Inttiin, saapumiserä I/07

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se leiri on kolmannella viikolla. Muuten tuolla on aika lepposta, sali lähellä ja ei mitää fyysistä. Oppitunteja kohtuu paljon. Se homeinen aukki rakennus vaa vituttaa :urjo:

Jep, tuttu fiilis. Luksusta sinäänsä, että jossain noissa tuvissa on pesualtaat/peilit. Entinen sairaala, kun on tuo AUK-rakennus.

On tosta intistä ollu jotain hyötyä sentään. Juoksin tokalla viikolla cooperissa 2500m ja olin ihan kuollu. Nyt 2 kuukautta myöhemmin kävin juoksemassa 2750m aikaan 12.15! Eikä tuntunu ollenkaan pahalta. Ja lenkkeilyn alotin vasta viime viikolla, kun parolassa ollaan ja siellä on mahdollista lenkkeillä pari kölliä. :thumbs:

On muuten neljän viikon kinkku takana päin. Arvatkaa tuntuuko lomat hyvälle:rock:

Sotilaspoliisi - hyviä hommia 270:jahas:

Ny vasta oon alkanu edes jossain määrin aktiivisesti treenaamaan taas, suht hyvä sali tääl Hennalas kuitenki on. On kyllä masentavaa miten on voimat lähteny :(

Ny vasta oon alkanu edes jossain määrin aktiivisesti treenaamaan taas, suht hyvä sali tääl Hennalas kuitenki on. On kyllä masentavaa miten on voimat lähteny :(

Ei sitä kannata siellä stressaa, vituttaa muutenki :D Tulee äkkiä vanhat voimat takas ku pääsee pois.

Lauantaina kuukauden kinkku takana. Ihan jees täällä vekaralla on meikäläisestä olla. Hyvät liikkumis mahdollisuudet, todella hyvät ruuat ja "mielenkiintoisia" kouluttajia. Kunto ainakin kasvaa kohisten.

Joka aamu saa kyllä herätä pari kiloa limaa kurkussa ja ihan ihme tulehduksia pukkaa koko ajan.

TJ 289. :)

Hennalan sali on ihan jees, ei suurempia valituksia. Vetoremmit ois kyl ollu ihan kivat, mut so not. Ei sua kyllä siellä salilla näkyny kertaakaan viime kuun aikana? Itse kävin siellä noin 3krt viikossa. Nyt perjantaina palasin riksuun

Hennalan sali on ihan jees, ei suurempia valituksia. Vetoremmit ois kyl ollu ihan kivat, mut so not. Ei sua kyllä siellä salilla näkyny kertaakaan viime kuun aikana? Itse kävin siellä noin 3krt viikossa. Nyt perjantaina palasin riksuun

Joo oon riutunu niin perkeleesti ettei kaveritkaan enää välillä tunnista (oikeasti) :D Viime viikko oltiin gonaleirillä, mutta sitä edeltävät 3 viikkoa kävin siellä maanantaisin, keskiviikkosin ja torstaisin.

Oli kyllä suht lepi leiri, oli ku mökillä ois ollu! Parakkimajotus, jossa vesihana, mikrouuni, jääkaappi ja pistorasioita kännyköiden lataamista varten. Nukkumisaikaa oli parhaimmillaan iltayheksästä puol seitsemään asti. Joskus oli vartiovuoro, jolloin vaan ajeltiin Defenderillä ympäriinsä. Sit moottorimarssilla pysähdyttiin ABC:lle shoppailemaan. Ihan mahtava leiri oli, joskin leirin lopulla mut nakitettiin atomipartioon, mikä olikin sitten mun koko elämän laatattavin kokemus:urjo:

Onko kellään mitään tietoa rannikkojalkaväestä vai merijalkaväeksikö kutsutaan?
(Siis ei ruotsinkielisistä rannnikkojääkäreistä.)
Missä palvelee, tehtävät, koulutusaika....?

Kohta tulee täyteen 300 aamua intissä. 75 aamua tänään jäljellä... Alkaa jo pikkuhiljaa riittää toi intin meininki.

kohta olis taas paluu vekaralle edes...vielähän noit aamuja on iso kasa vuoden miehel...reilu 240:( nooh kyl se siit..ens viikol lepileirille pitää vastaanottoo pahkajärven jsp:lle...se on kunnon rakennus, telkkarit ja digiboksit yms...leiriaamuja parhaimmillaan:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom