Irc Quotes

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
Parempaa käyttöä olisi ollut noille reilulle 1000 eurolle kun olisi 10 kpl 100e seteleitä käyttänyt perseen pyyhkimiseen krapulapaskareissulla ja jättänyt nuo hienot juomat tuhlaamatta. Mikä viini tuo muuten oli?

Chateau," mouton rotschild " 1er GRAND CRU classe 1971

:D:D::DD

msg (1495) [66818]
<_niina^^> Mul on oikeesti maailman vittumaisin faija..
<bl_ondi> kuis sillee?
<_niina^^> Eilen oli mun synttärit.. oon toivonu heppaa lahjaks jo monta vuotta.
<_niina^^> ehdin jo innostuu ku faija sano et se on jo hommannu sen
<bl_ondi> mutta?
<_niina^^> NI TÄÄ KUSIPÄÄ ANTO MULLE 1KG MEETWURSTII LAHJAKS JA SANO VAA ET PAREMPI ONNI ENSVUONNA! saatana...

Ei ihan samalta sivulta, mutta voi perkele et nauroin.
http://fantasia.kuvaton.com/index2.php?numero=394

*****HUOM ERITTÄIN HÄIRIINTYNYTTÄ JA K18 MATERIAALIA!!!!****

"Kaivoin tärisevin käsin ruokakassista sillipurkin, tempaisin sen auki ja laskin housuni kinttuihin. Sen jälkeen heittäydyin maahan nelinkontin ja levitin sillipurkista aromikasta nestettä pers*r*i**ni ympärille."

Kuka kirjottaa tämmöstä! Jonkin verran häiriintynyttä.

Nauroin kyllä tota juttua niin vitusti:lol2:

Jos jossain vaiheessa kehtaat niin meikäläistä myös viiniharrastajana kiinnostaisi et mikä puteli on tullu kietaistua. Ja jos viel haluat paljastaa mistä moisen sait hankittua niin voisin itsekkin vilkuilla heidän valikoimiaan.

Tähän vastasinkin ylempänä. Sain pullon lahjaksi eräältä viiniagentilta muutamavuosi sitten. Kai noita ebaysta saa ostettua jos haluaa maksaa :D

"helvetti soikoon saatana, jompikumpi kissoista käyny paskomas pesukoneeseen ja mä pistin täyden koneen pyykkiä JA ARVATKAA onko nyt puhdasta ja hyväntuoksuista pyykkiä? hermosavut->"

Jostain syystä tuli tolle repeiltyä aika lailla :)

Surkeita nykyään, varsinki meinaa olla jo säälittävää kun niitä KEKSITÄÄN PÄÄSTÄ -.-

masa sanoo:
kyllä mä olen, vaikka pentti tossa jo suuttu yks päivä kun oli saanu sakot liikenteessä

bunkerienadonis sanoo:
millon meet öbikselle?

masa sanoo:
oon vielä ens viikon täällä ainakin

bunkerienadonis sanoo:
ok

masa sanoo:
kävin eilen pasilan hesburgerissa ja tilasin cokiksen join sen ja kusin siihen mukiin ja heitin työntekijän feissille :D

bunkerienadonis sanoo:
mitä vittuu? :D

masa sanoo:
no toissapäivänä kävin siellä jekkuhesessä kans ja se sama myyjä kävi vittuilee, tilasin kaks juustohampurilaista ja maksoin visalla kuittasin ja menin istuu, ootin 10min eikä niitä tullu niin kävin kysyy missä viipyy, niin tää rupes väittää etten oo tilannu mitään..

masa sanoo:
..no mä sanoin että tarkista kamerasta tai jostain ja se vaan väitti etten oo tilannu, no menin sitten sinne sisäpuolelle ja etin roskiksesta sen kuitin ja näytin sitä ja sanoin että antais ne hampurilaiset, ei antanu sittenkään, löin sitten oveen ja uhkasin sitä, se soitti vartijat..

masa sanoo:
..no ne tuli paikalle ja mä sanoin ettei täällä oo näkyny mitään häiriötä ja sitten näytin että mä en saa hampurilaista vaikka oon maksanu, lopulta se joutu tekemään mulle ne hampurilaiset mutta kylläpä oli vittumainen tyyppi, ajattelin sitten kostaa :D

bunkerienadonis sanoo:
ok,vittu mä repesin! :D

masa sanoo:
hähähää niin tein vielä eilen paperille semmosen suunitelman miten kostan sen homman, ihan hyvin se meni, ei ehtiny ees mitään vartijoita tulla menin vaan junaan ;D

Karua tuossa irc-quotesissa on, että useat monen vuoden takaiset jutut jäävät tuonne. Hain vanhan irc-nimen perusteella iq:sta ja kyllähän ne 4-5 viiden takaiset jutut siellä vielä ovat :D Kyllä nyt lievästi sanoen hävettää lukea noita.

Back
Ylös Bottom