Inttiin, saapumiserä I/07

Kuka tunnustaa? Joku tuli säkylään viestikomppaniaan pakkispipo päässä ja tavaroina protskuja ja sheikkereitä.

Oletkos itse siellä viestikomppaniassa? Meitsi on siellä ja en kyllä pongannut siellä silloin ekana päivänä ketään pakkispipoista. Itellä oli mukana vaan pakkiksen kassi täynnä protskupatukoita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Osaakos joku vastata et onks jollain yksiköl käytös uudet 05-loma-asut.

Kauhavalaisilla on ainakin käytössä jo 05-lomapuvut. Aluksi näytti toi 'nato'-kuosi vähän pahalta silmään ja kengät on kuin lasten turvakengät,,mutta kyllä näihin jo alkaa pikkuhiljaa tottumaan..

Ainakin meidän komppanian päällikkö kertoi meille ennen ku ehdittin tuossa tammikuun tienoilla kotiutua, että seuraavalla saapumiserällä (I/07) tulee olemaan käytössään koko M05- arsenaali, lomapuvusta taisteluvarustukseen. Tämä siis 1. Jääkärikomppaniassa ja Santahaminassa.

Näin puhuttiin meillekkin. Muuta ainakin kaverilla, joka just alotti koirana, on vielä kaikki vanhat kamat. Ei ne toisaalta oo vielä saanu edes rk 95:a, eli voihan se olla että uudet kamat tulee myöhemmin. Tuntuis vaan vähän hankalalta..

Ihan sama, ulkona on kylmä ja mä en ole siellä!

On toi armeija vaan niin lapsellista touhua.

" Valmistautukaa alapihalle siirtymiseen, aikaa 2min. Toimikaa ! "

Alikessut ei osaa pitää kuria. Kokelaatkin ihan pellejä. Ainut vähän tiukempaa linjaa pitävä on ylilut. M.Sainio :p

Loppuis tämä P-kausi jo.:lol2: Tosin sitten alkaa Mustin ulkoilutus. :whip:

Jepajee. Puolet ois P kaudesta lusittu nyt. :) Ens viikonloppuna oiskin jo vala niin pitää kohta opetella jo esittelemään ittensä muuna kun alokkaana.

Riihimäellä tota ei sen kummemmin uusita, vaan se "taistelijan perustutkinto" suoritetaan rasteina kassulla. Ite just vietin viime viikon metässä tällä kuuluisalla mosa-leirillä. :urjo:

Parolassa olen. Voiko olla niin että se suoritetaan viikonloppuna vai olisiko niin, että samaisina päivinä kun muut ovat leirillä, on jonkinlaista koulutusta ? Ei saatana vaan pysty lähtemään tässä tilassa leirille.

Parolassa olen. Voiko olla niin että se suoritetaan viikonloppuna vai olisiko niin, että samaisina päivinä kun muut ovat leirillä, on jonkinlaista koulutusta ? Ei saatana vaan pysty lähtemään tässä tilassa leirille.

Meillä vempat ei tehny mitää sillä aikaa ku muut oli leirillä, et ne sit suorittelee niitä joskus muulloin. En osaa sen tarkemmin vastata.

jeejee 39 kuumetta ja huomen alkais alokasleiri, eipä paljoa metsään tarvi lähtä. sit ollaanki gines viikonloppu ku muut on lomilla. perkkele

jeejee 39 kuumetta ja huomen alkais alokasleiri, eipä paljoa metsään tarvi lähtä. sit ollaanki gines viikonloppu ku muut on lomilla. perkkele

Jee jee! Et oo gineksessä, toi on vaan skappareitten juttuja. Siksi tuollaisella uhkaillaan että pahimmat movetkin saatais ruotuun. Ja jos sulla on 39kuumetta pääset osastolle varmaankin, tuskin sua viikonloppua siellä kiinni pidetään jos tervehdyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom