Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täälläkin päin kuumetta. Eilen oli 38.3 ja nyt on 37.7. Tiistaina olis lähtöTST 2-leirille. Jospa tässä kerkeis kuume laskea niin pääsis mettään rymyämään.
Täälläkin päin kuumetta. Eilen oli 38.3 ja nyt on 37.7. Tiistaina olis lähtöTST 2-leirille. Jospa tässä kerkeis kuume laskea niin pääsis mettään rymyämään.
Hyi vittu, kuka haluaa mettään
Bodypena, kun opit käyttämään b-luokitusta oikein, se on kuin kryptoniittia johtajille ja skappareille! Tervetuloa iloiseen joukkoomme! :kippis1:
nm. res. b-mies :D
Vittu mä vihaan tota paikkaa. Ikinä ennen en ole ollut näin kovaa kipee. Viikon jo ollu kuumeessa ja nokka vuotaa. Aika huolestuttavaa, kun ottaa huomioon sen, että normaalisti mulla ei ole ikinä kuumetta. Kahteentoista vuoteen en muista itseltäni kuumetta mitanneeni. Nyt on viikon sisään kiskottu lääkkeitäkin enemmän kuin viimeisen neljän vuoden aikana yhteensä. Yleensä en niitäkään joudu käyttämään. En edes särkylääkkeitä.
Ja meillä on vielä niin älytön käytäntö. että vmtl:t lähtee aina ampumaan. Mikä vitun järki sinne on pistää puolikuntoisia äijiä saamaan keuhkokuume? Eilenkin oli ammunnat, ja siellä saatana kuumeessa hytisin vitunmoisessa pakkasessa, koska halusin lomillekin.
Mulla jäi leiri myös kokonaan väliin. Pitää myöntää, että maanantaina menin veksiin sen takia ettei tosiaan kiinnosta mennä pienessä nuhassa sinne. No lääkäri antoi VP+2xVUP. Ajattelin että mikäs tässä loikoillessa kun ei oikein kipeäkään ole. No olo vaan heikkeni ja tällä hetkelläkin 38.1 kuumetta, silmätulehdus ilmeni aamulla ja helvetin tukkoinen olo. Maanantai aamulla taas veksiin, toivottavasti ei sentään tule VMTL :lol2:
Millois sä ne bemarin paperit saat? Suosittelen ottamaan samalla reissulla leirivapautuksen. Ite sain bemarit polvien takia ja kun sitten jossain vaiheessa oli skapparit pistämässä leirille pyörimään niin hain leirivapautuksen loppuajaksi. Siistiä ois sinne ollut lähteä hyppimään kivien keskelle kun polvet ihan sökönä.
Kontiorannassa oli tällä viikolla yli puol prikaatia vemppoja. Sotinpuron ampumaleiri näkyi niin fyysisinä kuin henkisinäkin vaivoina :D Olihan siellä oikeasti sairaita ehkä puolet, loput muuten vaan itkevät pikku nuhasta ja vaivoista. Hyvä kun kolme bussia varattu porukalle, joka on jo tervehtynyt ja vois lähtee ampumaleirille. "Tervehtyneet" alokkaat kuuli, että sinne pitää lähteä, jos ei ole vapautuksia -> 205 jätkää aamun hoitotunnille, lopulta oli sitten 17 jätkää lähdössä niillä kolmella bussilla :D Vittu mitä nössykkäporukkaa. Toisaalta se on perseestä, kun oikeasti sairaat saavat samalla sitä paskaa niskaan movettajien takia, mutta ei voi mitään.
Mulla se johti noin 4 viikon kikkailun jälkeen siihen, että sitten oltiinkin osastolla lepäämässä (ja tuli muuten sen takia sitten armeija-ajan ainut tuplagines, vaikka muuten olisi ollut lomaa).