Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Positiivista ajattelua nuoret miehet. Alokas aika kesällä on huomattavasti mukavampi jo sen takia että ei tarvi palella niin saatanasti aina ja joka paikassa. Mulle jäi siitä niin kova trauma että päätin kotiutuessa etten eläissäni palele enää :S
Ja mitä tulee tuohon iänikuiseen kinaan palveluspaikkojen "kovuudesta" niin tuohan on ihan asiaan kuuluvaa ja osoittaa jonkinlaista tervettä ylpeyttä omastaan. Intin jälkeen sitä ymmärtääkin nopeasti sitten että sillä ei ole mitään väliä missä olit ja millä arvolla.
Itse olen kovin tyytyväinen palvelukseeni, vuoden aikana sain mm. huomattavan boostin esiintymisvarmuuteen, empä olisi ennen armeijaa kuvitellutkaan tekeväni joskus työtä joka on 100% esiintymistä ja opettamista/ohjaamista.
Totta, mutta vittumaisimmat ja pisimmät leirit on lopussa, eli hajotkaa loppusodassa kylmyyteen Itellä pahin hajotus oli kaiken maailman ötökät ja 30c helle En vaihtais tuota talven loppusotaan..Positiivista ajattelua nuoret miehet. Alokas aika kesällä on huomattavasti mukavampi jo sen takia että ei tarvi palella niin saatanasti aina ja joka paikassa. Mulle jäi siitä niin kova trauma että päätin kotiutuessa etten eläissäni palele enää :S
Totta, mutta vittumaisimmat ja pisimmät leirit on lopussa, eli hajotkaa loppusodassa kylmyyteen Itellä pahin hajotus oli kaiken maailman ötökät ja 30c helle En vaihtais tuota talven loppusotaan..
Älkää säikähtäkö alussa. Skapparit ja etenkin varusmiesjohtajat haluavat yleensä aluksi tehdä jonkinlaisen vaikutuksen ja rakentaa itselleen tietyn aseman. Muistakaa, että kaikki ne ovat kuitenkin ihmisiä...
Silloin tajuaa, että skapparit ja johtajat on rentoja tyyppejä, jotka vaan vetää roolia kurinpidollisista syistä. Yllättävän moni kusipää voi osoittautua hyväksi jätkäksi!
Mulle jäi siitä niin kova trauma että päätin kotiutuessa etten eläissäni palele enää :S
Puolustusvoimien eliitti palvelee kuusisen sotilassatamassa. Viel 3kk punttii, auringon ottoa, ja syömistä =D Nyt ollaa 10 päivän lomilla.
Yleensä valitetaa, että armeijassa ei saa syödä ja nukkua tarpeeks, mut tuolla on kyl ihan toistepäin...
Painoo tullu sellaset 6-7kg lisää, kai siin on vähän lihastakin.
Suosittelen kaikille keitä ei kiinnosta tetsaaminen sun muu paska.
Tervetuloa 1. Panssarivaunukomppaniaan Panssariprikaatiin, itse olen siellä (toivottavasti) kokelaana 4.9. alkaen.
Sinneppä sinne.Onkos täällä paljon kajaaniin meneviä?