Inttiin, saapumiserä I/07

Ne saatanat pisti mut aukkiin.

Ei sinne oo pakko mennä jos ei tahdo, vaikka niin uskottelevatkin.

Sanoin kadetille suoraan, että en muuten lähe, ei kiinnosta yhtään ja olen todennäköisesti parissa viikossa sun riesana takasin.

En joutunu, joskin seuraavat viikot nakki napsahteli vähän joka suuntaan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei sinne oo pakko mennä jos ei tahdo, vaikka niin uskottelevatkin.
Ei varmaan niin, mutta tässä pelottaa vähän se, että pistävät mut sitten johonkin muuhun vuoden hommaan. Jos siellä joudun joka tapauksessa vuoden olemaan, niin ehdottomasti haluan alikersanttina vähintään lähteä. Se puolen vuoden nakki olisi kyllä se mieluisin.

Aukkiin vaan ja rukkiin jos pääsee. Jälkeenpäin ei kaduta. :)

Ei varmaan niin, mutta tässä pelottaa vähän se, että pistävät mut sitten johonkin muuhun vuoden hommaan. Jos siellä joudun joka tapauksessa vuoden olemaan, niin ehdottomasti haluan alikersanttina vähintään lähteä. Se puolen vuoden nakki olisi kyllä se mieluisin.

Ite pääsin puolella vuodella..Kannatti perseillä ja muutenkin ei ne tällästä paskaa vuodeks sinne ota.. :D

Noni tänään takas harmaisiin. Kävin äske hakeen viikon eväät, 8 purkkia tunaa, 10 purkkia ananasta ja 2 kiloa pähkinöitä :D ja ei muuta ku kasvamaan ;)

6kk nakki on nyt vasta suht varma, mutta näyttää siltä että ensi viikolla tulee lähtö sivariin. 10 minsaa pitäisi meressä viettää jonkin paleltumamikälietestin takia, ja siihen en suostu vaikka ampumalla uhattaisiin. Kylmä ei minua haittaa mutta en aio vapaa-ehtoisesti palelluttaa kulkuseni loppu-iäksi. Tulkoot tetsaukset, homokarhuvaarat ja poteronkaivuuleirit, mutta tuommoiseen helvetin turhaan pysyvää vahinkoa tekevään paskaan en suostu.

Ei oo paha käyä AUK:ii. 7 Viikkoo AUK 1 ja 9 AUK 2, helppo juttu. Tai sitte RUK 14 viikkoo, miten sitte haluaakaa.

Puolen vuoden nakki tuli onnex, ei sitä paskaa enempää kestäiskään!

Jalat on ihan paskana, kohta tulee melko todennäköisesti b- tai e-paperit. Vittu että vituttaa. Yritän kyllä puhua lääkärille, että kirjoittaisi suoraan c:n paperit. Hyvä jos kävelemään pystyy.

Jalat on ihan paskana, kohta tulee melko todennäköisesti b- tai e-paperit. Vittu että vituttaa. Yritän kyllä puhua lääkärille, että kirjoittaisi suoraan c:n paperit. Hyvä jos kävelemään pystyy.

Mikäs jalkoja vaivaa? :rolleyes: Itelle nasahti vmtl jackpotti rasitusmurtumasta kun 14 päivää sain. Kouluttajat ei kyllä kovin mielissään ollu tuosta vemppakasasta mutta lienee joudun vielä lisääkin hakee.

mp-tiedustelija, 6kk. :rock:

Mikäs jalkoja vaivaa? :rolleyes: Itelle nasahti vmtl jackpotti rasitusmurtumasta kun 14 päivää sain. Kouluttajat ei kyllä kovin mielissään ollu tuosta vemppakasasta mutta lienee joudun vielä lisääkin hakee.
Kunpa tietäiskin mikä vaivaa. Kuvauksissa kävin, mutta murtumia ei ainakaan näkynyt.

Kunpa tietäiskin mikä vaivaa. Kuvauksissa kävin, mutta murtumia ei ainakaan näkynyt.
Marssimurtumahan ei näy selvästi kuvauksis vaan parin viikon sisällä tuleva tukikudos siihen murtuneen luun ympärille. Itsellä noita oli paris varvasluus.

Marssimurtumahan ei näy selvästi kuvauksis vaan parin viikon sisällä tuleva tukikudos siihen murtuneen luun ympärille. Itsellä noita oli paris varvasluus.

Mulla näky kun lääkäri katto semmosella jollain suurennuslaitteella sitä kuvaa. Aluks se sano että ihan terve jalka mutta sitten kun katto tarkasti siitä kohtaa mikä oli kosketusarka niin huomas että kyllähän täällä pieni murtuma on.

Ettei Pexi_ penikkatauti vois olla? On muuten viimesen päälle kipee. Missä kohtaa se kipu sulla on?

Menihän se niinkuin pitikin. Eli 6kk tykkimies :D Huomenna muutto taas uuteen patteriin, kun patterin 70 tykäristä kymmenen siirretään toisiin pattereihin miesvajauksien takia... Oon oikea reissumies nimimerkillä; 1. patteri --> 2. patteri a-lamelli --> 2. patteri b-lamelli --> 3. patteri

Mulla näky kun lääkäri katto semmosella jollain suurennuslaitteella sitä kuvaa. Aluks se sano että ihan terve jalka mutta sitten kun katto tarkasti siitä kohtaa mikä oli kosketusarka niin huomas että kyllähän täällä pieni murtuma on.

Ettei Pexi_ penikkatauti vois olla? On muuten viimesen päälle kipee. Missä kohtaa se kipu sulla on?
Penikkatautia oon itekin epäillyt. Kipu on tossa sääriluun päällä eli kai siinä missä se penikkataudin vallitessa yleensäkin on?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom