Inttiin, saapumiserä I/08

Naurakaa niin paljon kuin haluatte, mutta fakta on. Tai oikeastaan en tiedä mitä pillereitä meidän ruokaan oli laitettu... Siinä jonossa pääsin perunoita ottamaan, niin siinähän oli sellainen sininen pilleri perunan päällä.

Et oo sitten ihmetellyt että "vittu kun jöpöttää koko aika vaikka ymprillä on vaan äijiä" !!:lol2::lol2:
No joo...aika huono. Nukkumaan----->

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Et oo sitten ihmetellyt että "vittu kun jöpöttää koko aika vaikka ymprillä on vaan äijiä" !!:lol2::lol2:
No joo...aika huono. Nukkumaan----->
Hah... Kyllähän siellä naisiakin oli, jotka muuten alkoivat näyttämään melko näteiltä parin viikon mettäreissun jälkeen. :)

Ne on pesulinjassa käytettävien pesukiteiden jäämiä, joita on jäänyt niihin astioihin. Ite olin spadena toisinaan mukessa tekemässä safkaa, niin ei siellä mitään pillereitä niihin ruokiin pistetty.:arvi:
Hyvä tietää, jos tosiaan on faktaa. Pillereiltä ne vaan näyttivät, niin mitäs meikäläisen olisi siinä pitänyt ajatella. :)

Ne on pesulinjassa käytettävien pesukiteiden jäämiä, joita on jäänyt niihin astioihin. Ite olin spadena toisinaan mukessa tekemässä safkaa, niin ei siellä mitään pillereitä niihin ruokiin pistetty.:arvi:

:offtopic: Koska suoritit varusmies palveluksen, itsekin olin spadena mutta ei meitä mukesiin päästetty, ei kuulemma saanut enää spadeja ottaa sanoi muken tädit, kun kysyttiin että pääseekö spadet mukeen, näin kyllä luvattiin spade kurssilla.

Vittu meni olkapää sijoiltaan painiessa. Laittoivat 6kk kotiin, ja sitten kokelemaan uudestaan.

Tota palvelusta lyhennetään loppupäästä kuulemma sen verran mitä on ehtinyt käymään. Onko kellään kokemusta vastaavasta?

oujee, nyt lomitaan pidennettyä vapaata. jea. 9 kk c- kuski nakki tuli.. no ryypätään.. :kippis1::kippis1:

Kuullu jotain huhua, että liikuntakoulutus olisi jossain paikoissa SAUVAKÄVELYÄ! Pitääkö paikkansa?:D
Kyllä vaan, itsekin pääsin kyseistä lajia koettamaan Parolassa. Minusta ihan hyvä että pääsee/joutuu monia eri liikuntamuotoja kokeilemaan. :)

Kuullu jotain huhua, että liikuntakoulutus olisi jossain paikoissa SAUVAKÄVELYÄ! Pitääkö paikkansa?:D
Sauvakävely oli munmielestä ylivoimasesti paras liikuntamuoto. Ite tykkäsin, ja tykkään edelleen. Aika monipuolisesti liikuntaa armeijassa kuitenkin harrastetaan.

Valalomilla:)

Eka ylennys, seuraava Alikersantti:rock:

pääset sit heinäkuun saapumis erän jurpeille urpottamaan ja sykittämään niitä oikein kunnolla;):D

ASENTO; LEPO; ASENTO, lepo. olen alikersantti antibodari ja pidän teille rastin bodauksesta:kippis1:

joo, onnea sulle ryhmänjohtaja koulutukseen.

miä itte oon vaan hikinen 9kk kuski:lol2:

Ensi perjantaina vala ja muutenkin seuraavat kaksi viikkoa ovat todella rentoja. P-kausi onkin sitten siinä ja käteen jäi yllättävän vähän paskaa - ei edes alokasleiri+tst-ammunta -kombo tuntunut erikoiselta.

Suurin osa alikersanteista on jo tuttavallisia kaikille ja meno on muutenkin (sotilaallisen) leppoisaa eikä vituta oikeastaan yhtään kun hommat hoidetaan asiallisesti. Muutama sankari yrittää vielä epätoivoisesti kasvattaa sitä pippeliään pätemällä ja juoksuttamalla syyttä, mutta ei kiinnosta enää pätkän vertaa. Kohta hekin joutuvat palaamaan siihen normaaliin säälittävään elämäänsä runkkaamaan tietokoneella, nauttikoon nyt vielä kun ovat elämänsä huipulla.. ;)

Säätkin ovat suosineet viime viikoilla! Perkele, tähänhän voisi melkein tottua! :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom