Inttiin, saapumiserä I/08

Santis. Ketään muuta lähdössä paratiisisaarelle? Tällä hetkellä aika sekalaiset fiilikset, toisaalta odotan tammikuuta, toisaalta tuntuu että ei h*lvetti, mitä oon menny tekemään...:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onks tietoo muuten noista menoista vekaralla et miten hyvin irtoo vapaata illalla esim salilla käyntiä varten? Sinne menos, tosin kauan vielä sinne vasta toinen erä 2009..

Ei helvata, meikäläinen yrittää sulkea koko armeija paskan mielestä niin pitkälle kuin vain mahdollista, ja toiset täällä jo 3kk etukäteen muna pystyssä availee tredejä :wtf:

Noh niin, eli Niinisalo I/08, here I come...Niin ja jos joku ei vielä tajunnut niin vituttaa ku pientä apinaa:jahas:

Meikäläinenkin menossa Niinisaloon I/08. Toisaalta kivaa, mut toisaalta ei...

Kuvasta näin että sali siellä on iso ja hyvillä laitteilla ja peruspunteilla varustettu, itekin menossa Vekaralle:) Siellä sitten kaikki HC:t vääntää iltavapailla:rock:

Tapaamisiin siis :P tarkotus ois keretä mahdollisimman usein puntille sitte, kattoo nyt kuinka rankaks se tulis palveluksen jälkeen..

e:
Onks tietoo muuten noista menoista vekaralla et miten hyvin irtoo vapaata illalla esim salilla käyntiä varten? Sinne menos, tosin kauan vielä sinne vasta toinen erä 2009..

Kaveri tällä hetkellä vekaralla, ja sanoo, että lähes joka päivä on mahis päästä salille jos jaksaa. Leireillä kuulema on punnerruksia tehny ku on vartiossa tullu tylsää :D

tarkotus ois keretä mahdollisimman usein puntille sitte, kattoo nyt kuinka rankaks se tulis palveluksen jälkeen..
Ite olin samaa mieltä ennen inttiä. No kerran viikossa oon ehkä jaksanu käydä. Joskus jopa 2viikkoa taukoa tullu. Riippuu aika pitkälle missä hommissa oot siellä, et miten jaksaa.

Kyllä suurimmassa osassa paikkaa voi treenata, ainakin jotenkuten. Syö paljon ja treenaa fiksusti, niin lihaksia ei lähe oikeastaan yhtään menemään.

Nimim. Cooper about 1500-1600.

Jos cooper on noin paska, niin voin sanoa että ongelmia tulee vaikka kuinka mentäis hitaimman mukaan. Siihen vielä alkuvuoden perinteinen influenssa-aalto, niin on kivaa flunssassa painaa menemään, jos on muutenkin paska kunto. Ite juoksin 2200m P-kauden alussa ja kyllä oli tuskaa juosta avorivissä kumisaappaat jalassa, kun lunta oli melkein polviin asti. Mulla ei kyllä tervettä päivää ollutkaan...

Jos cooper on noin paska, niin voin sanoa että ongelmia tulee vaikka kuinka mentäis hitaimman mukaan. Siihen vielä alkuvuoden perinteinen influenssa-aalto, niin on kivaa flunssassa painaa menemään, jos on muutenkin paska kunto. Ite juoksin 2200m P-kauden alussa ja kyllä oli tuskaa juosta avorivissä kumisaappaat jalassa, kun lunta oli melkein polviin asti. Mulla ei kyllä tervettä päivää ollutkaan...

Tuo on vaan arvio, varmasti se tuonne 2000 metriin menisi, jos aseella uhattaisiin:lol2:

Kaveri juoksi P-kauden alussa 1800, ja ihan hyvin on pärjänny.

No siis ei siitä ole kyse, etteikö selviäisi. Helpotat vaan huomattavasti olemistas siellä, jos kohennat kuntoas ennen inttiä. Vielä on 3kk aikaa. :)

Juu, pakko se on ehdottomasti:) Onneksi tässä on lähellä kunnon yleisurheilu kenttä, ni voi kunnolla treenata juoksua.

Harmittelen kun yläasteen jälkeen aerobinen kunto on mennyt niin huonoksi. Tosin oli painoakin silloin paljon vähemmän ja lihaksia ei ollenkaan:lol2: Mutta tästä se lähtee, teräskunnossa Valtion Hotelliin:thumbs:

itse havittelen Santahanimaan SpolKiin, mutta se on vasta II/08...?
Tai toinen on 3 vuoden lykkäys opintojen takia.
Onko kellään kokemusta ja pääsekö sinne Sotilaspoliisikomppaniaan heinäkuussa?

itse havittelen Santahanimaan SpolKiin, mutta se on vasta II/08...?
Tai toinen on 3 vuoden lykkäys opintojen takia.
Onko kellään kokemusta ja pääsekö sinne Sotilaspoliisikomppaniaan heinäkuussa?

2. JK kouluttaa AKE-spolleja tammikuun saapumiserästä ja SpolK ottaa sitten heinäkuun saapumiserän. 2. JK on valehtelematta (meikäläinen vietti siellä P-kauden ja puolet johtajakaudesta) yksi valtakunnan paskimmista perusyksiköistä, joten menkää ihmiset ihmeessä Spolkkiin jos haluatte päästä helpolla.

Kyllä noihin koirahommiin pääsee jos vaan halua riittää. Tulette kyllä myöhemmin tajuamaan, että ei se ole kovin siistiä seisoa joku munankuori päässä ja teatterivaatteet päällä pressanlinnan edessä taas jossain saatanan tärkeessä kunniakomppaniacasessa tai venyttää viikko esaa aluehajoomossa kun toisaalta voisi olla esim. akettamassa.Yliarvostettua puuhaa nuo spollehommat ja ainakin meikäläistä rupes kuvottamaan oma koulutushaara aika nopeesti...

Minä taas Kajaaniin, vissiin tykkimieheksi, saa nähdä :D
Ja kyllä, kuuden tunnin matka kotiin :F Mahtavaa. Puolella vuodella pitäis yrittää selvitä.

Hippinakki ja Nakertaja, tervetuloa meille säkylään :D

Toivottavasti pääsette oikeaan komppaniaan ettekä minnekään EHK:hon tai viestiin.
Voin kertoa että hajoatte hieman alokaskauteen kun kehonpaino ja sarjapainot tippuvat käsi kädessä montun pohjalle. Ja säkylässä ei puntista (mikäli kerkee käydä) saa mitään kuntsareita, toisin kuin mm. lepokoti niinisalossa.

Parolaan on matka, mutta minne siellä niin siitä ei vielä oo tietoa. Kertokaa toki ideoita. Aukkiin ois tarkotus koittaa.

Upinniemeen olis kanssa tammikuussa lähtö. Osittain odottaa innolla mutta taas osittain ei vois vähempää kiinnostaa :D

Aikasessa vaiheessa trediä pukkaa, mutta ketäs on 3kkn päästä lähdössä armeijahan? Itse olen menossa Vekaralle leikkimään sotaa.

Mites muilla?

sinne kans, mutta vain 3päivää ku kertaamaan tuun. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom