Pääsin nyt sitten SPOL-kurssille, mutta en tiedä kannattiko :(
- Kuri on paljon kovempaa kuin JK:ssa, alikessuilla vanne kiristää päätä
- Tupakaverit ei ole oikein samaa maata minun kanssa. Kaikki hinkuavat kuola suusta valuen AUK:kiin, kun minä koitan vältellä parhaimman kykyni mukaan.
- Porukka on tosi motivoitunutta ja nohevaa, joten minä olen auttamattomasti paskin/lähes paskin ----> syö miestä. Ihan oikeasti.
- Komppanian vaihdon vuoksi yksittäinen gines muuttui tuplakinkuksi. Itku silmässä ja hammasta purren se oli pakko kestää.
- Varusvaihtoa ei meille suotu yli kahteen viikkoon ja kuivauskaappikin on viety, kun sotkusta olivat lukot loppuneet.
Vielä tammikuun 8. päivän aamuna suhtautumiseni armeijaan oli positiivinen. Kuukauden aikana olen kuitenkin huomannut sen miten turhaa leikkimistä suurin osa ajasta (etenkin illoista) siellä on. Jotkut vitun pinkka-punkkatarkastukset ja pinkkojen seinille/kaapin päälle viskominen vain vittuillakseen tekee meistä tehokkaita ja motivoituneita maanpuolustajia.
Vaikeata on... ehkä ilmapiiri vielä muuttuu, kun AUK:kilaiset valitaan ja ne lähtee sinne kurssille. Lokakuun 4. päivää odottaessa... :itku: