masa sanoo:
kyllä mä olen, vaikka pentti tossa jo suuttu yks päivä kun oli saanu sakot liikenteessä
bunkerienadonis sanoo:
millon meet öbikselle?
masa sanoo:
oon vielä ens viikon täällä ainakin
bunkerienadonis sanoo:
ok
masa sanoo:
kävin eilen pasilan hesburgerissa ja tilasin cokiksen join sen ja kusin siihen mukiin ja heitin työntekijän feissille :D
bunkerienadonis sanoo:
mitä vittuu? :D
masa sanoo:
no toissapäivänä kävin siellä jekkuhesessä kans ja se sama myyjä kävi vittuilee, tilasin kaks juustohampurilaista ja maksoin visalla kuittasin ja menin istuu, ootin 10min eikä niitä tullu niin kävin kysyy missä viipyy, niin tää rupes väittää etten oo tilannu mitään..
masa sanoo:
..no mä sanoin että tarkista kamerasta tai jostain ja se vaan väitti etten oo tilannu, no menin sitten sinne sisäpuolelle ja etin roskiksesta sen kuitin ja näytin sitä ja sanoin että antais ne hampurilaiset, ei antanu sittenkään, löin sitten oveen ja uhkasin sitä, se soitti vartijat..
masa sanoo:
..no ne tuli paikalle ja mä sanoin ettei täällä oo näkyny mitään häiriötä ja sitten näytin että mä en saa hampurilaista vaikka oon maksanu, lopulta se joutu tekemään mulle ne hampurilaiset mutta kylläpä oli vittumainen tyyppi, ajattelin sitten kostaa :D
bunkerienadonis sanoo:
ok,vittu mä repesin! :D
masa sanoo:
hähähää niin tein vielä eilen paperille semmosen suunitelman miten kostan sen homman, ihan hyvin se meni, ei ehtiny ees mitään vartijoita tulla menin vaan junaan ;D