Inttiin, saapumiserä II/06

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lapo
  • Aloitettu Aloitettu
Juu, kun on tuo toinenkin threadi niin aattelinpa tämmösenkin tekasta. On ehkä hieman aikasta, mutta kait sitä voi kysellä.

Itse olen menossa Keuruun Pioneerirykmenttiin. :whip:

Toivottavasti tulis joku muukin aito pakkislainen että sais kunnollisen reenikaverin sinne, ja ois ees joku joka tajuais että miks vitussa syön niitä jauhoja siellä... :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sodankylän JPr.. Spol-auk ois tavotteena ainakin toistaiseksi.. Se taitaa olla rovaniemellä vai..? :)

seamus sanoi:
Kirkkonummen upinniemeen olis matka 10.7.06

Siellä onkin ihan (riittävän)kelpo sali.Itse makoilin siellä -02 .Vaikken kyllä salilla montaa kertaa käynyt niin ajattelin vaan vihjasta.

parolan it, ellei sit pääse ilmavoimiin tai jaksa hakea urheilukouluun lahteen sitä "ykköslajiaan" harrastaan

edit. lahdessa ois vissiin ihan hyvät mahdollisuudet päästä puntillekin, ois harrastusvälineillekin oma kaappi(palkkarit yms "mömmöt"):)

Geratherm sanoi:
Sodankylän JPr.. Spol-auk ois tavotteena ainakin toistaiseksi.. Se taitaa olla rovaniemellä vai..? :)

Asiaa. Pyssykylä on hyvä paikka, tietäs vaan mistä kohtaan. Tulipa itelläki siellä vuosi oltua, ihan jees se on.

Joo, Spol-auk on Rovaniemellä.

seamus sanoi:
Kirkkonummen upinniemeen olis matka 10.7.06
pikkujöpö sanoi:
Siellä onkin ihan (riittävän)kelpo sali.Itse makoilin siellä -02 .Vaikken kyllä salilla montaa kertaa käynyt niin ajattelin vaan vihjasta.

Koko kuntotalo on laitettu remppaan. Ei varmaan vuoteen vielä valmistu. Salilaitteista ainakin osa on viritetty erään komppanian alakertaan.

pikkujöpö sanoi:

Ja minä -99 :) "hauskaa" oli :>

Pink Spider sanoi:
Koko kuntotalo on laitettu remppaan. Ei varmaan vuoteen vielä valmistu. Salilaitteista ainakin osa on viritetty erään komppanian alakertaan.

pitää vaan toivoa että sais sen kuntoon ees ens syksynä tai jotain, mutta tuskin kovia vierotusoireita tulee vaikka ei tohon 9-12kk kunnolla salille pääsiskään, sitten intin jälkeen vaa turbovaihe päälle :D

Vekaranjärvelle tykistöön. Siinä vaiheessa kun piti päättää mihin mennään, paikan sijainnilla ei ollut mitään väliä; tärkeintä oli päästä kesäksi.

Tyrkytettiinkö muillakin kutsunnoissa Vekaranjärveä tylsistymiseen asti? Meillä kutsuntoja 'juontanut' upseeri (mikälie majuri tai luutnantti olikaan) piti varmaan kymmenen minuutin ylistyspuheen Vekaranjärven puolesta :lol2:

Vekarasta jankutetaan kyllä todella paljon. 2006 heinäkuussa menen myös vekaralla viestiin eli melkeen vuoden päästä ollaan jo himassa :)
Lautakunnassa se kaveri sanoi, että kun harrastat tota punttijuttua jo sm-tasolla niin sulla on todella hyvät mahikset erikoisruokavalioon ja hyviin treenivapaisiin. Ihan hyvä diili mun mielestä..

Lapo sanoi:
Itse olen menossa Keuruun Pioneerirykmenttiin. :whip:

Toivottavasti tulis joku muukin aito pakkislainen että sais kunnollisen reenikaverin sinne, ja ois ees joku joka tajuais että miks vitussa syön niitä jauhoja siellä... :D

Otan osaa, PionR on paska paikka :D Pääsin tuossa heinäkuussa sieltä helvettiin ja 362 siellä tuli vietettyä.. Kannattaa pyrkiä 1PionK:iin raivaajapioneeriks, muut hommat o aivan helvettiä siellä.

Sali siellä on ihan anuksesta koska se on pieni ja laitteet helvetin vanhoja ja painoja aika niukasti. Kyllä siellä kuitenkin pystyy treenaamaan. Iteltä jäi treenit intin ajaks todella vähiin, ei jaksanu/ehtiny/viitsiny treenata sen päättömän palloilun lisäksi:david: .

Eikös kukaan ole lähössä santikseen II/06? Itse laahustan sinne sillon ja spolleks totennäkösesti... ja jos Aukkiin ja Rukkiin viel pääsis ni olis jees =o)

Mige sanoi:
Otan osaa, PionR on paska paikka :D Pääsin tuossa heinäkuussa sieltä helvettiin ja 362 siellä tuli vietettyä.. Kannattaa pyrkiä 1PionK:iin raivaajapioneeriks, muut hommat o aivan helvettiä siellä.

Sali siellä on ihan anuksesta koska se on pieni ja laitteet helvetin vanhoja ja painoja aika niukasti. Kyllä siellä kuitenkin pystyy treenaamaan. Iteltä jäi treenit intin ajaks todella vähiin, ei jaksanu/ehtiny/viitsiny treenata sen päättömän palloilun lisäksi:david: .

Perkeles sentään, mut jos salilta löytyy vaan kyykkyteline, leuanveto tanko ja ehkäpä luksuksena joku pohjelaite ja erikokoisia käsipainoja niin eihän sitä muuta tarvitakaan. Ehkäpä se on vaan mentävä sinne raivaajapioneeriks.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom