Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kukaan Kajaanissa Rossisen Paulin kanssa tekemisissä?
Sinkoukko.
Kun Pauli Lauloi, linnut eivät.
Tai ei taida Kajaanissa enää olla erillistä PST-komppaniaa.
Ruuat oli hyviä ja kaiken lisäksi sitä sai riittävästi. Meillä TST-lähetti kurssin mettäleirillä kurssia vetänyt skappari toi mettään paistinpannut ja lättytaikinan. Sanoi vaan meille, että kyllä näistä hommista pitää jotain hyviäkin muistoja jäädä. Oli komeaa paistella lättyjä notskilla.
Muoks eli lisäys.
Sen verran vielä, että mun mielestä intti oli paskaa. En mä sitä kuitenkaan vihannut, mutta en myöskään tykännyt. Silti mä koen, että joka v*tun jantterin on käytävä se elämänkoulu leikkimässä. Ei se oo vielä kenellekkään pahaakaan tehnyt, siis olla puoli vuotta opettelemassa, että ei kaiken pidä olla helppoa kermaperseilyä.
Hieno mies,ainakin näin jälkeenpäin kun aika on kullannut muistot:D "Kädet käy kuin turkkilaisella vitunsuolaajalla."
Hieno mies,ainakin näin jälkeenpäin kun aika on kullannut muistot:D "Kädet käy kuin turkkilaisella vitunsuolaajalla."
Oliko 3JK:n Yliluutnantti sinkojoukkueelle?? Tais olla kouluttajana peruskoulutuskaudelta AUK 1 loppuun. Siitä sitten Haminaan.
Joskus selitti jotain loma-asiaa että vaikka asuisitte jossain Homeperseensuolla, se ei ole mikään selitys..
Haminassa sitte jossain vaiheessa tutkailin karttaa ja yllätys yllätys, kartastahan osui silmään Homeperseensuo :D
Alkaa tuostakin olla jo 8 vuotta aikaa..
Onko se Kajaanissa nykyään 3JK.
Sen tiesin, ettei enää erillistä PST-komppaniaa.
Itse asiassa yks meidän alikessuista käytti just samaa ilmaisua. On jäänyt mieleen :-DHieno mies,ainakin näin jälkeenpäin kun aika on kullannut muistot:D "Kädet käy kuin turkkilaisella vitunsuolaajalla."
Gonabeach ja Ltn Nylund kellekkään tuttu?