Inttiin, saapumiserä I/08

Ensi perjantaista lähtien osoitteena Pansio ja koulutushaarana Spol-auk.

Kyllä, olen hullu ja kaiken lisäksi kyseinen pesti oli ensimmäinen vaihtoehtoni alusta asti. :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
[nelo];1888184 sanoi:
Ensi perjantaista lähtien osoitteena Pansio ja koulutushaarana Spol-auk.

Kyllä, olen hullu ja kaiken lisäksi kyseinen pesti oli ensimmäinen vaihtoehtoni alusta asti. :thumbs:

Sama paikka, sama aika.. Miehistöön oli pyyntiä mutta tonne pistivät.. Eiköhän se siinä mene :rolleyes:

Tulenjohto aukkiin passittivat, mennään perkele sitte rukkiin asti jos joka tapauksessa vuojen joutuu olemaan.Aika hyvät tsäänssit kummiskin tuolta sinne ku meitä lähtee melkeen kymmenkunta Haminan suuntaan. :rolleyes:

Itseäni kutsuu Viesti-AUK Kainuun Prikaatissa, eli otetaan harkintaa myös siviipalvelus ja vapautus palveluksesta. Sen verran suureksi pettymykseksi on osoittautunut Puolustusvoimat.

Itseäni kutsuu Viesti-AUK Kainuun Prikaatissa, eli otetaan harkintaa myös siviipalvelus ja vapautus palveluksesta. Sen verran suureksi pettymykseksi on osoittautunut Puolustusvoimat.

Etkö sitten tahtonut AUKiin?

huh kävin äskettäin salil, nii voimat oli tippunu melko kivasti mutta kestävyys on noussu huomattavasti, oujee!
muttajoo kyl tää intti rupee pikku hiljaa väsyttämään, täl hetkel oon vaan harjotellu ajamista sekä oppitunneil istumista ja tätä soopaa 3 viikkoo viel jäljel.

Kiffe aukkii :itku: Paskimmat hommat varmaa mitä PV:stä voi löytyä.. Voisi yrittää RUKkiin suoraan, pääsisi vänskäksi lopuksi jos ois oikei jämy vai miten lie hommat menikään :) Paras paikka on veksin osasto jos on vähän porukkaa, on hyvät eväät!(en muuten movettanu)

Ps. Ei mahda muuten olla enään vahinko laukaus jos kouluttajan selästä löytyy kolme rk:n kudin mentävää reikää :( Ottaa vain ihan hitusen pattii koko paska..

Heitin aukkiin olen menossa. Aukki ygösen jälkeen jos pääsisi moottori-aukkiin nii olisin tyytyväinen, skappareille kun sitä puhuu niin ne sanovat vaan että kyllä hyviä heitin alikessujakin tarvitaan. No eipä tuossa mitään muuta vikaa ole kuin että tuo heitin auk jäi ihan jämä aukiksi, sinne otettiin melkeinpä kaikki halukkaat pisteistä riippumatta ja ne mitkä eivät muualle päässeet. Meillä on tuvassa yksi aivan vitun sohlo jätkä josta ajattelin että pääsisin eroon p-kauden jälkeen mutta eikös se tule samaan aukkiin kuin minä :curs:

Nähtiin muuten p2 kokeen tulokset. Sain 1/6, eli taitaa ne hullun pistää aukkiin, muistaakseni aukki minimi olisi 2/6 tai 3/6 :hyvä:

RannJV AUK, ainoa oikea vaihtoehto. Nyt sitä sit näkee, kuinka kova jätkä sitä sit oikeesti onkaan vai onko mitään.

Näääh, lepokoti se on :D

Jeah, itse pääsen mitä luultavammin 6kk tiedustelijana :kippis1:

Perkele, yks niistä harvoista ellen ainoa meidän kompaniassa joka haluaa 6kk nakin mutta saattaa JOUTUA Aukiin. Tiistaina selviää.

Mites täällä on jengillä mennyt sotilaanleiri?:D

Meillä ihan ok meno, mut suurinta osaa hajotti teltan kasaaminen yöllä ilman valaistusta, ja kaminan lämmittämisen aloittaminen vartti ennen nukkumaan menoa:lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom