Inttiin, saapumiserä I/08

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
elikkäs jos on joku jolta puuttuu Palvelukseen Astumismääräys nii se on ihan turha. Pelkkä kuvallinen henkkari mukana ni ajaa saman asian ku se määräys huolet ohi ja hoi 5 päivää :dance:

Pistäkääpä pojat coopertulosta peliin! :D Saa vähän vertailua, et minkä kuntosta porukkaa o lähdös.

oma n.2500-2600 :itku:

Tulee varmaan henki vinkumaan aika pahasti alkutaipaleella. ;)

Mielentilasta riippuen 1500-3000 metriin onnistuu. Toisaalta moisella ei ole mitään merkitystä itselleni, mutta voipahan ainakin selvittää rajansa tässä asiassa.
Mitenkähän Kajaanissa muuten cooperijuoksut hoidetaan?Sisähallissa vai ulkosalla?

Minkäskokosta säkkiä sinne kannattaa ottaa mukaan kun lähtee? Mulla on nyt sellanen pieni laukku, jossa on jo kaikki tarpeellinen (?). Repesin vaan kaverille, ku sillä oli lätkäkassillinen kamaa mentäessä:D Oli paikanpäällä ihmetelty hiukan.

Mitenkäs ton letin laita on? Ei viittis talvee vasten ihan milliselläkään vetää...

Mitenkäs ton letin laita on?

No et sä varsinaisesti siellä sitä tarvii. Talvellahan voi pitää päältä semmosta pitempää jos haluaa. Pääasia että on siisti korvien päältä niskasta ja otsalta. Ite tuli talvella pidettyä sellasta parin sentin lettiä ehkä tuolta päältä. Kesällä sitten tuli vetästyä useimmiten sillä partakoneen rajausterällä tai sitten hiustenleikkauskoneella semmonen "hiekkapaperikalju".

Äippä leikkasi minulle juuri noin 1cm siilin. Tuntuu hiemman oudolta kun muutama kuukausi taaksepäin oli aika pitkä skede/snoukka letti. Eiköhän tähänkin totu, lippistä ja pipoa tulee tosin varmasti käytettyä baareissa ja julkisilla paikoilla

pakko tulla sanomaan tänne että hajotkaa! toivon sellasia 35 asteen pakkasia niinku viime talvena, juuri silloin kun hajoiltiin mosaleirillä!

Reservissä 3kk ollut, ja intistä ei oo ku hyviä muistoja, tuntuu kuin siitä olisi 10 vuotta :D

Äippä leikkasi minulle juuri noin 1cm siilin. Tuntuu hiemman oudolta kun muutama kuukausi taaksepäin oli aika pitkä skede/snoukka letti. Eiköhän tähänkin totu, lippistä ja pipoa tulee tosin varmasti käytettyä baareissa ja julkisilla paikoilla

:hyvä:

sellanen hiekkapaperisänki kannattaa vetää päänuppiin että valassa kun tulee lakki päästä, niin ette saa sitä norsunvittua päästä pois, tai ainakaan enään takaisin päähän :D:D

Minkäskokosta säkkiä sinne kannattaa ottaa mukaan kun lähtee? Mulla on nyt sellanen pieni laukku, jossa on jo kaikki tarpeellinen (?). Repesin vaan kaverille, ku sillä oli lätkäkassillinen kamaa mentäessä:D Oli paikanpäällä ihmetelty hiukan.
Kaikki vaatteet saat kyllä ihan firman puolesta siellä, ihan alkkareista toppatakkiin. Teoriassa sinne voi mennä vaikka alasti ilman mitään kamppeita, kaiken mitä tarviit saat sieltä.
Suosittelen kyllä jotain pientä ottamaan mukaan, kuten esim. parit omat alkkarit ja suihkushampoon.

Onko alokkaat jaettu jo ennen palvelukseen astumista eri hommiin? Eli on päätetty porukka, joista koulutetaan sotilaspoliiseja jne?

Itse käsitin niin, että peruskoulutuskausi on kaikilla samaa ja sitten haastattelujen jne. mukaan porukka jaetaan toiveiden pohjalta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom