Inttiin, saapumiserä I/06

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MikuJ
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
wasted sanoi:
1 vai 2 joukkue, kuka ryhmänjohtaja? :evil: Joo myönnän ittekkin että aika älyvapaata osa (lue suurin osa) intin toiminnasta, esim just toi ettei voitu käyttää alussa pakkastakkia. Ittelläni ei suurempia ongelmia oo ikinä oo ollu kylmässä, mutta ymärrän ongelmat esim. niillä jotka eivät niin hirveästi ole ulkona liikkuneet. No heti huomenna alkaa taistelukoulutus ja noissa pakkasissa, se vasta hienoa onkin.

1.joukkue/2.ryhmä. Tupa 3:n listalta viimeinen nimi... Mulla on vahva arvio siitä kuka olet wasted. :evil:
Vituttaa olla aina lomilla kipeänä. Ekalla lomalla olin kauheassa flunssassa ja nyt kuumetta ja huono olo. Tuossa to/pe yönä lensi laatta ja seuraavana iltana olikin 39 kuumetta. Mutta veksiin en mennyt, lomille oli päästävä. :) Myönnän, ei ole fiksua... :urjo:

;) ette varmasti arvaa ekalla oikein, en oo todellakaan se alikki ketä tuutte ekaksi arvaamaan , varsinkin kun ollaan pakkotoisto foorumilla...
itte kyllä arvasin heti ketä mikuJ on, mutta mua ei voi arvaa samasta syystä

voi vittu hajotkaa monnit toivoo gonasetäpappakuski hennalan sotkusta kahvin ja lohileivän ääreltä :D
Joo kyllä tää intti on ihan paskaa mutta onneks pääsee treenaa melkein joka päivä. Koittakaa kestää koht on ohi :rolleyes:

wasted sanoi:
;) ette varmasti arvaa ekalla oikein, en oo todellakaan se alikki ketä tuutte ekaksi arvaamaan , varsinkin kun ollaan pakkotoisto foorumilla...
itte kyllä arvasin heti ketä mikuJ on, mutta mua ei voi arvaa samasta syystä
Sorjonen. (?) :)
4 viikon aikana olen käynyt treenaamassa 2 kertaa. Siihen vielä vähäinen ravintomäärä niin tässähän kuihtuu ihan kokonaan. :( Vielä ei ole kyllä lähtenyt kuin sellaiset 3kg painoa... Kyllähän sitä ehtisi treenaamaan kun vaan pysyisi terveenä. Eiköhän sieltä joku treenikaverikin löytyisi.

Tänään alko valkeneen et se on ihan varmana Sorjonen.. :D tosin vähä vaikee sanoo ku sorjonen on 1. joukkueen alikessuja.. eipä ole kyllä paljoa tullu treenailtua, kun tetsaamisen jälkeen ei yleensä ole kauheesti motivaatioo vääntäytyä salille. Mieluummin alkaa sit treenaan kun tää mosa-aika täst vähä helpottaa..:)

noniin arvashan porukka sen viimein, mutta kuka on Rmst.....?!
Itte oon koittanu käydä edes kerran viikolla mutta on tullu ittekin sairasteltua tässä. Alussa multa lähti kuutisen kiloa, ei tullu käytyä salillakaan paljoa kun en edes alussa tiennyt siitä alakerran salista:david:

Asiasta toiseen meinasin hajota eilen kun muut lähitte lomille ja meikä jäi päivystämään kun vaunumiesten yks joukkue oli vielä tulossa hätilästä, ja pääsin vasta varttia yli viis. no kyllähän sitä ties mitä joutu illalla tekeen:kippis1: noi skapparit alkaa ottaan päähän kun ne määrää välillä kaikkee hemmitin tyhmää eikä tunnu ajattelevan järkevästi koskaan. Puuh, sainpahan avauduttua:jahas:

Heheh, hyvä tietää että me mosat ei olla ainoita jotka välillä hajoilee. :)
Motarilla tulikin muutama Leopardi ja bemari vastaan, niitä varmaan odottelitkin.
Hyvää työtä muuten alikkina, sopivan tiukka, mutta reilu meininki. (vrt. vaikka erääseen astetta tiukempaan henkilöön ;) )
Eilen oli hyvä fiilis kun pääsi ensimmäisen kerran kuukauteen kunnolla treenaamaan "omalle" salille. Huomasi kyllä hyvin, ettei ole tullut treenailtua ja olleensa kipeänä. Tuntui rauta paljon painavammalta kuin ennen...
Mutta hyvät viikonloput :kippis1: ja maanantaina jatkuu harjoitukset!

Eihän tuo intti hauskaa ainakaan ole, mutta kyllä mä viihdyn siellä ihan tarpeeks hyvin.

Hyvät puolet:

- Tupaan sattunu mukavia ihmisii, paljon on komppaniassa sellasiaki ihmisiä jotka pistää raivostuttaa idioottimaisuudellaan
- Helvetin hyvää safkaa
- Ampuminen on parasta mitä voi tehdä housut jalassa ;)
- Ihan ok sali

Huonot puolet:

- Kylmyys
- Polvet hajoo
- Selkä jumiutuu
- Kiire odottamaan
- Maastolounailla ei ainakaan pääse kasvamaan/lihomaan

noniin arvashan porukka sen viimein, mutta kuka on Rmst.....?!

Siin onkin sulle miettimistä, se tuskin selviää ainakan massiivisesta lihasmassasta.. :D Ei tosiaan kauheesti olla tekemisis ku mä oon 2. joukkuees. Mut kakkonenhan onkin ykkönen! ;)

Eilen oli jo melkein mukava tetsauspäivä toisin ku torstaina. Sillon tuntu et kaikki menee päin helvettiä eikä klemettilän huutaminen kauheesti helpottanu asiaa prkl.. jo pelkästään sen jätkän naaman näkeminen saa mut näkeen jo punasta! :wall:

joo mä tosiaan hajoilen ja paljon, se alko siitä kun sain tietää että oon vuoden eli viime elokuun lopussa. Ei vaan armeija oo mun paikka...
Mutta ihan kiva kuulla etten sentään ihan paska alikki oo.

Jos sua ottaa tolla tavala päähän klemettilä niin voin sanoa että mulla on samanlaiset tunteet kapteeni mikkosta kohtaan, hemmetin ärsyttävä äijä.

Ihan hyvin on mennyt Kontiorannassa EHK:n leivissä. P-kausi ohi ja spol-koulutus alkaa maanantaina. Sääolosuhteet on välillä rujot ja ampumapäivät ja mettäyöt menee mukavasti yli -30 asteen pakkasessa :) . Ukot on mukavia ja kouluttajatkin melko asiallisia. Yksi parhaista kavereista tulee vielä apukouluttajaksi (upskokki) joukkueeseeni :piis:

Salilla olen käynyt 3 kertaa neljän viikon aikana mutta ehkä kohta treenin pääsee taas kiinni, kestävyyskunto on sentään parantunut mutta lihaskato alkaa kohta ottamaan pattiin.

Bwahahahaa, hajotkaa alikersantti Laajapuroon....
Tuosta ukosta ei monikaan tykkää :love:

aiaji tuli hyvää palautetta, Rmst, oli vielä nimimerkitkin siinä, muutama epäilys on mutten osaa sanoo kuka oot.... ryhmänjohtajasi on....kuka?

Mortti TJ0 ja kiloakaan ei oo lähteny :) (suklaata puoli kiloa päivässä ;) ) ens viikolla tosin takuulla lähtee ku ollaan leirillä ti-pe..

Olis viimesen päälle mahtava homma jos pääsis puolella vuodella, tosin tuola näyttäis olevan sen verran töhöä porukkaa, että kaikki jotka osaa lukea joutuu aukkiin :( Kouluttajan haastattelussa sanoin että aukki ei kiinnosta. No parin viikon päästä ollaan paljo viisaampia..

Köllit pamahti koko yksikölle, oltiin koko Karjalan Prikaatin särmin yksikkö tänään valassa :) Onneksi ei ollut tuon kylmempi ilma.. :rolleyes:

Terv. Panssarijääkäri

Juu, itsekinhän olen tästä päivästä lähtien Viestimies. :)

Ja kun joku pelotteli sillä, ettei ehdi treenaamaan, niin 2-3krt viikkoon on pystynyt heittään settiä sallilla. Se on vaan itsestä kiinni. Ens viikolla kyllä leireillään sitten 4 päivää ja ei ole juurikaan iltavapaita, mutta yritetään ehtiä tekemään jotakin. Eniten vaan pelottaa tuo Hamina, kun sen treenimahdollisuuksista ei ole mitään tietoa.

arni sanoi:
Ihan hyvin on mennyt Kontiorannassa EHK:n leivissä. P-kausi ohi ja spol-koulutus alkaa maanantaina. Sääolosuhteet on välillä rujot ja ampumapäivät ja mettäyöt menee mukavasti yli -30 asteen pakkasessa :) . Ukot on mukavia ja kouluttajatkin melko asiallisia. Yksi parhaista kavereista tulee vielä apukouluttajaksi (upskokki) joukkueeseeni :piis:

Salilla olen käynyt 3 kertaa neljän viikon aikana mutta ehkä kohta treenin pääsee taas kiinni, kestävyyskunto on sentään parantunut mutta lihaskato alkaa kohta ottamaan pattiin.

Tuosta ukosta ei monikaan tykkää :love:

Ite oon kontiorannan Sissi komppaniassa, eikä sielläkään ainakaan kasvamaan pääse.
Pari kaveria on kans siellä spolle koulutuksessa, pari siirty sisseistä sinne ja yks Jk:sta

Haukifile sanoi:
Bwahahahaa, hajotkaa alikersantti Laajapuroon....:D
Laajapuro gonahtaa jossain vaiheessa, ihan pätevä kouluttajahan siinä on, mutta lähinnä se desibelirajojen rikkominen huvittaa välistä.
Mitä pidemmälle p-kautta edetty sitä paremmin miehen kanssa tulee toimeen:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom