Onko täällä kaikille tullut postissa Alokkaan ABC?
Mulle ei ole tullut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko täällä kaikille tullut postissa Alokkaan ABC?
Sinut on valittu alokkaaksi tiettyyn yksikköön. Siirtoa voit anoa jos ei miellytä.Onko alokkaat jaettu jo ennen palvelukseen astumista eri hommiin? Eli on päätetty porukka, joista koulutetaan sotilaspoliiseja jne?
Itse käsitin niin, että peruskoulutuskausi on kaikilla samaa ja sitten haastattelujen jne. mukaan porukka jaetaan toiveiden pohjalta.
Sinut on valittu alokkaaksi tiettyyn yksikköön. Siirtoa voit anoa jos ei miellytä.
Kyllä se P-kausi eroaa kun katsotaan tykkimiehestä panssarijääkäriin.
Se tuleeko sinusta spollea ei tiedä erkkikään.
:jahas:
:hyvä:
En tajunnut että pipon pitäminen baarissa herättää noin paljon tunteita. Mutta pakko jotain on keksiä sillä tällä hetkellä peilistä katsoo todella karun näköinen äijä.
T-ta-tarkoitakko että sitä tulemme siellä tarvitsemaan?:( Btw. Onko aika perseestä, että mulle ei ole tullut sitä mikälie lomaketta ollenkaan, jossa (ilmeisesti) kyseltiin että mille linjalle mieluiten haluisi? Kuinka oonko ainut Niinisaloon menevä jolle ei kyseistä lappusta ole toimitettu?Onnea kaikille inttiin lähtijöille.
T-ta-tarkoitakko että sitä tulemme siellä tarvitsemaan?:( Btw. Onko aika perseestä, että mulle ei ole tullut sitä mikälie lomaketta ollenkaan, jossa (ilmeisesti) kyseltiin että mille linjalle mieluiten haluisi? Kuinka oonko ainut Niinisaloon menevä jolle ei kyseistä lappusta ole toimitettu?
Kysyn armeijan käyneiltä, onko keinoja miten pääsee 6kk palveluksella? :hyvä:
Käyt varuskuntasairaalassa valittamassa vähän väliä polvi, selkä, päänsärky yms vaivoista, pääset luultavasti 6kk esikuntalähetiksi.
Ite ajattelin samoin, mut kyllä se parissa päivässä muuttui. Näin jälkeenpäin voin sanoa, että olisin mielummin kärrännyt paskaa 12 tuntia päivässä ja päässyt omaan lämpöseen sänkyyn nukkumaan, ilman stressiä siitä, että miten huomena movettaisin.No eipä itellä ole mitään sitä vastaan vaikka AUKiin joutuisi. Tosin, paha sitä nyt on sanoa, kun ei ole edes tietoinen laitoksen tarjoamasta vitutuksen määrästä:D Mikäli tuntuu suht siedettävälle, olen mielelläni 12kk, kuin että jakaisin postia perse hiessä 9 tuntia päivässä.
Firman boxerit on ihan loistavat.
Parastahan intissä on se, että siellä on pakko tottua siihen rutiiniin, että aikaisin nukkumaan ja aikaisin ylös. Samalla moni tulee pääsemään nettiaddiktiostaan eroon:D.
Joo tänne pk-seudullekin tullut nyt vasta oikeastaan talven ensimmäiset pakkaset. Kyllä ne osaa hyvin ajoittaa nämä pakkaset.Ketä vituttaa jo? Ite ei jaksa vielä ressata koko hommasta.. Hajoaa sitte myöhemmi johonki leirille, kun on ihan vitun kylmä..