Inttiin, saapumiserä I/08

Taitaapi olla ihan siinä ja tuossa notta alkaako ykkösellä vai kakkosella tuo kuupperin tulos. Tähänkin tulokseen on toki tarvinnut treenata tommosen 4 kuukautta. Syyskuun alussa ei pystyny viä juoksemaan 300 metriä yhtämenoo :lol2:. Että sikäli olen ihan tyytyväinen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taitaapi olla ihan siinä ja tuossa notta alkaako ykkösellä vai kakkosella tuo kuupperin tulos. Tähänkin tulokseen on toki tarvinnut treenata tommosen 4 kuukautta. Syyskuun alussa ei pystyny viä juoksemaan 300 metriä yhtämenoo :lol2:. Että sikäli olen ihan tyytyväinen.

:whip:

Kyllä se kunto kohta kohoaa.

Piti meikänkin alottaa kesällä lenkkeily, mutta vitut siitä mitään tullu. Kuitenkin se on niin vaikeaa alottaa, kun ei kiinnosta mikään juokseminen.

Mun viimeset juoksuaskeleet otetaan intissä:D

Piti meikänkin alottaa kesällä lenkkeily, mutta vitut siitä mitään tullu. Kuitenkin se on niin vaikeaa alottaa, kun ei kiinnosta mikään juokseminen.

Sama homma :) Enpä tosin enää jaksa stressatakkaan, on siellä huonompi kuntoisetkin selvinneet. Jos johonkin 2500m tähtäisi, niin minun puolestani saa riittää. Netissä olevan testin mukaan tein tuon Varusmiehen lihaskuntotestin, niin muista taisikin tulla täydet paitsi cooperista ja vatsoista.

Ja vaikka jaksaisinkin juosta 1000000 kilometriä cooperissa niin en saletisti juokse, etteivät tyrkkää aukkiin vahingossakaan :jahas:

No eipä itellä ole mitään sitä vastaan vaikka AUKiin joutuisi. Tosin, paha sitä nyt on sanoa, kun ei ole edes tietoinen laitoksen tarjoamasta vitutuksen määrästä:D Mikäli tuntuu suht siedettävälle, olen mielelläni 12kk, kuin että jakaisin postia perse hiessä 9 tuntia päivässä.

Niin no joo, mutta ku itellä on koulupaikka valmiina niin ei kiinnostais armeijan takia venyttää opintoja...

Mulla ei ole kuin tuulenhuuhtoma perse töiden kannalta, niin ihan sama missä on. Kyllä uskoisin, että armeijassa on virikkeellisempää viettää vuosi, kuin jossain tylsässä leipätyössä, jota kerkeekin sitten tekee muutaman kymmenen vuotta:zzzz:

Ja tosiaan jos niin on, että hitaimman mukaan mennää lenkeillä niin en kyllä ole huolissani tippaakaan vaikken juoksekkaan kuin ehkä juuri sen 2000m. Juoksin/kävelin nimittäin oiskohan ollu lukion ekalla tai tokalla cooperin 1700metriin, enkä tosiaan ollut edes huonoin porukasta. Ehkä jonkin verran keskitason alapuolella kuitenkin ;) Ainahan sieltä löytyy niitä 130 kilosia jokinorsuja, jotka joutuu tyyliin ryömimään parin ratakierroksen jälkeen.

Mulla ei ole kuin tuulenhuuhtoma perse töiden kannalta, niin ihan sama missä on. Kyllä uskoisin, että armeijassa on virikkeellisempää viettää vuosi, kuin jossain tylsässä leipätyössä, jota kerkeekin sitten tekee muutaman kymmenen vuotta:zzzz:
Painut vaan RU-kurssille asti niin taatusti on virikkeellisempää kuin töissäsi. :)

Niin tai sitten erittäin virikkeellisessä työssä. Ainahan työn ei välttämättä tarvitse olla tylsää ja rutiininomaista hammastenkiristystä. Valintojen maailma.:thumbs:

Niin tai sitten erittäin virikkeellisessä työssä. Ainahan työn ei välttämättä tarvitse olla tylsää ja rutiininomaista hammastenkiristystä. Valintojen maailma.:thumbs:

Juu, kaikilla ei kortit ole niin hyvin aina, ja pelaajassakin vikaa:)

7 päivää tosiaan, tänään kuitenkin:kippis1:

joo o viikko enää... Menny vähän nopeesti nää viimeset vapauden päivät :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom