iPod nanolle hyvä treenikotelo?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KMS
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

KMS

Ikä
46
Toiv. tämä on oikea osio..

No, joka tapauksessa hakusessa on äpylin nanolle hyvä kotelo, jonka saisi treenihousujen vyötärölle jollain klipsillä tms. kiinni. Mikään käsivarren ympärille tuleva tai vastaava ei aja asiaansa.

Eli mielelläni kuulen ehdotuksia, mikäli joku moisen kätevän on löytänyt. Eikä tarvitse olla applen oma, oikeastaan hinnan puolesta mielellään ei äpylin omaa;).

Thanks!

Vois se sopiakkin. Parempi olis et sitä sais säädeltyy näppärästi kesken reeninki ilman et joutuu ottaa ulos siit "suojasta". Nano on vaan niin ohkanen et tuppaa olemaan ulottumattomissa norm. kännykkäkotelossa. Kyllähän noi kaupat näyttää olevan pullollaan niitä koteloita, joita voi viritellä käteen mut parempi olis tommosella vyötärö kiinnikkeellä.

Itse ostin viime vuonna semmosen käden ympärille viritettävän nano-suojan. Siinä tuli kuitenkin mukana myös vyöklipsi. En oo testannu klipsiä mutta näyttää ihan toimivalta. Oulun stokkalta löyty ja joku 15 euroo oli hintaa.

Saako siin käsisysteemissä kuulokkeiden piuhat näppärästi pois tieltä? Jos kiinnitys olis vyötäröllä niin piuhat saa ainakin siististi paidan alta,eipä häiritse kesken kaiken. Mut täytyy tiirailla jos semmosessa saa sen klipsin mukana niin vois jopa käydä semmosen painamassa....

Eipä oo piuhat itelle ainakaan tuottanu ongelmia. Paidan altahan ne tulee tosiaan ja jos piuha liian pitkä on niin senkun (esim. strapin ympärille) käärii.

Mulla on iSkin Nanossa ja helvetin hyvä IMO on. Menee clipsillä (clipsin saa irti jos haluaa ja Nanon voi laittaa clipsillä sekä vaaka että pystyasentoon) housun kaulukseen/vyölle, runkoa suojaa iskuilta ja näyttöä naamuilta eikä rajoita kuitenkaan toimintaa juuri mitenkään. Kivana bonarina vielä cradleen adapteri, jolla Nano menee telakkaan ilman että tarvitsee tuota iSkin:iä siitä riisua. Ainakin mun käytössä tuo rokkaa 100:lla.

http://www.iskin.com/duo-in2g/index.tpl?cart=1174696414243398

Tilasin suoraan valmistajalta, ei ollu ihan ilmainen (tosin vahva Euro auttaa), mutta kun ei tahtonut kotomaasta mieleistä löytyä.

Mulla on iSkin Nanossa ja helvetin hyvä IMO on. Menee clipsillä (clipsin saa irti jos haluaa ja Nanon voi laittaa clipsillä sekä vaaka että pystyasentoon) housun kaulukseen/vyölle, runkoa suojaa iskuilta ja näyttöä naamuilta eikä rajoita kuitenkaan toimintaa juuri mitenkään. Kivana bonarina vielä cradleen adapteri, jolla Nano menee telakkaan ilman että tarvitsee tuota iSkin:iä siitä riisua. Ainakin mun käytössä tuo rokkaa 100:lla.

Tilasin suoraan valmistajalta, ei ollu ihan ilmainen (tosin vahva Euro auttaa), mutta kun ei tahtonut kotomaasta mieleistä löytyä.

iSkin myös käytössä, suojaa vallan mainiosti.
Tilasin kanssa suoraan valmistajalta ja tuli n. viikossa suoraan kotiin (tosin tulli oli sen paketin tarkistanut). Klipsiä en käytä (henk.koht. en pidä jos jotain hölskyy vyötäröllä), vaan vauhdikkaammassa urheilussa on Niken armband...

Mulla on käytössä Niken armband, pysyy hyvin mukana joka menossa ja suojaa hieltä. Joitain ihmisiä ärsyttää se ettei tossa ole ikkunaa, mutta mulla ainakin on valmiit playlistit joita kuuntelen salilla. Menee kätevästi pesukoneeseenkin.

E. Saattaa todella isokätisille kavereille kyllä jäädä pieneksi. Ja ylimääräiset piuhat voi kätevästi tunkeä ton armbandin alle.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Gigantissa oli n.20e Belkinin valkoista nahkaa oleva kotelo vyöklipsillä. Mulla on käytössä periaatteessa sama, mutta ilman sitä vyöklipsiä. Suojaa erittäin hyvin.

Tuo vaikuttaa aika pätevältä vehkeeltä. Kuvat tuolla sivuilla eivät vaan kerro ihan kaikkea.. Eli onhan tuo vyöklipsi siis sellainen, että sen saa housun resorille, eli ei kaipaa vyötä housuille? Tarkoitus olis tosiaan laittaa se salilla housun resorille kines.

KMS

Tuo vaikuttaa aika pätevältä vehkeeltä. Kuvat tuolla sivuilla eivät vaan kerro ihan kaikkea.. Eli onhan tuo vyöklipsi siis sellainen, että sen saa housun resorille, eli ei kaipaa vyötä housuille? Tarkoitus olis tosiaan laittaa se salilla housun resorille kines.

KMS

Ylös, eli asia edelleen tapetilla..

KMS
Housun resorille menee juu eikä tartte vyötä. Mulla se on aina nimenomaan treeniverkkarien resorissa, kestää hyvin paikallaan, mutta paikalleenlaitto ja poisotto ei oo silti hirveää tuskaa.

Housun resorille menee juu eikä tartte vyötä. Mulla se on aina nimenomaan treeniverkkarien resorissa, kestää hyvin paikallaan, mutta paikalleenlaitto ja poisotto ei oo silti hirveää tuskaa.

Jep, thanks! Täytynee laittaa tuollainen tilaukseen, on sen verran edullinen, ettei pitäisi mennä tulliakaan.

Mua on vaivannut tallänen juttu kun käytän tota hauiksen ympärille menevää pidikettä, että estääkö se jotenkin sitten lihaskasvua siinä kädessä? Mulla on joka treenissä mukana ipodia ja se on aina vasemman hauiksen ympärillä. Tuli vaan mieleen tuo juttu, kun aina sanotaan että jos käyttää tukivyötä aina, niin keskivartalon lihakset ei pääse kehittymään niin tehokkaasti kun ne voisivat.

Mulla on myös mielestäni hiukan vasen käsi jäljessä vaikka se voikin kyllä johtua mun edellisestä harrastuksesta. Mutta ois mukava kuulla mielipiteitä!

Gigantissa oli n.20e Belkinin valkoista nahkaa oleva kotelo vyöklipsillä. Mulla on käytössä periaatteessa sama, mutta ilman sitä vyöklipsiä. Suojaa erittäin hyvin.

Kävinpä sitten hakemassa tuollaisen Belkinin lopulta, Gigantista. Niitä on mustia ja valkoisia, ja ostamassani on juuri tuo vyöklipsi. Tuntuu pätevältä vehkeeltä ja suojaa todellakin hyvin.

Koitin myös Jenkkilästä kysellä iSkiniä, mutta en saanut vastausta ja hylkäsin sitten tuon vaihtoehdon.

Elipäs, kiitos avusta!

Mua on vaivannut tallänen juttu kun käytän tota hauiksen ympärille menevää pidikettä, että estääkö se jotenkin sitten lihaskasvua siinä kädessä? Mulla on joka treenissä mukana ipodia ja se on aina vasemman hauiksen ympärillä. Tuli vaan mieleen tuo juttu, kun aina sanotaan että jos käyttää tukivyötä aina, niin keskivartalon lihakset ei pääse kehittymään niin tehokkaasti kun ne voisivat.

Mulla on myös mielestäni hiukan vasen käsi jäljessä vaikka se voikin kyllä johtua mun edellisestä harrastuksesta. Mutta ois mukava kuulla mielipiteitä!

Et oo tosissas. :lol2:
Rajoittaako housun vyön pitäminen murrosiässä mulkun kasvua?
Kuten täälläkin on varmasti tiedossa, lihas kasvaa levossa. Ellet sitten nuku se käsivarressa.
Toinen asia sitten on jos menee niin kireälle treenatessa että sormet sinertaisivät. :thumbs:

Ite joutuu varmaan ton Belkinin käydä poistaa. Sen verran ohkanen toi Nano on ettei sitä viitti ihan vaan taskussa pitää.
Ja toi Niken armband on liian trendikäs mulle.

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom