Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
9kk nakki napsahti eli lääkintämies tulee. Puolella vuodella yritin päästä, mutta ei tämäkään paha homma ole
vekara on ihan jees paikka palvella...on siel vapaa-ajalla aineskin ihan kohtuullisesti puuhaa...
missäpäin olet lääkintämiehenä?
mä olen hennalassa lämäri kurssilla.Vaikket multa kysytkään :D
Leiri Hälvälässä voi olla mielenkiintoinen kokemus. Paareilla kantamista ja muuta kivaa.
Se leiri on kolmannella viikolla. Muuten tuolla on aika lepposta, sali lähellä ja ei mitää fyysistä. Oppitunteja kohtuu paljon. Se homeinen aukki rakennus vaa vituttaa :urjo:
Säkylässämissäpäin olet lääkintämiehenä?
Ny vasta oon alkanu edes jossain määrin aktiivisesti treenaamaan taas, suht hyvä sali tääl Hennalas kuitenki on. On kyllä masentavaa miten on voimat lähteny :(
Ny vasta oon alkanu edes jossain määrin aktiivisesti treenaamaan taas, suht hyvä sali tääl Hennalas kuitenki on. On kyllä masentavaa miten on voimat lähteny :(
Hennalan sali on ihan jees, ei suurempia valituksia. Vetoremmit ois kyl ollu ihan kivat, mut so not. Ei sua kyllä siellä salilla näkyny kertaakaan viime kuun aikana? Itse kävin siellä noin 3krt viikossa. Nyt perjantaina palasin riksuun