Inttiin, saapumiserä II/08

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ekat viikonloppuvapaat sopivasti kipeenä, perjantaina oli kivat 39 astetta kuumetta. Ei ihme että oli vähän heikkoa rättisulkeisissa..
Huomennta takas eikä yhtään ihme kyllä takaisin tekisi mieli.8)

Yks pakkislainen vasta bongattu..

Kuinka muuten teillä päin menetellään pinkka- ja punkkatarkastusten kanssa? Meillä Kauhavalla on joka ilta normaalisti nämä tarkastukset, mutta esimerkiksi Kajaanissa sitä pidetään simputuksena. Aika jännä, kun sama firma on kuitenkin kyseessä ja silti eri säännöt eri paikoissa.

Mitäs fidduu. Kyl meillä Kajaanissa ihan pinkka- ja punkkaräjäytykset joka ilta on :dance:. En tiedä sit onko jotain komppaniakohtasia eroja? Ite heilun tosiaan EK:ssa. Kivaa huumoria nuo on iltaa vasten. Pinkka sorvattu kyrvällä ja pinkassa traktorin mentävä aukko yms.. :hyvä:

P.S. Huomenna takasin :dance2:

Mitäs fidduu. Kyl meillä Kajaanissa ihan pinkka- ja punkkaräjäytykset joka ilta on :dance:. En tiedä sit onko jotain komppaniakohtasia eroja? Ite heilun tosiaan EK:ssa. Kivaa huumoria nuo on iltaa vasten. Pinkka sorvattu kyrvällä ja pinkassa traktorin mentävä aukko yms.. :hyvä:

P.S. Huomenna takasin :dance2:
Koitapa siinä pitää pokka, kun alikessu kattoo pinkan reikää ja sanoo, että se näyttää kuin monta lasta synnyttäneen äidin vitulta: sisään mahtuu kolme kyrpää ja pää :D Toi on ollu parhaimpia tähän mennessä :D

Edit. Kyseessä siis ei ollut mun pinkka :)

Heti seuraavasta varustevaihdosta lipastatte (joko on termit hallussa?:D) ylimääräisen päiväpeiton. Teette siitä särmän pinkan, jonka voitte aina illalla nostaa kaapista tuolille. Kannataa jollain "lukita" se särmäksi. Itse käytin tähän nitojaa.

Heti seuraavasta varustevaihdosta lipastatte (joko on termit hallussa?:D) ylimääräisen päiväpeiton. Teette siitä särmän pinkan, jonka voitte aina illalla nostaa kaapista tuolille. Kannataa jollain "lukita" se särmäksi. Itse käytin tähän nitojaa.
Tuostahan suffelia seuraa, kun se hetki koittaa, jolloin kaikkien pinkat räjähtää. :down:

Onko täällä paljon porukkaa Säkylän 1.JK:sta? Upea paikka, tänään takaisin :)

Itseasiassa lupa täytyy saada, ulkomaille ei lähdetä edes Virossa käymään ellei asiasta ole ilmoitettu/lupaa kysytty.

No emmä ainakaan mitään lupia kyselly vaikka kävinki virossa varusmies aikana. Eihän nykyään edes kysytä mitään henkkareita saati passia viroon mennessä. Ni miten vitussa tosta voi jäädä kiinni?

Onko kukaan joutunu Sodankylään? Kauheen laiskoja käymään salilla nuo uudet varusmiehet, kun ennen oli varuskunnan sali aivan täynnä ja nykyään oon siellä aina ihan yksin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom