Inttiin, saapumiserä I/08

Aikasessa vaiheessa trediä pukkaa, mutta ketäs on 3kkn päästä lähdössä armeijahan? Itse olen menossa Vekaralle leikkimään sotaa.

Mites muilla?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jeps täällä kans.......kajaaniin oon menossa. Sotapolliisiksi olivat pistämässä ainaki kutsunnoissa, mutta saapi sitte nähä että mihi oikeesti joutuu/pääsee.

Ei helvata, meikäläinen yrittää sulkea koko armeija paskan mielestä niin pitkälle kuin vain mahdollista, ja toiset täällä jo 3kk etukäteen muna pystyssä availee tredejä :wtf:

Noh niin, eli Niinisalo I/08, here I come...Niin ja jos joku ei vielä tajunnut niin vituttaa ku pientä apinaa:jahas:

jeps täällä kans.......kajaaniin oon menossa. Sotapolliisiksi olivat pistämässä ainaki kutsunnoissa, mutta saapi sitte nähä että mihi oikeesti joutuu/pääsee.
Kajaanissa on hyvä kassu, onnea valinnasta. Jos siis kyse on Hoikankankaasta. Kauniissa maisemassa ja siellä on uimahallia sun muuta kivaa. Olin siellä 120 aamua.

Sodankylään. :D

Minkälaisella kunnolla siellä intissä yleensäkin pärjätään, ku olivat vähän huolissaan mun paino/pituus-suhteesta? Onneksi en saanut lykkäystä sen takia.- Juoksukunto cooper testissä n. 2500. Ehkä vähän enempikin.

Kajaanissa on hyvä kassu, onnea valinnasta. Jos siis kyse on Hoikankankaasta. Kauniissa maisemassa ja siellä on uimahallia sun muuta kivaa. Olin siellä 120 aamua.

Pari yötä oon tuolla Kaijjaanissa viettänyt intin ajoreissuilla. Kassusta en osaa paljoa sanoa mutta sotilaskoti on hyvä ja sen alakerrassa on halpa/hyvä pizzeria-grilli. Makkaraperunat tais olla jotain 2 euron luokkaa ja pizzat n. 4e.

Sodankylään. :D

Minkälaisella kunnolla siellä intissä yleensäkin pärjätään, ku olivat vähän huolissaan mun paino/pituus-suhteesta? Onneksi en saanut lykkäystä sen takia.- Juoksukunto cooper testissä n. 2500. Ehkä vähän enempikin.
Oikeastaan ihan sama mikä sun kuntos on sinne mennessä. Siellä mennään pakostaki sen hitaimman mukaan ja se kunto kyl kasvaa siellä ollessa. Ittelläni ois ehkä ollu joku 2350-2400m inttiin mennessä.

Lihoin ihan törkiästi kun mässäilin viimeiset kuukaudet soden grillin pitsoja Kajaanissa - suosittelen kulkemaan mielummin siinä viereisellä kuntosalilla ;)

Oikeastaan ihan sama mikä sun kuntos on sinne mennessä. Siellä mennään pakostaki sen hitaimman mukaan ja se kunto kyl kasvaa siellä ollessa. Ittelläni ois ehkä ollu joku 2350-2400m inttiin mennessä.

No hyvä, kun oon kantanu tästä pientä stressiä. :piis:

Vähän :offtopic:, mut miten siel intissä sit lihat säilyy, ja minkalaiset treenimahdollisuudet? Tietenki se on vähän paikasta varmasti kiinni mutta niinkuin noin yleensä? Hirvittää vähän ku tullut jo ns pienuuskompleksi ku oon nyt dietilla tiputtanut 4kk aikana 121--->108. Hyvin on tähän mennes lihat säilyneet ja tulokset ovat menneet eteenpäin! :wtf:

No hyvä, kun oon kantanu tästä pientä stressiä. :piis:

Vähän :offtopic:, mut miten siel intissä sit lihat säilyy, ja minkalaiset treenimahdollisuudet? Tietenki se on vähän paikasta varmasti kiinni mutta niinkuin noin yleensä? Hirvittää vähän ku tullut jo ns pienuuskompleksi ku oon nyt dietilla tiputtanut 4kk aikana 121--->108. Hyvin on tähän mennes lihat säilyneet ja tulokset ovat menneet eteenpäin! :wtf:

Kyllä lihaa lähtee, jos sitä on sinne mennessä sen verran, että paitapäällä näkyy, että on treenattu:D

Mua ei vois vähempää huolettaa tollanen, intin jälkeen ei voi enää treenata?:)

Kyllä siellä salille pääsee jos jaksaa ja on aikaa.

Kyllä lihaa lähtee, jos sitä on sinne mennessä sen verran, että paitapäällä näkyy, että on treenattu:D

Mua ei vois vähempää huolettaa tollanen, intin jälkeen ei voi enää treenata?:)

Kyllä siellä salille pääsee jos jaksaa ja on aikaa.

Siis oon kantanu stressiä hieman aerobisesta kunnosta, enkä oo pahemmin miettiny vielä tota treenijuttua. Nyt itseasiassa ensimmäisen kerran mietin ja aattelin kysästä täältä. :)

I hope that's okay? :piis:

edittii: sun cooper tulos :worship::worship: ;)

Siis oon kantanu stressiä hieman aerobisesta kunnosta, enkä oo pahemmin miettiny vielä tota treenijuttua. Nyt itseasiassa ensimmäisen kerran mietin ja aattelin kysästä täältä. :)

I hope that's okay? :piis:

Ok, sama täälläkin:D

Nimim. Cooper about 1500-1600.

Upinniemi 7.1.2008 kello 1600. Fiilikset aika neutraalit, en erityisemmin odota, mutta ei kyllä pätkääkään vitutakkaan vielä.

Kajaani on ok paikka, jos ei asu hirveän kaukana Kajaanista niinkuin minä 2/06 erässä ollessani, jolloin lomakyytit 5-6h, niihin hajosi :D

Ps. Se joku "eteläeurooppalainen" sälli pitää pizzeriaa, joka toimittaa ruuat tilauksesta portilla, kannattaa sitä suosia, ihan törkeen hyvät rullakebabit, eikä tarvi jonottaa ikuisuutta niinku soden grilleissä ;)

Ok, sama täälläkin:D

Nimim. Cooper about 1500-1600.

Haha, meikäläistäkin vähä huolettanut toi juoksukunto. Tosin nyt kyllä alkaa jo naurattamaan, kun itse olen kerran juossut cooperin ja meni 3140m. Naurattamaan siinä mielessä että olin "huolestunut". :D

Santahamina, anyone?:wtf:

Vekara ;) Ainakin on hyvät urheilumahdollisuudet kuulemani mukaan. Cooper 2000-2500? en oo varmaa vuotee juossu :D

Kuvasta näin että sali siellä on iso ja hyvillä laitteilla ja peruspunteilla varustettu, itekin menossa Vekaralle:) Siellä sitten kaikki HC:t vääntää iltavapailla:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom