Inttiin, saapumiserä I/08

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä ainakin haluan sinne. Koska oikeastaan mulla ei ole siviilissä muuta kuin tuulen huuhtoma perse intin jälkeen, et mielummin jään sinne, kuin tulen kaameella kiirella takaisin monotoniseen päiväduuniin ja samanlaisiin päiviin.

Meitin tuvasta haluaa AUKiin 2/8 :D

Meiän tuvasta 2/12 haluaa aukkiin ja niistäkin toinen on niin paska vaan yksinkertaisesti että sitä ei sinne oteta, vaikka sinne haluaakin. Meidän alikessu sano samaa :D

Kohta on taas lähtö :jahas: Huomen aamulla suoraa vänrikin kanssa vaihtaa asetta ku on ammuntaa.. Vai saiskohan ne lasit jo huomenna :) Kyllä sitä näyttää niin hoopolta lasien kans :D

Meillä tiistaina eka taisteluharjoitus, 2 yötä, kolme päivää :jahas: varmaan tosi kivaa...

Komppanian kovimmassa joukkueessa on kyllä tällä hetkellä aavistuksen rankkaa olla, mutta myöhemmin varmaan osaa arvostaa tätä kovempaa koulua. Outoa on minun mielestäni se, että muiden joukkueiden reput kuljetettiin viikolla vaellusmarssin leiripaikalle autolla ja muutenkin Upinniemen metrot kulkevat muilla kävelyvauhtia ja meillä juoksuvauhtia. Millaista se meno mahtaa olla siellä lepikomppaniassa (joku testikomppania simputusta vastaan tms.)..

Tarkoitus ei siis ole tässä kehua omaa joukkuetta, mutta vähän ihmetyttää tuo joidenkin meno. Aika lepsulta vaikuttaa, varsinkin kun jotkut komppaniat vierailevat sotkussa lähes päivittäin. "Vapaa-aika alkaa.." on aika tuttu kuulutus ensimmäisen ja toisen komppanian edestä sykkiessämme. Ei se nyt meilläkään ole niin raskasta, niin aika helpolla pääsevät jotkut.

Vitun vittu. Taas oli lämpöä kun mittasin, eli huomenna taas veksiin ja taas vp:tä varmanki. Sit ollaan taas joku lauantai rästimässä niitä kun muut pääsevät perjantaina lomille, vittu.

Vitun vittu. Taas oli lämpöä kun mittasin, eli huomenna taas veksiin ja taas vp:tä varmanki. Sit ollaan taas joku lauantai rästimässä niitä kun muut pääsevät perjantaina lomille, vittu.

Tuskin olet, tuotahan ne hoki ku heikkopäiset siellä intissä. Ei ainakaan meidän patterissa, eikä naapuri pattereissa kukaan mitään rästejä lauantaisin suorittanut.

Tuskin niitä kapiaisiakaan kiinnostaa siellä viikonloppusin olla muutaman kaverin takia. :)

Hajotkaa. Tj 60

hajoa ite. tj -31

tuskin olet, itekki olin p-kaudella 2,5viikkoa poies rivistä rästiin jäi sotilaan p-tutkinto ja att. Sotilaan perustutkintoa ei tarvinnut tehdä sitten ollenkaan kun olin vempassa aina kun oli se rästivuorossa. :D Att:n ammuin kun muut tetsasi. :D Ota vaan kassulla/veksin osastolla vaan rennosti.

Onko täällä ketään Vekaranjärven 2. Kenttätykistöpatterista? Millainen meno siellä nykyisin on? Hajotkaa Luutnantti U:hun hehe.

"Jarrulle" ja muille tornihuhuille ollaan meiän tuvassa naurettu jo monet kerrat.
Naurakaa niin paljon kuin haluatte, mutta fakta on. Tai oikeastaan en tiedä mitä pillereitä meidän ruokaan oli laitettu... Siinä jonossa pääsin perunoita ottamaan, niin siinähän oli sellainen sininen pilleri perunan päällä... kokonaisena (olikos laiskuus iskenyt, eikä ollut keittäjät jaksaneet murentaa pillereitä)... ja parin tyypin ruuasta löytyi myös samanlaisia sinisiä pillereitä (itse siis olin todistamassa tätä). Ja tämä on aivan täyttä totta.

Ja huomaahan sen nyt... Itseäni ei oikeastaan panettanut koskaan intissä... mistäköhän tuo johtui!?...hmm...

Ja huvittavaa, kun porukka ylistää, että kuinka helppoa kaikki on (parin viikon jälkeen)... Ensimmäinen 2 kuukautta onkin se helppo osuus... Itse vietin seuraavat 4 kuukautta metsässä singon ja kahden telamiinan kanssa... Oih, ihan tulee ikävä.

Tai oikeastaan en tiedä mitä pillereitä meidän ruokaan oli laitettu... Siinä jonossa pääsin perunoita ottamaan, niin siinähän oli sellainen sininen pilleri perunan päällä

Ne on pesulinjassa käytettävien pesukiteiden jäämiä, joita on jäänyt niihin astioihin. Ite olin spadena toisinaan mukessa tekemässä safkaa, niin ei siellä mitään pillereitä niihin ruokiin pistetty.:arvi:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom