Inttiin, saapumiserä I/06

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MikuJ
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
38
Elikkäs kuinkas moni on lähdössä ensi tammikuussa leikkimään sotaa?

Itse lähden Parolaan, onko muita pakkislaisia tulossa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nopeestihan se puol vuotta tässä on vierähtäny(vaikke nyt vielä kokonaan), kun jo saa uuden saapumiserän tilitystä lukea. Toisaalta mukava tunne, vaikka ei mitään varaa itellä vielä sanoa, kun suurin osa jäljellä.

Ei muuta kun parolan SpolKiin ;)

Manuel sanoi:
Nopeestihan se puol vuotta tässä on vierähtäny(vaikke nyt vielä kokonaan), kun jo saa uuden saapumiserän tilitystä lukea. Toisaalta mukava tunne, vaikka ei mitään varaa itellä vielä sanoa, kun suurin osa jäljellä.

Mites salihommat, pääseekö jumppailemaan? =)

Manuel sanoi:

Nuo spollen hommat ovat kyllä pyörineet mielessä... Ehkä päädyn sinne.
Itselläni olisi toiveena päästä rukkiin, mutta saa nähdä miten käy.

Kajaaniin oon menos. Vituttaa jo tää odottaminen ku ei oo töitä eikä koulua, sais alkaa se intti mun puolesta vaikka heti.

HaRzA sanoi:
Mites salihommat, pääseekö jumppailemaan? =)

No paino pudonnu 13 kiloa, että itellä ei ainakaan henkilökohtanen jaksamus ole riittänyt pitää edes tasoa yllä.

MikuJ sanoi:
Nuo spollen hommat ovat kyllä pyörineet mielessä... Ehkä päädyn sinne.
Itselläni olisi toiveena päästä rukkiin, mutta saa nähdä miten käy.

No varsinaiseen Spol Rukkiin valitaan 3 semmosesta ~90 alokkaasta, että siinä on tavotetta.

Jooh... Rovaniemelle tässä oltais ilmatorjuntaan menossa tuolloin. Hyvänä puolena paikassa se että siellä riittää iltavapaita ja harrastuksien johdosta vapaita myönnetään lisää helposti..ja ennenkaikkea - paikassa on saatanan hyvä sali!!!

Rovaniemelle ilmatorjuntaan ois meno. Kiinnostais vain tietää miten on mahdollisuuksia kirjoittaa lukion matikka armeija-aikana kun itselläni tökkäs pitkä matikka niin pitäs saaha se läpi keväällä.

amd86 sanoi:
keuruulle pitäis lähtee onko muita tulos keuruulle?

Heh heh... Keuruu on aika syvältä. :) Itse ollut siellä komennuksella kohta pari kolme kuukautta ja vielä olis tonne maaliskuuhun saakka jäljellä. Ihme suffeli linjauksia koko paikka täynnä ja kuri kaikilla aivan nollassa. Noh helpolla siellä pääsee, aukissa noin kerran viikossa joutuu sykkimään ja silloinkin se on itsestä kiinni että haluaako siellä viikkolenkillä juosta vai ei.

Santikseen spolleks menossa...ja aukissakin pitäs kävästä jos sinne huolivat :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom