Inttiin, saapumiserä I/07

Penikkatautia oon itekin epäillyt. Kipu on tossa sääriluun päällä eli kai siinä missä se penikkataudin vallitessa yleensäkin on?

Jees. Itellä meinas pukata oikein urakalla penikkatautia sen cooperin jälkeen päälle. Esimerkiks kun sisältä juostiin ulos muotoon seisomaan niin kipu oli ihan hirveetä. Se kipu jatku vielä siinä muodossa seistessä ja tuntu niinku joku ois repiny säärilihaksia ja samalla polttanu toholla. Se kipu on kyllä kohtuu hirveetä mutta menee muutamassa viikossa yleesä oli. Nyt ei enää tunnu mitään mutta oli se kyllä yhtä helvettiä sillon kun se oli päällä.

Ihmetyttää vaan mikä hitto näitä kaiken maailman sairauksia ja tauteja tuolla intissä tekee. Oon minä ennenkin paljon liikkunu jne mutta ei mulla oo koskaan mitään penikkatautia tai rasitusmurtumia ollu ja on ollu tuolla myös kaiken maailman bakteereita kurkussa ja flunssaa kaks kuukautta. Tuntuu aika käsittämättömältä ja hajottaa välillä mutta ei voi mitään.. pitää kestää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Alunperin 362, 4kk jälellä, ei oo paha rasti siis mullakaa. Eli II/06 erästä ollaa.
Aattelinpa jäädä sinne töihi jos onnistuu.

Wohoo! 6 kk tykkimies. Viestijaoksessa vietän tulevat 4kk.
Ei oo paha rasti.
Jos palvelet Vekaralla, en voi kuin sääliä sua.

Nimim. II/06 viestikoulutuksen saanut reservin tykkimies, joka kärsi ihan liian kauan luutnanteista Mäkinen ja Anttonen. Täysiä kusipäitä molemmat. Ja siis ihan aikuisten oikeesti.

Marssimurtumahan ei näy selvästi kuvauksis vaan parin viikon sisällä tuleva tukikudos siihen murtuneen luun ympärille. Itsellä noita oli paris varvasluus.

jep ei näy heti...itellä oli kans, eka epäiltiin penikkajuttuja, mut pyysin ite kuviin ni molemmissa säärissä rasitusmurtuma:rock:

Ihmetyttää vaan mikä hitto näitä kaiken maailman sairauksia ja tauteja tuolla intissä tekee. Oon minä ennenkin paljon liikkunu jne mutta ei mulla oo koskaan mitään penikkatautia tai rasitusmurtumia ollu ja on ollu tuolla myös kaiken maailman bakteereita kurkussa ja flunssaa kaks kuukautta.

Ihmettelin itse samaa. Penikat ensin ja sitten kuumeita&loput 3kk pelkkää poskiontelotulehdusta.

Ihmettelin itse samaa. Penikat ensin ja sitten kuumeita&loput 3kk pelkkää poskiontelotulehdusta.

Saattaa johtua tuo jatkuva sairastelu myös loistokuntoisista kasarmeista, joissa homeitiöt viihtyvät vallan mainiosti eikä peruskorjauksiin ole varaa.

On kyllä aamuja jäljellä. Kaikkeni tein, että olisin 6kk taistelupioneeriks päässy, mutta meillä pidettiinkin valintoja tehdessä meijän mulkun kapteenin ansiosta oikein kunnon arpajaiset ja vaunuhommissa nyt ollaan. Periaatteessa ihan helvetin helppoo ja välillä ihan mielenkiintostakin, mutta aamuja on 182 liikaa... No on tää vuoden hommista mulle sopivin. Mutta kyllä vituttaa koko laitos! :curs:

Saattaa johtua tuo jatkuva sairastelu myös loistokuntoisista kasarmeista, joissa homeitiöt viihtyvät vallan mainiosti eikä peruskorjauksiin ole varaa.

No meillä kapteeni yritti kitkeä huhuja tuosta. Oli nimittäin käyneet mittauttelemassa Vekaranjärven kasarmeja ja sisäilma olisi ollut kelvollisessa kunnossa.
Kuulemma.

Kertokaahan, onko se vekara nyt niin paska paikka oikeasti, kun mitä kuulee huhuttavan.
Jos on, niin miksi?

Kaikki inttimestat on paskoja ihan laidastaan. Jos haluaa "renoimman" paikan niin sieltä joukosta Vekara on ihan hyvä valinta.

Just vierähti 10 pvää Säkylässä Unifil koulutuksessa. Ikkunanpokista veti ja jokaisella lunssaa ja yskää.

No meillä kapteeni yritti kitkeä huhuja tuosta. Oli nimittäin käyneet mittauttelemassa Vekaranjärven kasarmeja ja sisäilma olisi ollut kelvollisessa kunnossa.
Kuulemma.

Meillä tais Karkialammella sanoa pari vuotta sitten samaa. Kukaan ei oikein uskonu sitä. Taitaa olla homeettomat varuskunnat aika harvassa

Kertokaahan, onko se vekara nyt niin paska paikka oikeasti, kun mitä kuulee huhuttavan.
Jos on, niin miksi?

No ei siel juurikaa mitää paskaa, kait ? Itte oon siel.
"Kyllä tää intti on sitte paska paikka saatana", joka paikkahan on. Mut ei sielä mitää muista poikkeavaa taida olla.

Kuinkas suksi luisti Karjalan Prikaatin perinnehiihdossa? Mun mielestä ihan jees reissu, ois saanu olla enemmän pakkasta, ni ois varmaan kulkenu paremminkin:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom