Inttiin, saapumiserä I/07

1 tuplakinkku koko intin aikana? :( Ei näköjään todellakaan mene nallekarkit tasan. Itselläni oli vuoden aikana 5tuplaa, 1tripla ja normikinkkujakin ihan kiitettävästi. No - onneksi vuosi on ohi, eikä enää tarvitse arpoa viikonloppuja kassulla.
Kyllä, ja sitä ainokaistakaan ei siis olisi ollut, ellen olisi joutunut osastolle. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
/PS Riihimäellä palveleville kysymys pelkästä mielenkiinnosta, että millaisia potteja Kapt Jack "the Jackpot" Westerberg on parhaimillaan jaellut nyt keväällä? Omalla alokasajalla helmikuussa joukkueessa oli kaiffareita, joiden vapautuslistaan kuului 5vp + 2vup + 10vmtl tai 14pv kotihoito + 5vup + 5vmtl. :lol2:
No nykyään huollon jätkät repii ihan kivoja potteja. Yhen 3vup ja 7vmtl:än oon kuullu :D Näin siis riksussa

olipas pojat vähän kylmä alokasleirillä :D parhaimmillaan 34 pakkasta, 29 oli kun lähdettiin marssimaan yöllä puol kahden aikaan. reilu 25km marssi. Kivaa oli

Mitenkäs tota vaihtuuko noi tuvat jotenkin näin alokaskauden jälkeen vai pitääkö olla samojen kusipäiden kanssa se 6kk :P ?

Mitenkäs tota vaihtuuko noi tuvat jotenkin näin alokaskauden jälkeen vai pitääkö olla samojen kusipäiden kanssa se 6kk :P ?

Vaihtuuhan ne tuvat kun porukkaa lähtee auk:iin ja muutenhan ne jäisivät vajaiksi. Meillä ainakin tehtiin niin, että kun jengi lähti aukiin niin laitettiin tuvat uusiksi ja ryhmänjohtajat tulivat samaan tupaan ryhmän kanssa eli kaks alik/tupa.

Vaihtuuhan ne tuvat kun porukkaa lähtee auk:iin ja muutenhan ne jäisivät vajaiksi. Meillä ainakin tehtiin niin, että kun jengi lähti aukiin niin laitettiin tuvat uusiksi ja ryhmänjohtajat tulivat samaan tupaan ryhmän kanssa eli kaks alik/tupa.

No mitä jos ketään ei lähde aukkiin tuvasta :0 ?

Aika mielenkiintosia juttuja täällä. Täytyy sanoo että itteeki ihmetyttää tää hitonmoinen sairastelu. On tullu syötyä enemmän lääkkeitä kun viimesen 10 vuoden aikana ja en ole syönyt edes niin paljoa kuin monet muut. Muuten on kyllä hemmetin mukavaa ollu ja hyviä tupakavereita myös.

Suorastaan muuten sääliks käy tommosia movettaja neitejä mitä täälläkin on.

siis mitä tuo nyt tarkoitti? ai jos kipeänä hakee vapautusta niin on movettaja neiti? vai ymmärsinkö jotain väärin.
Move = motivaatio-vemppa. Eli jos ei nappaa sykkiä niin haetaan vemppaa joka aamu milloin mistäkin syystä.

On kyllä selkeästi kovia eroja siinä että kuinka paljon kinkkuja on. Meillä oli aukissa yks 4 vkonlopun gineskin, oli se herkkua. Muutenkin oli aika paljon kiinnioloja, tosin ihan ymmärrettävästä syystä(CISM MM-kisat vei koulutusaikaa pois pirusti). Ja asuttiin vielä kisojen ajan 4 viikkoa teltoissa putkeen. Oli siistiä tulla lomilta telttakylään. Päivystäjällä oli sellanen pikkunen peräkärry-koppi keskellä hiekkakenttää. :D

1 tuplakinkku koko intin aikana? :( Ei näköjään todellakaan mene nallekarkit tasan. Itselläni oli vuoden aikana 5tuplaa, 1tripla ja normikinkkujakin ihan kiitettävästi. --

Meille on kaavailtu 30 kinkkua +/- muutama vuoden palveluksen piristeeksi. Tällä hetkellä on tupla päällä sitten velvi ja uusi tupla, samaa gines helvettiä koko intin ajan. Kannattaa tulla FRDF:ään ! :jahas:

Mulla menee kinkut niin, että kerran kuussa.. Vituttaahan toi silti. 5 Jälel, monta takaan. AUK 2:ssa oli tupla,vlv+vl+,gines,vlv+vlv,gines ja sen semmost :P

Meille on kaavailtu 30 kinkkua +/- muutama vuoden palveluksen piristeeksi. Tällä hetkellä on tupla päällä sitten velvi ja uusi tupla, samaa gines helvettiä koko intin ajan. Kannattaa tulla FRDF:ään ! :jahas:

Missä noin paljon kinkkuja?

Itellä oli puolen vuoden aikana 7 ginestä, joista 2 tuplia. Kajaanin 1/06:ssa tuo oli harvinaisen paljon. Joillain kavereilla oli kolmea ja neljää ginestä puolen vuoden aikana.

Pääsin nyt sitten SPOL-kurssille, mutta en tiedä kannattiko :(

- Kuri on paljon kovempaa kuin JK:ssa, alikessuilla vanne kiristää päätä
- Tupakaverit ei ole oikein samaa maata minun kanssa. Kaikki hinkuavat kuola suusta valuen AUK:kiin, kun minä koitan vältellä parhaimman kykyni mukaan.
- Porukka on tosi motivoitunutta ja nohevaa, joten minä olen auttamattomasti paskin/lähes paskin ----> syö miestä. Ihan oikeasti.
- Komppanian vaihdon vuoksi yksittäinen gines muuttui tuplakinkuksi. Itku silmässä ja hammasta purren se oli pakko kestää.
- Varusvaihtoa ei meille suotu yli kahteen viikkoon ja kuivauskaappikin on viety, kun sotkusta olivat lukot loppuneet.

Vielä tammikuun 8. päivän aamuna suhtautumiseni armeijaan oli positiivinen. Kuukauden aikana olen kuitenkin huomannut sen miten turhaa leikkimistä suurin osa ajasta (etenkin illoista) siellä on. Jotkut vitun pinkka-punkkatarkastukset ja pinkkojen seinille/kaapin päälle viskominen vain vittuillakseen tekee meistä tehokkaita ja motivoituneita maanpuolustajia.

Vaikeata on... ehkä ilmapiiri vielä muuttuu, kun AUK:kilaiset valitaan ja ne lähtee sinne kurssille. Lokakuun 4. päivää odottaessa... :itku:

Puol vuotta ja yksi gines myöskin. :) Oiskohan ollut loppusota viel.

Voisko joku intin käynyt selittää, miten noi tuvat vaihtuvat P-kauden eli alokaskauden jälkeen ? Vai vaihtuuko porukka ollenkaan..

Meillä ainakin tuvat vaihtu tulevan koulutushaaran mukaan. Varuspenat ja jotkut muut b kaverit sai jopa oman tuvan!

ps.. spol-hommat o sit parhaita hommia, kannattee hakea:D:D:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom