Dude, nyt meni väärin päin eli olen se vaaleatukkainen niin kuin ensin ajattelitkin :D. Toinen tyttö on vannonut valan jo aiemmin vuonna 2006 eli oli nyt poissa valasta. Tosin osallistui kyllä ohimarssiin ja muuhun toimintaan siellä. Kyllähän mä muistan kun joku kävi pyörähtämässä siellä budosalilla, tosin en tunnistaisi varmaan enää Ja niin, sali on kyllä aina ihan täpötäynnä. Budosalilla taas ei ole ketään enkä ole löytänyt painikaveria Hallista :( Pitänee alkaa harrastella jotain muita lajeja siellä iltaisin nyt kun alkaa flunssastakin toipumaan. Ei kyllä montaa tervettä päivää ole tähän mennessä ollut, mutta en taida tosiaan olla ainut
Ja joo, huomenna taisteluleirille! :D
Hahaa! Pitäiskö bustata yks kaveri, joka sano, että jo hän vois vähän painia ottaa. Menin juurikin sanomaan, että oot vapaaottelija ja painikaveria haet. Noh... Tuskimpa kyseinen kaveri oikeasti viitsisi sulta turpaan mennä ottamaan. :D Jotenkin kyllä itelläkin tuntuu mahdottomalta ajatukselta satuttaa naispuolista henkilöä - oli kyseessä sitten riita tai vapaaottelumatsi.
Joutupas leirillä vähän sykkimäänkin. Telamiinarasti oli ehkä kovin kaikista! Kannettiin yks kuollutkin mukana. :D
Toi erehtyminen johtu siitä, että yhdellä mun videolla näkyy valassa se toinen tyttö. Ilmeisesti oli vielä tuossa vaiheessa mukana.