Inttiin, saapumiserä II/08

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäs fidduu. Kyl meillä Kajaanissa ihan pinkka- ja punkkaräjäytykset joka ilta on :dance:. En tiedä sit onko jotain komppaniakohtasia eroja? Ite heilun tosiaan EK:ssa. Kivaa huumoria nuo on iltaa vasten. Pinkka sorvattu kyrvällä ja pinkassa traktorin mentävä aukko yms.. :hyvä:

P.S. Huomenna takasin :dance2:

Ollaan samassa komppaniassa!:) Missä joukkueessa oot? ite oon gonahtaneessa ykkösjoukkueessa:dance:

EK:ssa räjähtelee ne sen takia kokoajan kun siellä on kuri kovimmasta päästä kajaanin prikaatista.

Pöh, mitäs nyt porukka on vaan prikaatin hörhöimmästä päästä kun suurin osa joutuu jäämään yli puoleksi vuodeksi. Olen nimittäin täysin vakuuttunut siitä, että juuri ne silmiinpistämättömät normijätkät jotka eivät perseile tai eivät sen kummemmin yritä olla nohevia pääsevät puolella vuodella vaikka heissä juuri olisi enemmän ainesta johtamiseen kuin Aukiin pakotetuilla häviäjillä. Toki nämä vapaaehtoiset "isänmaantoivot" ovat aivan oma lukunsa. Ikävä kyllä.

Lihaskuntotesti meni suurimmaksi osaksi ihan hyvin, mutta leuat jäi harmittamaan. Lisäpainoilla kun on tottunut tekemään lyhyempiä sarjoja, niin meno hyyty yhtäkkiä kympin kohdalla. Odotin jotain 16-20 tulosta... :jahas:

Vauhditon hyppy: 240cm
Punnerrukset: 52 (muistaakseni)
Leuat: 12
Vatsoja ja selkiä en muista, mutta toinen oli kiitettävä ja toinen hyvä.

IlmavTK, LntTekn AUK II/08, 1. joukkue, Alok. Härkönen

Muita Hallista? (huippu paikka)

Mitenkäs porukka on ollut terveenä intissä? Ite oon ollu 3 viikkoa eriasteisessa flunssassa. Kaikki lihaskunto- uinti- ja cooperin testit flunssaisena ja ekalla leirillä niin kova kurkkukipu etten puhunu juuri muille kuin ylemmille silloin kun oli pakko.

Muutenkin koko komppaniasta noin 1/3 tuntuu olevan sairaana. Oppitunneilla porukka yskii niin paljon että oppitunnin pitäjän täytyy välillä tauottaa puhetta.

Muita Hallista? (huippu paikka)

Minä! 2. joukkue aukin puolella, ainut nainen valassa, ei varmaan vaikea tunnistaa. Todellakin huippu paikka :D Iltavahvareissa saa aina repeillä ihan kunnolla (kuka perkele tuli sinne kerran släbäreissä?! :lol2:) ja tulipahan käytyä tiistaina iltalomilla Hallin Jannessakin jo :kippis1:

Mitenkäs porukka on ollut terveenä intissä? Ite oon ollu 3 viikkoa eriasteisessa flunssassa. Kaikki lihaskunto- uinti- ja cooperin testit flunssaisena ja ekalla leirillä niin kova kurkkukipu etten puhunu juuri muille kuin ylemmille silloin kun oli pakko.

Intissä ei todellakaan tervettä päivää näe. Itsellä kanssa intissä pari kertaa tuo infernaalinen kurkkukipu, loppusodasta jouduin jopa evakuoitumaan, kun kuumekin nousi 38,5 asteeseen. Ennen inttiä ei koskaan ollut ollut noin kovaa kurkkukipua... Tuolla kaikki taudit leviää todella helposti...

Intissä ei todellakaan tervettä päivää näe. Itsellä kanssa intissä pari kertaa tuo infernaalinen kurkkukipu, loppusodasta jouduin jopa evakuoitumaan, kun kuumekin nousi 38,5 asteeseen. Ennen inttiä ei koskaan ollut ollut noin kovaa kurkkukipua... Tuolla kaikki taudit leviää todella helposti...

niinhän se oli, kaikki kassut homeessa, tai ainakin sodankylässä. Kaikki siellä oireili toiset pahemmin toiset vähemmän. Tai sitten ne movetti.:rolleyes:

niinhän se oli, kaikki kassut homeessa, tai ainakin sodankylässä. Kaikki siellä oireili toiset pahemmin toiset vähemmän. Tai sitten ne movetti.:rolleyes:

Vekaralla kanssa todennäköisesti hometta monessa kassussa... 60-luvulla rakennettuja betonipaskoja...

Minä! 2. joukkue aukin puolella, ainut nainen valassa, ei varmaan vaikea tunnistaa. Todellakin huippu paikka :D Iltavahvareissa saa aina repeillä ihan kunnolla (kuka perkele tuli sinne kerran släbäreissä?! :lol2:) ja tulipahan käytyä tiistaina iltalomilla Hallin Jannessakin jo :kippis1:
tulipa tuosta mieleen, että kun me lähdettiin jumalanpalvelukseen ja lomapuvut päällä tietty, niin meikäläinen oli ainoa jolla oli kenttälakki päässä, ihmettelin että mitä perkelettä ne oikeen nauraa.:D

Jotain paskaa nuissa kassuissa kyllä on. Itsekkin tulin huhtikuussa pois 2 vuoden e:n paperit kädessä säkylästä. Olin pari kuukautta putkeen koko ajan yli 37 lämpöö(normaali lämpö 36.5) ja astmakin iski siellä. Pois tulon jälkeen en ole ollut kertaakaan kuumeessa taikka flunssassa.

Alkaa kyllä olemaan toi varusmiesjohtajan kurinpito alaisilleen aika mahdotonta nykyään armeijassa. Usein aikataulutkin on niin kireitä ettei edes ehdi mitään juoksutusta yms. harrastaa. Lisäksi kun alokkaatkin alkaa heti ymmärtämään ettei vm-johtajalla oikeasti ole juuri mitään keinoja tai oikeuksia pistää porukkaa kunnolla ruotuun.
Oon miettinyt että jos pitäs uudestaan mennä alokkaaksi, olis alikit aika lailla helisemässä jos oikeasti haluis alkaa perseilemään...

Varusmiespalvelusta ei voi suorittaa kahteen kertaan, mikä on kyllä järkyttävää resurssien tuhlausta. Monille iskee "inttikaipuu" kotiutuksen jälkeisinä päivinä ja se kestää kuukausista vuosiin. Monet ovat harmitilleet sitä ettei pääse uudestaan elämään tuota elämän parasta aikaa.

Kyllä siitä seurauksia voi tulla jos ei tottele alikkeja. Muistan lehdestä lukeneeni että jotkut kaksi tyyppiä oli saanut ehdonalaista kun ei ollut totellut ylempiensä komentoja.

Meillä Hallissa taas on liikuntatilat niin kovassa käytössä iltaisin, ettei salille meinaa yksinkertaisesti mahtua. Pieni sali, ja tuo prkleen liikuntakerhosysteemi vielä nostaa kävijöiden määriä...

kcuf olet siis se tummatukkanen tyttö? Ensin arvelin, että varmaan se vapaaottelija pakkiksella vois häärätä, mutta ilmeisesti ajattelin väärin.

Kai se sit pitää munkin paljastaa itseni... Oon se semipitkä kaveri, joka kävi napit korvissa säkkisalilla tekemässä leukoja ja jotain punnerruksia ennen kuin livahdin puntin puolelle.

Huomenna taisteluleirille! :rock: :jahas:

btw. Missäs se vaaleatukkanen muija sit oli, jos ei kerta valassa ollut?

Meillä Hallissa taas on liikuntatilat niin kovassa käytössä iltaisin, ettei salille meinaa yksinkertaisesti mahtua. Pieni sali, ja tuo prkleen liikuntakerhosysteemi vielä nostaa kävijöiden määriä...

kcuf olet siis se tummatukkanen tyttö? Ensin arvelin, että varmaan se vapaaottelija pakkiksella vois häärätä, mutta ilmeisesti ajattelin väärin.

Kai se sit pitää munkin paljastaa itseni... Oon se semipitkä kaveri, joka kävi napit korvissa säkkisalilla tekemässä leukoja ja jotain punnerruksia ennen kuin livahdin puntin puolelle.

Huomenna taisteluleirille! :rock: :jahas:

btw. Missäs se vaaleatukkanen muija sit oli, jos ei kerta valassa ollut?

Dude, nyt meni väärin päin eli olen se vaaleatukkainen niin kuin ensin ajattelitkin :D. Toinen tyttö on vannonut valan jo aiemmin vuonna 2006 eli oli nyt poissa valasta. Tosin osallistui kyllä ohimarssiin ja muuhun toimintaan siellä. Kyllähän mä muistan kun joku kävi pyörähtämässä siellä budosalilla, tosin en tunnistaisi varmaan enää :rolleyes: Ja niin, sali on kyllä aina ihan täpötäynnä. Budosalilla taas ei ole ketään enkä ole löytänyt painikaveria Hallista :( Pitänee alkaa harrastella jotain muita lajeja siellä iltaisin nyt kun alkaa flunssastakin toipumaan. Ei kyllä montaa tervettä päivää ole tähän mennessä ollut, mutta en taida tosiaan olla ainut :rolleyes:

Ja joo, huomenna taisteluleirille! :rock: :D

Onko kukaan joutunu Sodankylään? Kauheen laiskoja käymään salilla nuo uudet varusmiehet, kun ennen oli varuskunnan sali aivan täynnä ja nykyään oon siellä aina ihan yksin.

On siellä aina sillon tällön sakkia aika kiitettävästi.. Olitko sinä tummassa asussa reenamassa tässä viime vkl? :rolleyes:

On siellä aina sillon tällön sakkia aika kiitettävästi.. Olitko sinä tummassa asussa reenamassa tässä viime vkl? :rolleyes:

Varmaan joo. Minä oon aina niissä samoissa mustissa huppareissa ja housuissa. En kyllä keksi kuka muukaan siellä kävis kun minä ja minä kun oon siellä melkein joka päivä. Saa tulla moikkaamaanki.

Onko ketään tähtäämässä sotilaitten sotilaspenkin SM kisoihin?Ite oon alotellu treenaamista sinne jo saas nähä miten äijän käy:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom