Irc Quotes

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
<MiXu__> ei helvetti mitä tapahtu eilen päivällä
<keppi-> no?
<MiXu__> isovanhemmat tuli käymään ku mä runkkasin ylhääl
<MiXu__> ei siinä vielä mitään, en vaa huomannu että ne tulee mun huoneeseen
<MiXu__> selasin siin samal pokee ja vatkasin pikkuveljee
<keppi-> lol
<MiXu__> sitte ovi aukee, meen paniikkiin, suljen äkkii selaimen
<MiXu__> sitte vittu
<MiXu__> mul oli siel taustalla se goatse-kuva auki
<MiXu__> joku äpärä pastennu irkissä just 20sek ennemmin
<MiXu__> mitäköhä ne aattelee musta ny
<MiXu__> pikku-mikael runkkaa ja kattoo kun keski-ikäinen mieshenkilö levittää persettään
<MiXu__> antaakoha ne enää jouluna lahjoja

[@remulator]: ei kukaa haluis ostaa hyvii hanskoi?
[@remulator]: kerran vaa kätee vedetty
[@Sleijeri]: Mitä vittua sä selität

<op779> arvostin ku poika sano iltapalapöydässä "Iskä syö tussua"
<op779> sanoin että iskä syö sitte tussua ku oot menny nukkumaan

<gero|> vittu oon taito, tiputin äske purkkani penkin päälle, sitte löysin lattialta jonku vanhan pudonnee purkan, luulin et se oli se pudonnu.. pistin suuhu.. sitte nousin kohta ja sitte e päässy ylös ku perse oli tarrannu penkkiin kiinni ja iski vitutus maximus

<@spide> vähä sama asia ku jos katotaa jotain afrikkalaista heimoa ni ajatellaan että onpa niillä kurjaa mutta niistä itestä niillä voi mennä hyvinki ku ei oo tietoo paremmasta.
< Oni^> puhut asiaa :P
<@spide> ne ajattelee että olipa hyvä vuosi. lehmä pasko siinä määrin että saadaa majaan lisäsiipi.

[+Imppp]: voi vittu
[+Imppp]: oon taas lauantain kännis yrittäny imee antti tuiskuu :P
[+Imppp]: siis musaa =/

<^jan^> hyvä oli aamulla ku isä kerto et silitti nallen(meiän kissa) päätä sängyssä niinkuin tavallisesti.. ihmetteli sit et miks nallen kaulassa on kaks kuhmua.. laitto valot päälle ja huomas että nalle nukkuikin toisinpäin :)

<Lynk> voi vittu
<Lynk> mun veljen poika on iha ääliö
<Lynk> kysyin että osaako iskeä silmää niin se löi itteä silmää ja alko itkee :D
<Suurorca> ei voi olla...
<Tatsga> ja kaikki syytökset kohdistu suhun?
<trac> :)

Ahe: eka etin ruokaa.
Ahe: en löytäny mut löysin maitoo.
Ahe: join maidon.
Ahe: etin taas ruokaa.
Ahe: löysin muroi.
Ahe: mut ei oo enää maitoo.

#mozilla.fi (299) [128489]
< elias_a> Meillä oli lemmikkirottia, jotka kulkivat mm. näppiksen päällä.
< elias_a> Ketutti kun ne merkkaili ja kerran sitten otin rotan ja pistin sen liukumaan poispäin parkettia pitkin.
< elias_a> Kun tulin puhelimesta takaisin se oli kiivennyt takaisin ja kävellyt taas näppiksellä.
< elias_a> Sen huomasi siitä, että avoinna olevassa MOT sanakirjassa oli hakukentässä kolmikirjaiminen lyhenne, joka oli suomennettu "kuninkaallinen eläintensuojeluyhdistys".

http://www.ircquotes.net/?128489

#a_team (1684) [880]
[ @atlaz_ ] Mulle selvis tänään et yks shellin myyjistä on homo :-(
[ @atlaz_ ] Se on aina ollu mukavin tähän asti
[ @atlaz_ ] Aina ku tuun kassalle ni se ottaa mulle valmiiks jo valkosen malboron; "sä otat tän kuitenki"
[ @atlaz_ ] Ja sit kummatki nauretaan ja hymyillään toisillemme kunnes hiljennytään ja katotaan toisiamme silmiin.. ja huokaistaan samaan aikaan
[ @atlaz_ ] Kunnes lähden ja katson vielä kerran sen perään..
[ @atlaz_ ] Mut emmä kyl tajunnu et se on joku iljettävä hintti.

:D

#a_team (1684) [880]
[ @atlaz_ ] Mulle selvis tänään et yks shellin myyjistä on homo :-(
[ @atlaz_ ] Se on aina ollu mukavin tähän asti
[ @atlaz_ ] Aina ku tuun kassalle ni se ottaa mulle valmiiks jo valkosen malboron; "sä otat tän kuitenki"
[ @atlaz_ ] Ja sit kummatki nauretaan ja hymyillään toisillemme kunnes hiljennytään ja katotaan toisiamme silmiin.. ja huokaistaan samaan aikaan
[ @atlaz_ ] Kunnes lähden ja katson vielä kerran sen perään..
[ @atlaz_ ] Mut emmä kyl tajunnu et se on joku iljettävä hintti.

:D
Tämän on oltava läppä. Ei kukaan voi olla noin pihalla tai oikeestaan noin hintti tietämättään sitä ite. :hyvä:

Sehän ei selviä kirjoituksesta. Kirjoittaja vain toteaa saaneensa selville kyseisen faktan. Ja maalailee pettymystä huokuvan kuvan ihanasta myyjästä, joka muistaa hänen tupakkimerkin ja vielä hymyilee päälle. Huokailuista puhumattakaan..

Toi quottaus on kyllä ainakin 10 vuotta vanha juttu. Kuuluu samaan kategoriaan "oltiin laivan hytissä ja yläpuolelta joku pyysi sormea peppuu", tai "menin autoon ja pieraisin ja ei ollu mun auto hohoho!".

Hyvät pohdiskelut tullu tosta quotesta. :eek: Musta oli aika selvää että tohon "otat sen kuitenki" asti oli varmaan faktaa ja siitä kirjoittaja fiktiivisesti jatkaa miten tilanne muka jatkuu.. Ironisesti käsittelee sitä että nyttemmin on kuullut myyjän olevan kei. Mutta mitäpä tosta enempää analysoimaan, hauska juttu jolle tuli naurettua.

Back
Ylös Bottom