Irc Quotes

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
Heheh tuli eilen luettua näitä ~40 sivua ja tässä joitain mille repesin:

Historian tunti
Tosi tarina: Yläasteella yks tyyppi piti historian esitelmää ja laitto VHS:n sisään. Alko tuleen jotain juttua sen pitämästä aiheesta. Hetken päästä filmi loppu ja ruudulle ilmesty tää kaveri vetämässä käteen. Otti kasetin suhteellisen nopeesti pois playeristä ja hajotti sen ja heitti roskiin. Opettaja ei nähny mitä ruudulla oli ja ilme oli kyllä sen mukanen kun jätkä tuhoo kasetin ja menee paikalleen istuun hiljaa :eek: Tyyppi sai tästä lempinimen sähkökäsi.

<franklini> nyt pitää tulla roflaan
<franklini> olin äsken sallilla päällä assembly 07 paita
<franklini> joku steroidihirmu tulee jtn selittää " Tommoset läskit nörtit mää tapan yhellä iskulla."
<franklini> "1 isku ja se on siinä" tai jotain tommosta
<franklini> olin silleen omgz nyt vittuun
<franklini> sit sanoin vaan " Mulla on kuule mustavyö Mortal Kombatissa"
<franklini> jätkä hiljenee vähäks aikaa ja sanoo "joo ei me tässä mitään tappelemaan aleta"
<franklini> ja lähti meneen

:david:

msg (2336) [32975]
<ffast> Käytiin kattoon Troija ja just ku posset tuli ulos hevosesta, takaa kuuluu naisääni: "Mää arvasin".

:hyvä:

(Sykermeetikko) estäkää minua!!!
(Sykermeetikko) tuolla pihalla jotain nörttejä hakkaa toisiaan vaahtomuovimiekoilla!!!
(Sykermeetikko) ja mulla on jo keppihevonen kädessä!
(Sykermeetikko) Saatana, käynkö ratsastamassa noiden ohi keppihepalla? :DDDD
(+Lurppis) :DD
(+Lurppis) Joo!
(Sykermeetikko) todellakin!!!

...

(Sykermeetikko) tehty
(Sykermeetikko) Vedin niiden ympärillä rinkiä keppihepalla kilpi kädessä, ja sanoin "terve, oi uljaat soturit" ;D

Haha!:rock:

http://bash.org/?829281

#829281 +(5293)- [X]

ruide: hey chris, stop fuckin cybering and let me show you something
cyph33r: what
cyph33r: i dont cyber cockbite, i have a gf
ruide: haha
cyph33r: what did you want to show me
ruide: i made an account on that scrabble website you go to
ruide: bubblegal_14
cyph33r: wtf
cyph33r: omg fuck you you fucking prick
ruide: chrisharker: i slide two fingers into your tight asshole
cyph33r: YOU ARE A FUCKING FAGGOT YOU KNOW THAT
cyph33r: I FUCKING HATE YOU
ruide: chrisharker: i've never done this before, am i doing it right?
cyph33r: FUCK OFF YOU FUCKING ASSHOLE

<Croc> Okay well I got this new girl home
<Croc> One thing led to another and you know
<Croc> well in the awkward moment after sex
<Croc> but before anything else happened yet
<Croc> I had the strangest impulse
<Croc> I took some left over cum and smothered it on her forehead and said "Simba..."

:lol2:

<@stirba> hehe kaikkeen sitä törmää ku yrittää löytää netist tietoo
<@stirba> Hän nousi sohvalta ja laskeutui eteeni ja imaisi kullini suuhunsa. ... Olli vetäytyi
<@stirba> suustani ja Tony tuli eteeni ja käski imeä kullinsa puhtaaksi. .
<@stirba> laitoin hakusanaks "eteeni" ku mun pitäis tietää sen kemialliset ominaisuudet

<Sepi> ei jumalauta :D
<Sepi> aamulla oli kiire ku olin lähös viemään pikkusiskoa(4v) tarhaan ni pikkuveli viel kysy cs:tä jotain ni huusin vaa et googleta nobo !
<Sepi> sit dösässä tuli joku mummo kyytii yheltä pysäkiltä ja sit se kyseli, että meneekö tämä bussi sinne ja sinne ni tää pikkusisko vaa huutaa et GOOGLETA NOBO :D
<Sepi> vittu mua kyl hävetti oikeesti ja sit se mummo rupes viel kyylään vihasesti
<Sepi> nii ja sit siin lähel istu viel jotain teineixei ni ne hajoili siin

<hookkan> Ei oo omena kauas puusta pudonnut: Tyttäreni Anni 3,5 ootti ruokapöydässä unentokkuraista äitiään, ja huusi vaativalla äänellä: veeveevee piste hetiruokaa piste fi

<Giina> Pakko tähän väliin kertoa ihan uskomattoman nolo tapaus mikä mulle kävi viime viikonloppuna :(
<Giina> Kuten ehkä tiedätte.. meillä naisillakin kasvaa vähän tuota partahaituvaista hivenen verran ja se pitää aina ajella pois jos pienikin haituvainen ilmestyy..
<Giina> Olin sitten bileissä yhellä tutulla ja siellä musiikki pauhas aika kovalla ja yks jätkä tuli mun luokse ja heitti pokkana, että: - Kiva parta!
<Giina> Suutuin ihan älyttömästi ja aloin kovaan ääneen huuta jotain että: Siis voi helvetti se on ihan luonnollista, että naisillakin parta kasvaa, eikä sille aina välttämättä voi mitään!
<Giina> Jätkä menee vähä kummallisen näköseks ja sanoo:
- Niin, kiva toi sun PAITA.

Back
Ylös Bottom