Aikasessa vaiheessa trediä pukkaa, mutta ketäs on 3kkn päästä lähdössä armeijahan? Itse olen menossa Vekaralle leikkimään sotaa.
Mites muilla?
Mites muilla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nähdään sielä :dance:Säkylään olen menossa.
Kajaanissa on hyvä kassu, onnea valinnasta. Jos siis kyse on Hoikankankaasta. Kauniissa maisemassa ja siellä on uimahallia sun muuta kivaa. Olin siellä 120 aamua.jeps täällä kans.......kajaaniin oon menossa. Sotapolliisiksi olivat pistämässä ainaki kutsunnoissa, mutta saapi sitte nähä että mihi oikeesti joutuu/pääsee.
Kajaanissa on hyvä kassu, onnea valinnasta. Jos siis kyse on Hoikankankaasta. Kauniissa maisemassa ja siellä on uimahallia sun muuta kivaa. Olin siellä 120 aamua.
Oikeastaan ihan sama mikä sun kuntos on sinne mennessä. Siellä mennään pakostaki sen hitaimman mukaan ja se kunto kyl kasvaa siellä ollessa. Ittelläni ois ehkä ollu joku 2350-2400m inttiin mennessä.Sodankylään. :D
Minkälaisella kunnolla siellä intissä yleensäkin pärjätään, ku olivat vähän huolissaan mun paino/pituus-suhteesta? Onneksi en saanut lykkäystä sen takia.- Juoksukunto cooper testissä n. 2500. Ehkä vähän enempikin.
Oikeastaan ihan sama mikä sun kuntos on sinne mennessä. Siellä mennään pakostaki sen hitaimman mukaan ja se kunto kyl kasvaa siellä ollessa. Ittelläni ois ehkä ollu joku 2350-2400m inttiin mennessä.
No hyvä, kun oon kantanu tästä pientä stressiä. :piis:
Vähän , mut miten siel intissä sit lihat säilyy, ja minkalaiset treenimahdollisuudet? Tietenki se on vähän paikasta varmasti kiinni mutta niinkuin noin yleensä? Hirvittää vähän ku tullut jo ns pienuuskompleksi ku oon nyt dietilla tiputtanut 4kk aikana 121--->108. Hyvin on tähän mennes lihat säilyneet ja tulokset ovat menneet eteenpäin! :wtf:
Kyllä lihaa lähtee, jos sitä on sinne mennessä sen verran, että paitapäällä näkyy, että on treenattu:D
Mua ei vois vähempää huolettaa tollanen, intin jälkeen ei voi enää treenata?
Kyllä siellä salille pääsee jos jaksaa ja on aikaa.
Siis oon kantanu stressiä hieman aerobisesta kunnosta, enkä oo pahemmin miettiny vielä tota treenijuttua. Nyt itseasiassa ensimmäisen kerran mietin ja aattelin kysästä täältä.
I hope that's okay? :piis:
jeps täällä kans.......kajaaniin oon menossa. Sotapolliisiksi olivat pistämässä ainaki kutsunnoissa, mutta saapi sitte nähä että mihi oikeesti joutuu/pääsee.
jeps täällä kans.......kajaaniin oon menossa. Sotapolliisiksi olivat pistämässä ainaki kutsunnoissa, mutta saapi sitte nähä että mihi oikeesti joutuu/pääsee.
Ok, sama täälläkin:D
Nimim. Cooper about 1500-1600.
Vekara ;) Ainakin on hyvät urheilumahdollisuudet kuulemani mukaan. Cooper 2000-2500? en oo varmaa vuotee juossu :D