Inttiin, saapumiserä I/08

Jos ei ole armeijan suhteen mitään järkyttäviä "Mä haluun olla psjk tai spol"-äijämeinikejä, niin treenauksen kannalta, jos on mahdollista päätökseen vaikuttaa, menkää Vekaralle Huolto- ja kuljetuskomppanjaan. P-kausi on suht rankka, koska se on jääkärimeininkiä, mutta vittu, valehtelisin jos väittäisin, että normipäivät kassulla ei olisi ihan vitun lepejä.

Ei mitään aamulenkkejä, kuri on vähän mitä on, itelläni tukka rehotti kun särmäs vaan lomatarkastukseen. Lähes poikkeuksetta joka ilta mahdollista käydä vetämässä treenit p-kauden jälkeen.

Tuolla vaan kuuden kuukauden nakkeja ei ole kovin hyvin tarjolla, mutta jos vaikka vuoden kuskiksi menee, ei vuoden jälkimmäisellä osalla oikeasti tehdä yhtään mitään. Leirilläkin ne kuskit vaan istui autossaan ja söi.

Toisaalta, mä olen jyrkästi sitä mieltä, että jos on sellaista harmaata massaa p-kauden ajan(eli perseily pois, vähän kannattanee jopa särmäillä, tai olla ns. fiksu kaveri), ja tekee aivan varmasti joka asiassa selväksi, ettei kuutta kuukautta kauemmin intissä aio olla, niin kyllä se onnistuu. Moni vaan jäätyy eikä tuo kantaansa kunnolla ilmi.

Mutta hajotkaa nyt kuitenkin.:haart:;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
I/08 ei kotiudu koskaan! :D

Kajaaniin menijöitä taytynee muistuttaa legendaarisesta MANTAN GRILLISTÄ:rock:

Valittu Suomen parhaaksi Grilliksi, eikä suotta:kippis1:

Kasarmilta kaupunkiinpäin n.1km ja voila:kuola:

Kajaaniin menijöitä taytynee muistuttaa legendaarisesta MANTAN GRILLISTÄ:rock:

Valittu Suomen parhaaksi Grilliksi, eikä suotta:kippis1:

Kasarmilta kaupunkiinpäin n.1km ja voila:kuola:

Mikäs se olikaan ne pari "etelämaalaista" sälliä, jotka toimitti portille asti puhelintilauksen kautta en nyt muista firman nimeä. Kuiteski ihan törkeen hyvää ja todella isoja rullakebabeja sai niiltä ainaki 2/06 erän aikoihin.

Ps. Niin ja tittytwister ei oo kaukana kasarmista lohduttamaan hajoavien mosien tulevia aamuja :D Ite ei kyllä tullu käytyä DÄMN :lol2:

Sodankylään. :D

Minkälaisella kunnolla siellä intissä yleensäkin pärjätään, ku olivat vähän huolissaan mun paino/pituus-suhteesta? Onneksi en saanut lykkäystä sen takia.- Juoksukunto cooper testissä n. 2500. Ehkä vähän enempikin.

Hajoa siihen. Itse olen sodankylässä vielä 245 aamua. Juoksukunnosta ei kannata murehtia. Kunto nousee p-kaudella kohisten. Intin alussa 110 kiloisenta cooperissa 2600, reilu neljä viikkoa myöhemmin 100 kiloisena rapiat 3000.

Pidä sormet ristissä, että pääset kasarmi 6:seen. Ainoa kasarmi, missä on sali alakerrassa. Niin ja muonituskeskus ja vaihtovarasto on ihan vieressä.

Hajoa siihen. Itse olen sodankylässä vielä 245 aamua. Juoksukunnosta ei kannata murehtia. Kunto nousee p-kaudella kohisten. Intin alussa 110 kiloisenta cooperissa 2600, reilu neljä viikkoa myöhemmin 100 kiloisena rapiat 3000.

Sulla voi olla mutta boldattu kohta on täyttä paskaa, itsellä ennen inttiä cooper 2600@106kg niin että aikaa jäi yli mutta lopetin tohon. Jonkinaikaa intissä vietettyä 2100@104kg nyt vielä huonompi, ruokalaan hölkkä tekee jo todella pahaa. Muita hyviä esimerkkejä:
Ennen 1h painisession jälkeen hyvä fiilis nyt 5min ja oksettaa.
Ennen Penkissä sarjapainot ~100kg nyt maksimi liikkuu 90-105 välissä päivästä riippuen.
Suomen paskin kuntokoulu vai miten se oli... no onneksi painokaan ei ole tippunut kuin 5kg mutta vastaavasti mahaa on tullut lisää :jahas:
Menee taas koko vuosi että saa edes samoihin tuloksiin kunhan kotiudun :curs:.

Sulla voi olla mutta boldattu kohta on täyttä paskaa, itsellä ennen inttiä cooper 2600@106kg niin että aikaa jäi yli mutta lopetin tohon. Jonkinaikaa intissä vietettyä 2100@104kg nyt vielä huonompi, ruokalaan hölkkä tekee jo todella pahaa. Muita hyviä esimerkkejä:
Ennen 1h painisession jälkeen hyvä fiilis nyt 5min ja oksettaa.
Ennen Penkissä sarjapainot ~100kg nyt maksimi liikkuu 90-105 välissä päivästä riippuen.
Suomen paskin kuntokoulu vai miten se oli... no onneksi painokaan ei ole tippunut kuin 5kg mutta vastaavasti mahaa on tullut lisää :jahas:
Menee taas koko vuosi että saa edes samoihin tuloksiin kunhan kotiudun :curs:.
No vittu, et voi intin piikkiin kaikkee tota laittaa. Jos oot niin laiska, että illalla meet suoran sodeen mussuttaan pullaa, niin varmasti noin tapahtuukin. Mutta jos näet vähän vaivaa siellä, niin homma on ihan toinen. Käyt salilla ja lenkillä kato ihan oma-aloitteisesti. Itellä nousi cooper 2740m--3130m ja painokin samalla muutaman kilon tippu. Voimaa nyt vähän lähti, mutta ne on jo kohta saatu takas. Aikaa kotiutumisesta kuukauden päivät.

Sulla voi olla mutta boldattu kohta on täyttä paskaa, itsellä ennen inttiä cooper 2600@106kg niin että aikaa jäi yli mutta lopetin tohon. Jonkinaikaa intissä vietettyä 2100@104kg nyt vielä huonompi, ruokalaan hölkkä tekee jo todella pahaa

Vähän riippuu palveluspaikasta. Itsellä p-kaudella 6-7 kertaa viikossa aamureippailu ja päälle illalla juoksulenkki 2 kertaa viikossa. Ja päivällä sykittiin ja juostiin ihan riittämiin.

No vittu, et voi intin piikkiin kaikkee tota laittaa. Jos oot niin laiska, että illalla meet suoran sodeen mussuttaan pullaa, niin varmasti noin tapahtuukin. Mutta jos näet vähän vaivaa siellä, niin homma on ihan toinen. Käyt salilla ja lenkillä kato ihan oma-aloitteisesti. Itellä nousi cooper 2740m--3130m ja painokin samalla muutaman kilon tippu. Voimaa nyt vähän lähti, mutta ne on jo kohta saatu takas. Aikaa kotiutumisesta kuukauden päivät.
Njoo en kaikkea, mutta 12-14päivän jälkeen ei paljoa jaksa lähteä edes sodeen vaan kattoo jonkun leffan/nukahtaa kunhan palvelus loppuu... ei edes tarvitse munkin syönnistä sodessa syyttää kun ei paljoa sinne päin jaksa lähteä...

Seuraavan saapumiserän palvelukseenastumispäivään 07.01.2008 on enää 64 aamua.

Pitänee ruveta käymään lenkillä kun on enää noin vähän aikaa...

Seuraavan saapumiserän palvelukseenastumispäivään 07.01.2008 on enää 64 aamua.
Saisi alkaa jo vaikka huomenna, sitä nopeammin se on pois alta ja voi jatkaa taas elämää normaalisti. Tällä hetkellä sitä vaan odottelee että koska se intti alkaa.

Toivottavasti tuolla säkylässä lähtee tuota ylimääräistä valkoista lihaa vyötäröltä pois eikä pelkästään tuota tiukempaa lihaa. No paino siellä joka tapauksessa tippuu, mutta eiköhän sen takaisin saa sitten armeijan jälkeen(toivottavasti:()

Noh, kyllä se sieltä alkaa, sitten kun alkaa:kippis1:

On tässä vielä meitsilläkin 2kk aikaa bodata täpöö, ja sit suunnitella joku treeniohjelma intin ajaks, et treenaa viikonloppu lomilla sit omalla salilla, ja tietenkin palveluspaikan salilla myös. Ruokapuolesta en stressaa hevon vitun vertaa, sikäli kun se on jo niin perseestä muutenkin:D Muutenkin syön aika hiilaripitosesti, niin no problem.

Paino varmasti tippuu alussa, mutta mulle käy varmaan samoin ku kaverille, et se lihos takas sotkun ansiosta 10 kg mitä menetti p-kaudella :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom