Inttiin, saapumiserä I/07

Täälläkin päin kuumetta. Eilen oli 38.3 ja nyt on 37.7. Tiistaina olis lähtöTST 2-leirille. Jospa tässä kerkeis kuume laskea niin pääsis mettään rymyämään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täälläkin päin kuumetta. Eilen oli 38.3 ja nyt on 37.7. Tiistaina olis lähtöTST 2-leirille. Jospa tässä kerkeis kuume laskea niin pääsis mettään rymyämään.

Kyllä sinne metsään ehtii vielä. Ittellä kävi paskanen tuuri eilen oli vielä 39 astetta kuumetta ja nytten 36,5.
Eli vlv kipeenä ja huomenna alkaakin viiden päivän leiri :curs: .

Aina ei voi voittaa, mutta onneks on niin vähän. Tj 60 :D

Ei meillä ainakaan ikinä mitään "rästiviikonloppuja" järjestetty vaikka niillä ahkerasti uhkailtiin ennen joka metsäkeikkaa.

Tässä kans kuumeessa ollaan.. Torstaina iski kuume.. Ja nyt viime yönä oli 39.6.. Ja nyt on sit 38.2. Ja huomenna takas taas :jahas:

Ja myös kuumeessa. Oon nyt kuukaudessa syöny jo antibioottikuurin ja viikon duactia. Nyt oli viime torstaina taas kuumetta, mikä laski viikonlopuks, mutta äsken mittasin taas pikku lämpöö ja olo on muutenkin vähän heikohko. Eipä oo intistä vielä paljon muuta jääny käteen, ku tupakaverit ja paljon sairauksia!

Toivottavasti kesällä pois, ei oo meinaan mun juttu. Puolet ajasta vaan pelleillään ja nöyristellään, kun senkin ajan vois käyttää tehokkaasti kunnon koulutukseen. Kaiken kaikkiaan aika surkuhupaisa paikka toi intti!:down:

Bodypena, kun opit käyttämään b-luokitusta oikein, se on kuin kryptoniittia johtajille ja skappareille! Tervetuloa iloiseen joukkoomme! :kippis1:
nm. res. b-mies :D

Noniin, viimeinkin pääsin kauan kaivatulle lomalle ja heti iski 38,5 asteen kuume heti aamusta. Maanantaina leirille. Minun tuurillani tämä kuume on poissa maanantaiaamuna niin ettei kehtaa vempata mutta tulee takaisin heti kun päästään metsään.

Vittu mä vihaan tota paikkaa. Ikinä ennen en ole ollut näin kovaa kipee. Viikon jo ollu kuumeessa ja nokka vuotaa. Aika huolestuttavaa, kun ottaa huomioon sen, että normaalisti mulla ei ole ikinä kuumetta. Kahteentoista vuoteen en muista itseltäni kuumetta mitanneeni. Nyt on viikon sisään kiskottu lääkkeitäkin enemmän kuin viimeisen neljän vuoden aikana yhteensä. Yleensä en niitäkään joudu käyttämään. En edes särkylääkkeitä.

Ja sit vielä kaiken lisäksi haukkuvat movettajaksi. Syö miestä, saatana. Tää viikko (4pv) meni 3 x vp + vmtl. Vmtl:kin vaan sen takia, että pääsen lomille. Ja meillä on vielä niin älytön käytäntö. että vmtl:t lähtee aina ampumaan. Mikä vitun järki sinne on pistää puolikuntoisia äijiä saamaan keuhkokuume? Eilenkin oli ammunnat, ja siellä saatana kuumeessa hytisin vitunmoisessa pakkasessa, koska halusin lomillekin. Lopulta ei edes ehditty ampumaan. Mitään muuta ei siis tehty kun pyörittiin nelisen tuntia pihalla ja syötiin mettässä. Minä tosin en syönyt kun oli niin vitun kamala olo. Ei voinut oikein liikkuakaan kunnolla, että olisi pysynyt lämpimänä. Että mä vihaan tota paikkaa...

Vittu mä vihaan tota paikkaa. Ikinä ennen en ole ollut näin kovaa kipee. Viikon jo ollu kuumeessa ja nokka vuotaa. Aika huolestuttavaa, kun ottaa huomioon sen, että normaalisti mulla ei ole ikinä kuumetta. Kahteentoista vuoteen en muista itseltäni kuumetta mitanneeni. Nyt on viikon sisään kiskottu lääkkeitäkin enemmän kuin viimeisen neljän vuoden aikana yhteensä. Yleensä en niitäkään joudu käyttämään. En edes särkylääkkeitä.

Tuo on vittumaista. Mä muistan tuon hyvin myös omilta armeija-ajoiltani. Kipeäksi kun tuli, ei siitä oikein kunnolla parantunut oikeastaan ikinä. Mulla se johti noin 4 viikon kikkailun jälkeen siihen, että sitten oltiinkin osastolla lepäämässä (ja tuli muuten sen takia sitten armeija-ajan ainut tuplagines, vaikka muuten olisi ollut lomaa).

Ja meillä on vielä niin älytön käytäntö. että vmtl:t lähtee aina ampumaan. Mikä vitun järki sinne on pistää puolikuntoisia äijiä saamaan keuhkokuume? Eilenkin oli ammunnat, ja siellä saatana kuumeessa hytisin vitunmoisessa pakkasessa, koska halusin lomillekin.

Meillä oli niin, että kun leiri alkoi maanantaina ja porukkaa juoksi kipeenä veksiin ja heille myönnettiin VMTL niin yliluutnantti oli päättänyt lähettää VMTL miehet leirille myös. Chilin kyydissä kipeänä 117km. Voi vittu :david: ..

Mulla jäi leiri myös kokonaan väliin. Pitää myöntää, että maanantaina menin veksiin sen takia ettei tosiaan kiinnosta mennä pienessä nuhassa sinne. No lääkäri antoi VP+2xVUP. Ajattelin että mikäs tässä loikoillessa kun ei oikein kipeäkään ole. No olo vaan heikkeni ja tällä hetkelläkin 38.1 kuumetta, silmätulehdus ilmeni aamulla ja helvetin tukkoinen olo. Maanantai aamulla taas veksiin, toivottavasti ei sentään tule VMTL :lol2:

Mulla jäi leiri myös kokonaan väliin. Pitää myöntää, että maanantaina menin veksiin sen takia ettei tosiaan kiinnosta mennä pienessä nuhassa sinne. No lääkäri antoi VP+2xVUP. Ajattelin että mikäs tässä loikoillessa kun ei oikein kipeäkään ole. No olo vaan heikkeni ja tällä hetkelläkin 38.1 kuumetta, silmätulehdus ilmeni aamulla ja helvetin tukkoinen olo. Maanantai aamulla taas veksiin, toivottavasti ei sentään tule VMTL :lol2:

Millois sä ne bemarin paperit saat? Suosittelen ottamaan samalla reissulla leirivapautuksen. Ite sain bemarit polvien takia ja kun sitten jossain vaiheessa oli skapparit pistämässä leirille pyörimään niin hain leirivapautuksen loppuajaksi. Siistiä ois sinne ollut lähteä hyppimään kivien keskelle kun polvet ihan sökönä.

Millois sä ne bemarin paperit saat? Suosittelen ottamaan samalla reissulla leirivapautuksen. Ite sain bemarit polvien takia ja kun sitten jossain vaiheessa oli skapparit pistämässä leirille pyörimään niin hain leirivapautuksen loppuajaksi. Siistiä ois sinne ollut lähteä hyppimään kivien keskelle kun polvet ihan sökönä.

Tota mulla on rasitusastma. Tolloin kun kävin lääkärissä maanantaina, niin puhuin että mun astmalääkkeet ei auta (aikuisten oikeasti ei auta). No se antoi mulle astmatestivälineet, en tiedä miksi, koska mulla on jo todistukset astmasta. Tulokset lähetettiin perjantaina perille. Tää lääkäri sitten totesi että jos nämä lääkkeet ei auta edes tupla-annostuksella, niin pitää tosissaan miettiä sitä B miehen hommia. Sain sellaisen käsityksen lääkäriltä, että ne b paperit tulee melko helpolla astman suhteen. Lisäksi kun mulla on vielä atooppinen iho ja useita allergioita.

No keskiviikkona menen samaisen lääkärin puheille ja silloin selviää. Peukut pystyyn penalle :D

Kontiorannassa oli tällä viikolla yli puol prikaatia vemppoja. Sotinpuron ampumaleiri näkyi niin fyysisinä kuin henkisinäkin vaivoina :D Olihan siellä oikeasti sairaita ehkä puolet, loput muuten vaan itkevät pikku nuhasta ja vaivoista. Hyvä kun kolme bussia varattu porukalle, joka on jo tervehtynyt ja vois lähtee ampumaleirille. "Tervehtyneet" alokkaat kuuli, että sinne pitää lähteä, jos ei ole vapautuksia -> 205 jätkää aamun hoitotunnille, lopulta oli sitten 17 jätkää lähdössä niillä kolmella bussilla :D Vittu mitä nössykkäporukkaa. Toisaalta se on perseestä, kun oikeasti sairaat saavat samalla sitä paskaa niskaan movettajien takia, mutta ei voi mitään.

Meillä oli että VMTL saa mennä ampumaan jos haluaa. VP:tä ei saanut koskaan, vaan jos oli kunnolla kipeä niin aina tuli VUPpia. Sitten sisällä makaat kuumeessa ja joudut kantamaan jotain laatikoita + siivoomaan ja tekemään muuta paskaa.. Powerhousulla käyny aika paska mäihä!! :(

Kontiorannassa oli tällä viikolla yli puol prikaatia vemppoja. Sotinpuron ampumaleiri näkyi niin fyysisinä kuin henkisinäkin vaivoina :D Olihan siellä oikeasti sairaita ehkä puolet, loput muuten vaan itkevät pikku nuhasta ja vaivoista. Hyvä kun kolme bussia varattu porukalle, joka on jo tervehtynyt ja vois lähtee ampumaleirille. "Tervehtyneet" alokkaat kuuli, että sinne pitää lähteä, jos ei ole vapautuksia -> 205 jätkää aamun hoitotunnille, lopulta oli sitten 17 jätkää lähdössä niillä kolmella bussilla :D Vittu mitä nössykkäporukkaa. Toisaalta se on perseestä, kun oikeasti sairaat saavat samalla sitä paskaa niskaan movettajien takia, mutta ei voi mitään.

Silloin ku olin intissä niin tuosta oisi koko komppanialle satanu paskaa niskaan ja paljon!! Kerran verenluovutuksen jälkeen piti lähteä metsäleirille ja yli puolet kieltäytyi kun oli niin heikko olo ja piti vielä hiihtää sinne hevonvittuun. Noh komppapäällikkö piti nopean puheen ja sanoi,että siinä tapauksessa meni kuukausiohjelma uusiksi ja lomat perutaan ja leireillään seuraavat 3 viikonloppua. Oli meinaan sen jälkeen kaikki äijät leirillä. Oli vielä ihan easy leiri.

Mulla se johti noin 4 viikon kikkailun jälkeen siihen, että sitten oltiinkin osastolla lepäämässä (ja tuli muuten sen takia sitten armeija-ajan ainut tuplagines, vaikka muuten olisi ollut lomaa).

1 tuplakinkku koko intin aikana? :( Ei näköjään todellakaan mene nallekarkit tasan. Itselläni oli vuoden aikana 5tuplaa, 1tripla ja normikinkkujakin ihan kiitettävästi. No - onneksi vuosi on ohi, eikä enää tarvitse arpoa viikonloppuja kassulla.

Itse en kertaakaan joutunut osastolle saakka, mutta muutama todella sitkeä flunssa mahtui palvelusajalle. Niistä ei todellakaan tuntunut pääsevän eroon millään... Onnekseni Riihimäellä ei näitä ns. karanteeneja tullut kertaakaan, vaikka pahimmillaan vks-jonot olivatkin vajaa 100hlöä päivässä.

Paranemisia vaan kaikille!

/PS Riihimäellä palveleville kysymys pelkästä mielenkiinnosta, että millaisia potteja Kapt Jack "the Jackpot" Westerberg on parhaimillaan jaellut nyt keväällä? Omalla alokasajalla helmikuussa joukkueessa oli kaiffareita, joiden vapautuslistaan kuului 5vp + 2vup + 10vmtl tai 14pv kotihoito + 5vup + 5vmtl. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom