Inttiin, saapumiserä I/08

Niin no joo, mutta ku itellä on koulupaikka valmiina niin ei kiinnostais armeijan takia venyttää opintoja...
Jos olis toi ollut mielessä, niin oisit varmaan mennyt jo viime kesänä inttiin?

Mosakausi on aika syvältä, mutta kyllä se sitten helpottaa.

Niin tai sitten erittäin virikkeellisessä työssä. Ainahan työn ei välttämättä tarvitse olla tylsää ja rutiininomaista hammastenkiristystä. Valintojen maailma.:thumbs:
Moniko parikymppinen on jossain unelmaduunissa?

Jos meinaa urallaan päästä eteenpäin, niin ei ne koksun natsat pahaa tee.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täältä päin ei oikein tahdonnu päästä kesällä armeijaan... ja muutenkin oli mielessä että olisin ollu töissä marraskuun loppuun asti

Mä ainakin koen olevani semmosessa mun kohdalla realistisessa unelmaduunissa. Tykkään töistäni ja oon kyllä viihtyny paljon paremmin töissä kun intissä. Tokihan tällä uralla vielä etenen ja en ole varma mikä ammatti joskus vielä kehittyy tästä mutta näin on jo mukavaa. Eikä sillä että intti paska olisi ollut. Mahtavia muistojahan sieltä jäi ja hyviä kavereita tuli. :)

Viikko aikaa, fiilikset neutraalit. Alkaa kylläkin tippua pikkuhiljaa pakkasen puolelle ja taitaa tämä viikko mennä ryypätessä ja löhöillessä.

niin saisi sen äkkiä alta poies.

Äkkiä alta pois? Muahahaa, kyllä sä siellä intissä saat kuule olla ihan tarpeeksi vaikka mikä kuuden kuukauden kukkuja olisit.. :evil:

Täällä Pansiossa laivastossa on hienoa asustaa alikeisarina. Kohta kääntyy aamujuna kotia kohti ja kevät pian tulossa. :dance:

Mut kyl se alokasaika äkkiä menee. Kannattaa pitää vaan korvantakana että alokasaikana ne tärkeimmät valinnat tehdään. Että haluaako olla joku 9kk spolle ja seistä räntäsateessa portilla vai haluaako jonnekkin josta oikeasti on edes näennäisesti kiinnostunut.. Helpottaa meinaan lähitulevaisuudessa elämää huomattavasti.

Äkkiä alta pois? Muahahaa, kyllä sä siellä intissä saat kuule olla ihan tarpeeksi vaikka mikä kuuden kuukauden kukkuja olisit.. :evil:
Kyllä ajattelin vuoden olla. Nyt ainakin aluksi mielummin vuoden olen siellä kuin että tulen puolella vuodella pois. Opiskelupaikka odottaa eikä muutenkaan mitään kiirettä.

Lähinnä tarkoitin tuolla "äkkiä alta pois" jutulla sitä kun tässä nyt on viimeisen puoli vuotta jo odotellut että koska se alkaisi...

Täällä Pansiossa laivastossa on hienoa asustaa alikeisarina. Kohta kääntyy aamujuna kotia kohti ja kevät pian tulossa. :dance:

TJ 4:dance:

En minä mistään unelmaduunista paratiisisaarella pilvien alla puhunut. Vaan erittäin virikkeellisestä työstä. Itse olen ainakin omasta mielestäni viimeksi ollut jo kolmessa semmoisessa työssä. Ja loput muut onkin sitten, ei niin virikkeellisiä.;)

Moniko ihminen yleensäkään on unelmaduunissa?

Itse olen kohtuu tyytyväinen omaani. Ei stressiä, itsenäistä työskentelyä ja kuukausia vuodesta pystyn käyttämään muiden maiden tutustumiseen.

Mikä se saari hesan edustalla...hmm. Isosaari? ei. Pakko kattoo kartasta. Santahamina :D

8 vuotta sitten... :kippis1:

TJ pahasti miinuksella :P

Mitäs tässä hajoilemaan, ei me sentään sotaan olla lähdössä.

II Maailmansodan aikana Hitler värväsi rintamilleen 16 vuotiaita poikia, joilla ase pysyi kädessä, kun miehet oli loppumassa. Tollanen tilanne omalla kohdalla saattas hajottaa. Intti korkeintaan jännittää;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom