Inttiin, saapumiserä I/08

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo-o, maanantaina saadaan kusiraja:dance: RUKiin pyritään täysillä, joten sillä mielellä alotan AUKin.

Fiilikset loistavat intin suhteen.

:haart: Suomen Armeijan Intendentuuri.

Viime viikko oli intin paskin ikinä... Ensin kuulin, että jouduin AUKiin... Vitutuksen määrän kymmenkertaisti koko viikon korkeana jatkunut kuume ja se, että sain veksistä vaan vuppia kun siellä se oli vaan 37.6 astetta. En saanut levätä kunnolla enkä halunnut mennä uudestaan veksiin koska halusin lomille.Tiedän,idiottimaista mutta minkäs teet :rolleyes:. Torstai iltana ajattelin, että huomenna se on kai pakko lähteä veksiin kun kuume oli edelleen yli 39.

Perjantai olikin ainoa vitutuksen lievittäjä kun huomasin aamuyöstä olon merkittävästi parantuneen, vaikka kuumetta oli edelleenkin. Päätin lähteä lomille ja selvisin kuin selvisinkin perjantain muuttorumbasta vaikka olin vielä aika tokkurassa. Nyt kuumetta on enää alle 37 ja olo alkaa olla ihan hyvä ja AUK-nakinkin olen pureksien jo niellyt. :piis:

Ja RUK-kysymykseen sen verran, että tietysti sinne nyt yritän täysillä kun kerran joka tapauksessa joudun olemaan sen 12kk. En ole mielestäni kovinkaan paljoa johtajatyyppiä mutta siellähän johtajaksi koulutetaan ja lisäksi kokeissa pitäisi olla hyvät tsäännsit pärjätä.

Voi vittu kohta taas takas. Menee niin nopeesti nää lomat. Huomenna alkais vielä viiden päivän leiri ja aika kipee olo. Kiva vaan olla heti pois kun juuri vaihdettu joukkueet yms. ni olis kiva tutustua jengiin. Muutenkin rästipäivä taitaa olla vappuna jeejee

Muuten jos joutuu aukkiin, niin ei kannata pistää koko hommaa läskiksi. Kai teitäkin on peloteltu "vuoden viestimiehillä" yms. Eli ilman kunnon syytä ei aukista pääse kuudella kuukaudella vaikka tekisi suunnilleen mitä.

Upiniemestä niistä tulee vuoden ampumaratamatruuseita. Samoin kuin muistakin hommansa pahemmin sössineistä.

Voi kun pääsis takas vielä. Ois niin hienoo vetää, varsinkin mettässä kurkkusalaatit päällä ja rynkky näpissä.

Ei oo pelkoo, että kertaankaan pääsee hetkeen.

Ja kohta taas tulee ajatus, että Never Again. Kyllähän sinne hajos monta kertaa...

Muuten jos joutuu aukkiin, niin ei kannata pistää koko hommaa läskiksi. Kai teitäkin on peloteltu "vuoden viestimiehillä" yms. Eli ilman kunnon syytä ei aukista pääse kuudella kuukaudella vaikka tekisi suunnilleen mitä.
Joo vuoden jääkäri, viestimies tai mikä ikinä sitten onkin.. koska tollon p-kauden lopulla ko on tullut päätös et joudut aukkiin ni oot samalla sitoutunut palvelee 362.

eijuma et vituttaa olla intis. oon kyl saapumiserää 207 ja kokelaana.. jotenki päivät vaan matelee ja johtajilta otettu nykyään kaikki etuudet pois.. rukissakin oli paljon enemmän kuolutuksesuomaetu settiä ko tän hetkisessä johtajakaudella.. alan olla täynnä tätä paskaa ko pitää pitää alaisia ko kukkaa kämmenellä ko kauhee ressi puskee päälle niiden ohjelmasta ja on vastuussa niiden koulutuksesta ja samalla ei voi edes pitää tietokonetta pöydällä jossa olis hyvä pitää kirjanpitoa jne..

eijuma et vituttaa olla intis. oon kyl saapumiserää 207 ja kokelaana.. jotenki päivät vaan matelee ja johtajilta otettu nykyään kaikki etuudet pois.. rukissakin oli paljon enemmän kuolutuksesuomaetu settiä ko tän hetkisessä johtajakaudella.. alan olla täynnä tätä paskaa ko pitää pitää alaisia ko kukkaa kämmenellä ko kauhee ressi puskee päälle niiden ohjelmasta ja on vastuussa niiden koulutuksesta ja samalla ei voi edes pitää tietokonetta pöydällä jossa olis hyvä pitää kirjanpitoa jne..
Samaa se oli jo II/04 kun ite olin intissä johtajana. Ei meilläkään turhanpaljon mitään etuuksia ollut.
Enemmän hommaa johtajalla intissä on kuin perusjääkärillä. Ei ehkä niin paljon ryynäämistä mutta kaikkea muuta onkin sitten tuplasti enemmän. Luoja kiitos olin itse Auk:ssa apukouluttajana, ehkä paras nakki mitä omalla koulutuksella voi saada.
Kunhan vaan valmistautuu kunnolla etukäteen (itse suunnittelin kaikki AUK 1:n koulutukset jo P-kauden aikana) niin ei pitäisi suurempia ongelmi tulla eikä näin ollen stressiäkään liiaksi.

Tsemppiä johtajille.

AUK:issa homoiltu viikko nyt uusien, ja lievästi sanottuna sangen epämiellyttävien tupakavereiden kanssa. Eli luultavasti vemppaa, sluibaa ja movea tulevina viikkoina, että pääsisi takaisin vanhaan yksikköön vaikkakin siksi "vuoden viestimieheksi".

3 kuukauden tauko siinä ehti salilta vierähtää ennenku nyt viime viikolla tohdin mennä ensimmäistä kertaa käymään intin salilla. En tietenkään mitään kovia sarjoja tehnyt mutta varmaan noin 20 kiloa pudonnut ainakin penkki, mave, kyykky ja painokin oli pudonnut 10 kiloa ja läskiä näyttää silti olevan ihan saman verran :D
Sali oli mitä oli. Kyllä siellä käy kun ei parempaankaan ole tarjolla.

Meikästä tulee varmaan myös joku 362mortti.. Nyt on ollu se reilu kk flunssa ja yskä, saldona tästä on 5pv osastolla ja vemppaa on se viikosta kahteen ainakin.. Nyt on jo onneksi antimabivootit että vois jo parantua pikku hiljaa. Ja jonku vitun oppilaan tekivät prkl, saavat tuntia 2/08 sen kyllä selkä nahoissaan :evil: No ompahan ainaki vuoden paras kouluttaja.. Iha kaheli näin meidän kesken..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom