Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei helvata, meikäläinen yrittää sulkea koko armeija paskan mielestä niin pitkälle kuin vain mahdollista, ja toiset täällä jo 3kk etukäteen muna pystyssä availee tredejä :wtf:
Noh niin, eli Niinisalo I/08, here I come...Niin ja jos joku ei vielä tajunnut niin vituttaa ku pientä apinaa:jahas:
Kuvasta näin että sali siellä on iso ja hyvillä laitteilla ja peruspunteilla varustettu, itekin menossa Vekaralle Siellä sitten kaikki HC:t vääntää iltavapailla
Onks tietoo muuten noista menoista vekaralla et miten hyvin irtoo vapaata illalla esim salilla käyntiä varten? Sinne menos, tosin kauan vielä sinne vasta toinen erä 2009..
Ite olin samaa mieltä ennen inttiä. No kerran viikossa oon ehkä jaksanu käydä. Joskus jopa 2viikkoa taukoa tullu. Riippuu aika pitkälle missä hommissa oot siellä, et miten jaksaa.tarkotus ois keretä mahdollisimman usein puntille sitte, kattoo nyt kuinka rankaks se tulis palveluksen jälkeen..
Nimim. Cooper about 1500-1600.
Jos cooper on noin paska, niin voin sanoa että ongelmia tulee vaikka kuinka mentäis hitaimman mukaan. Siihen vielä alkuvuoden perinteinen influenssa-aalto, niin on kivaa flunssassa painaa menemään, jos on muutenkin paska kunto. Ite juoksin 2200m P-kauden alussa ja kyllä oli tuskaa juosta avorivissä kumisaappaat jalassa, kun lunta oli melkein polviin asti. Mulla ei kyllä tervettä päivää ollutkaan...
Kaveri juoksi P-kauden alussa 1800, ja ihan hyvin on pärjänny.
No siis ei siitä ole kyse, etteikö selviäisi. Helpotat vaan huomattavasti olemistas siellä, jos kohennat kuntoas ennen inttiä. Vielä on 3kk aikaa.
itse havittelen Santahanimaan SpolKiin, mutta se on vasta II/08...?
Tai toinen on 3 vuoden lykkäys opintojen takia.
Onko kellään kokemusta ja pääsekö sinne Sotilaspoliisikomppaniaan heinäkuussa?
Aikasessa vaiheessa trediä pukkaa, mutta ketäs on 3kkn päästä lähdössä armeijahan? Itse olen menossa Vekaralle leikkimään sotaa.
Mites muilla?