Itse astuin osittain pois oravanpyörästä tämän syksyn ajaksi. Teen 4kk ajan 4 päiväistä työviikkoa, eli perjantait aina vapaalla. Reilu kuukausi olis vielä tota jäljellä. Suosittelen... ;) Ensi vuoden alusta taas paluu 5pv työviikkoon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko loma kivaa, koska on lomaa vai koska ei tarvitse tehdä töitä?Toisaalta kun ajattelee että kun aina odottaa lomaa ja vihaa työntekoa että jos sen loman alottaisi täyspäiväisenä niin olisiko se sitten niin kivaa, ei olisi mitä odotella? Eihän paskakaan maistu paskalta jos ei paremmasta tiedä...
Onko loma kivaa, koska on lomaa vai koska ei tarvitse tehdä töitä?
Lapsillakin on sentään 3kk kesäloma ja kuukauden talviloma.
Ainakin vanhemmat tuntuvat viihtyvän hyvin eläkkeellä, vaikka äiti piti työstäkin. Isä tuntui suorastaan nuortuvan, kun pääsi pois työelämästä. Molemmat ovat vielä aika hyvässä kunnossa, eivätkä valita tekemisen puutetta.Toisaalta kun ajattelee että kun aina odottaa lomaa ja vihaa työntekoa että jos sen loman alottaisi täyspäiväisenä niin olisiko se sitten niin kivaa, ei olisi mitä odotella? Eihän paskakaan maistu paskalta jos ei paremmasta tiedä...
Mulla on akateeminen koulutus ja sitä vastaava työ. Sosiaalisesti sitävastoin tuntuu, etten ole mitään nykymaailmassa, kun en osaa ja jaksa sanoa oikeita fraaseja ja puhua tositeeveestä ja ryyppäämisestä tai sitten olen vain muuten luotaantyöntävä. Jos hyppäisin pois oravanpyörästä istuisin varmaan kotona yksin tai sitten olisin vanhempien nurkissa....En ole siis juuri mitään nykymaailmassa, mutta henkiset arvot ovat tärkeämpiä nykyisin. On paljon ystäviä jne.
Jos hyppäisin pois oravanpyörästä istuisin varmaan kotona yksin tai sitten olisin vanhempien nurkissa.
Minä olen kai tavallaan siinä puolessa välissä. Koko kesä meni hullun myllyksi töissä ja syyskuusta lähtien olen ollut sairaslomalla (työuupumus, masennus jne). Eli tavallaan olen päässyt pois siitä oravanpyörästä mutta paremmastakaan ei ole tietoa. Pitäis päättää lähteekö oikealle vai vasemmalle ja sekin tuntuu niin perin vaikealta.