Vellu kertoi olleensa varmistamassa, kun Marko "Supermassa" Savolainen teki kunnossa ollessaan rintatreenin LOPUKSI viimeisenä liikkeenä penkkipunnerrusta 8x220kg!! :thumbs:
Ja ne, jotka tähän nyt sitten ajatteli vastata tyyliin "joopa joo, provo on provo off"-paskaa, syökää päänne. Toisille sitä voimaa vaan on siunaantunut paaljon paaljon enemmän kuin toisille, eikä se itkemällä muuksi muutu!!
noila kuula miehil kyl o tota räjähtävyyttä. salil misä mäki käy mi kävi enne yks kuula tyyppi ni 140kg päänpäälle ja 130kghauista heilautuksella ei koskaa 3pitempiä sarjoja nostellu. pelottavan kokoinen 196cm ja painoa 140kg ei haluta osua tiele ku lyö(säkki kyl kärsi ku se lämmitteli) käsivarsi isompi ku arskalla. penkkiä ei voinu ottaa ku kapealla 180kg2.