Inttiin, saapumiserä II/08

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Timppa-aukkiin menossa mitä luultavimmin. Sieltä RUK:iin melko varmasti (melkein puolet pääsee ja voin melko hyvällä omallatunnolla sanoa että olen sieltä särmimmästä päästä).
Perkele kun on ollu nyt 7 viikkoa yskää, joutunu ramppaamaan veksissä kaks viikkoa kun erehdyin pyytämään kunnon troppeja kun ei resilarilla ja codetabseilla lähtenyt. Nyt lekuri yrittää löytää multa rasitusastmaa. :jahas: Sinänsä kummallista, koska yskä vain paranee rasituksen aikana, eikä huonojen puhallusarvojen (430, 180cm ja 70kg) lisäksi muita oireita ole. Ei edes hengästyttänyt kun poljin komppanian kolmanneksi nopeimman ajan 65km pyöräkilpailussa, yksin koko matka vastatuulessa. Voittajakaksikko veti kahdestaan kärkimiestä vaihdellen. Reittiennätys on 1h 57min 90- luvun alkupuolelta, ja itse poljin vähän päälle 2h. Yliluti sanoi että silloin reitti oli hyvässä kunnossa, nyt niin huonossa että saatanan hyvä jos pääsee lähellekkään kahta tuntia. :whip:

On se mukava huomenna mennä kasarmille jääkärinä... ;)

PST AUK:iin pääsin sitten, NLAW linjalle. Inttikin alkanut kiinnostaa vähän enemmän notta taidan särmätä itseäni hieman.

(NLAW:dance2:)

Ootko upinniemessä? Muistakaa rötvätä kokoajan, jos jotain pitäis tehä ni hakee vmtl:ää. Muuten ei pysy spadejen perinteet kunnos :D Kyllä siel spadena saa syödä ihan yhtä paljon ku muut ja joskus vähän enemmän, treenaakin kerkee ihan hyvin.

Kauhavalla olen. Nyt on tää ensimmäinen viikko spadena ollut tosi lepiä. Oppitunteja on ollut ohjelmassa ainoastaan ja nekin loppuvat yleensä reilusti ennen suunniteltua, joten aikaa jää sotkuun ja rötväämiseen. Ilmeisesti kuitenkin täällä meillä spaden hommat loppuvat melkein kokonaan e-kauden jälkeen, jolloin siirrytään suojausmiehistön koulutuksen mukaan.

Jep eli someroharjulla oon Lapitr:ssä palvelusta suorittamassa. Spol aukki on nyt se meikäläisen kohtalo jonka myötä päiviä vielä 302 :D. Suoritettiin reilussa kuukaudessa spol miehistökurssi mistä sit valittiin aukkiin menijät. 14 valittiin ja 30 halukasta eli meillä oli aika kova kilpailu paikoista. Miehistöön jäi sellaset 30 kaveria.

Jep eli someroharjulla oon Lapitr:ssä palvelusta suorittamassa. Spol aukki on nyt se meikäläisen kohtalo jonka myötä päiviä vielä 302 :D. Suoritettiin reilussa kuukaudessa spol miehistökurssi mistä sit valittiin aukkiin menijät. 14 valittiin ja 30 halukasta eli meillä oli aika kova kilpailu paikoista. Miehistöön jäi sellaset 30 kaveria.

Tupa 9 miestä ovelle! Tupa 9? TUPA 9!?! TUPA 9!!!! :D
Ja tupa 9 valmistautuu tarkastusmuodon tarkastukseen..

Jaa-a, ei se taas ihan nappiin mennyt... Aukkia edeltävällä viikolla Yliluti kutsu toimistoon ja sano sitte, että halukkaat ja parhaat on valittu tulenjohtajiks. Arvatkaa vaan olinko halukas... :jahas:
Sanoin sitte ylilutille kohteliaasti ettei kiinnnosta paskan vertaa enkä halua sinne. Vastauksena tuli naurahus ja "Koita pärjätä". :rolleyes:
Eipä siinä, pakkohan se oli mennä ku muita mahiksia ei ollu. Kaiken hyvän lisäks puhallusarvot on 300-400, joka tarkottaa tupakavereiden mukaan C:n papereita. :anssi:? Yskäkii tullu takasin, perkele.

Olin sitte pyöräkisassa prikaatin 9. ja komppanian 3., sain kuntsarin ja tulen saamaan jonkun ihme laatan. Ihanaa mahtavaa.

Katotaan mitä tapahtuu. En ainakaa tunne itteeni mitenkään sairaaks vaikka yskää on ollukkii koko intin ajan melkosesti. :thumbs:

Vuoden nakkihan se intistä napsahti. No pitää nyt yrittää päästä RUK:kiin kerran vuoden joutuu olemaan. 6/14 valitaan meidän linjalta ja mulla oli 2. parhaat soveltuvuus pisteet p-kauden jälkeen joten ainakin hyvät mahikset päästä.

Parola II/08 SpolAuk :dance:
Hetkonen, spollet käy aukin sit spolkissa vai missäs päin..? Oon ite autokomppaniassa, niin voipi olla et törmätään jossain vaiheessa viel sotku 2:n salilla. Joku jätkä siellä onkin pyöriny pakkispaidassa, mut en oo viel viittiny nimimerkkiä mennä kysäsemään :D

Lentoteknillinen aukki pärähti käyntiin ja on kyllä ollut rentoa. AUK I:n aikana on vain yks viikko leiriä, pääasiassa hommat on ollu toistaiseksi teoriaopintoja liittyen koneoppiin, aseistukseen ja toimintaan hornettien ympärillä. Tässä jossain vaiheessa sitten päästään jo enemmän näpräämäänkin koneita.

Rukkiin voi kyllä olla vaikea päästä... 101 pääsykokeilla valittua jamppaa, joista 8 pääsee rukkiin. :jahas:

Tsemeä niille metsämyyrille, jotka joutuu vielä satoja aamuja kaivamaan poteroita ja kyntämään mättäitä. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom