Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs fidduu. Kyl meillä Kajaanissa ihan pinkka- ja punkkaräjäytykset joka ilta on :dance:. En tiedä sit onko jotain komppaniakohtasia eroja? Ite heilun tosiaan EK:ssa. Kivaa huumoria nuo on iltaa vasten. Pinkka sorvattu kyrvällä ja pinkassa traktorin mentävä aukko yms.. :hyvä:
P.S. Huomenna takasin :dance2:
EK:ssa räjähtelee ne sen takia kokoajan kun siellä on kuri kovimmasta päästä kajaanin prikaatista.
Muita Hallista? (huippu paikka)
Mitenkäs porukka on ollut terveenä intissä? Ite oon ollu 3 viikkoa eriasteisessa flunssassa. Kaikki lihaskunto- uinti- ja cooperin testit flunssaisena ja ekalla leirillä niin kova kurkkukipu etten puhunu juuri muille kuin ylemmille silloin kun oli pakko.
Intissä ei todellakaan tervettä päivää näe. Itsellä kanssa intissä pari kertaa tuo infernaalinen kurkkukipu, loppusodasta jouduin jopa evakuoitumaan, kun kuumekin nousi 38,5 asteeseen. Ennen inttiä ei koskaan ollut ollut noin kovaa kurkkukipua... Tuolla kaikki taudit leviää todella helposti...
niinhän se oli, kaikki kassut homeessa, tai ainakin sodankylässä. Kaikki siellä oireili toiset pahemmin toiset vähemmän. Tai sitten ne movetti.
tulipa tuosta mieleen, että kun me lähdettiin jumalanpalvelukseen ja lomapuvut päällä tietty, niin meikäläinen oli ainoa jolla oli kenttälakki päässä, ihmettelin että mitä perkelettä ne oikeen nauraa.:DMinä! 2. joukkue aukin puolella, ainut nainen valassa, ei varmaan vaikea tunnistaa. Todellakin huippu paikka :D Iltavahvareissa saa aina repeillä ihan kunnolla (kuka perkele tuli sinne kerran släbäreissä?! :lol2 ja tulipahan käytyä tiistaina iltalomilla Hallin Jannessakin jo :kippis1:
Jotain paskaa nuissa kassuissa kyllä on. Itsekkin tulin huhtikuussa pois 2 vuoden e:n paperit kädessä säkylästä. Olin pari kuukautta putkeen koko ajan yli 37 lämpöö(normaali lämpö 36.5) ja astmakin iski siellä. Pois tulon jälkeen en ole ollut kertaakaan kuumeessa taikka flunssassa.niinhän se oli, kaikki kassut homeessa, tai ainakin sodankylässä. Kaikki siellä oireili toiset pahemmin toiset vähemmän. Tai sitten ne movetti.
Alkaa kyllä olemaan toi varusmiesjohtajan kurinpito alaisilleen aika mahdotonta nykyään armeijassa. Usein aikataulutkin on niin kireitä ettei edes ehdi mitään juoksutusta yms. harrastaa. Lisäksi kun alokkaatkin alkaa heti ymmärtämään ettei vm-johtajalla oikeasti ole juuri mitään keinoja tai oikeuksia pistää porukkaa kunnolla ruotuun.
Oon miettinyt että jos pitäs uudestaan mennä alokkaaksi, olis alikit aika lailla helisemässä jos oikeasti haluis alkaa perseilemään...
Onko kukaan joutunu Sodankylään? Kauheen laiskoja käymään salilla nuo uudet varusmiehet, kun ennen oli varuskunnan sali aivan täynnä ja nykyään oon siellä aina ihan yksin.
Meillä Hallissa taas on liikuntatilat niin kovassa käytössä iltaisin, ettei salille meinaa yksinkertaisesti mahtua. Pieni sali, ja tuo prkleen liikuntakerhosysteemi vielä nostaa kävijöiden määriä...
kcuf olet siis se tummatukkanen tyttö? Ensin arvelin, että varmaan se vapaaottelija pakkiksella vois häärätä, mutta ilmeisesti ajattelin väärin.
Kai se sit pitää munkin paljastaa itseni... Oon se semipitkä kaveri, joka kävi napit korvissa säkkisalilla tekemässä leukoja ja jotain punnerruksia ennen kuin livahdin puntin puolelle.
Huomenna taisteluleirille! :jahas:
btw. Missäs se vaaleatukkanen muija sit oli, jos ei kerta valassa ollut?
Onko kukaan joutunu Sodankylään? Kauheen laiskoja käymään salilla nuo uudet varusmiehet, kun ennen oli varuskunnan sali aivan täynnä ja nykyään oon siellä aina ihan yksin.
On siellä aina sillon tällön sakkia aika kiitettävästi.. Olitko sinä tummassa asussa reenamassa tässä viime vkl?
Onko ketään tähtäämässä sotilaitten sotilaspenkin SM kisoihin?Ite oon alotellu treenaamista sinne jo saas nähä miten äijän käy