Inttiin, saapumiserä 2/2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Denzel
  • Aloitettu Aloitettu
Mahto saatana ottaa koville toi intti bodypenalla kun joka trediin pitää tulla mainostamaan että paska paikka ja oot b-mies.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siellä ne nyt hajoilee ekana aamunaan. :D Vahingonilo on kyllä paras ilo..

Kyllä! KOOOOMMPPPAAANIASSAAA HERÄÄTYYYS!! oj oj, muistan sen kun eilisen :worship:

viikonloppuna pääsee sitten vielä osotteleen niitä sormella ja nauraan.. :D pojilla on sillon maiharit ekaa kertaa jalassa.

En kyllä sanois et täysin hukkaanheitettyä aikaa oli, lähinnä vitutti kun terveelle miehelle c:n löivät kun kuulemma polvi niin paskana. Kaipa ne kyllästy mun perseilyyn tai jotain. :rolleyes:

Ihan mukavaa aikaa se intti oli.. varsinkin näin jälkikäteen ajateltuna, kun siitä on jo tuo reilu 5 vuotta vierähtänyt aikaa. ;) Ja aika pitkälti se on omasta aseenteestakin kiinni. Ei siellä tartte olla kuin se 6kk minimissään kuitenkaan, ni ottaa senkin ajan kokemuksena, eikä sillä tavalla että joka aamu tekee mieli ampua aivot pihalle. Kyllä se armeija-aika ihan hyvää kuitenkin monelle tekee. En nyt sano että jokainen siellä mieheksi kasvaa, mutta varmasti ainakin vähän vieroittaa äidin rintaruokinnasta, ja oppii kestämään turhaa paskaa mikä on ihan hyödyksi myöhemmin työelämässäkin. Ja inttiajan jälkeen osaa ainakin arvostaa ihan normaalia siviilielämää.

Bodypena sanoi:
Sinne lähtivät, hajotkaa mosat aamuihinne. Olipa muuten uutisissa tänään että kertausha(r)jotuksiin otetaan 5-kertainen määrä porukkaa tästä vuodesta eteenpäin, haha ! Itsehän b-miehenä en joudu menemään kertauksiin.
Voi kyllä. Kyllä b-miehetkin joutuu.

ainut huono puoli intissä oli elintason lasku ja menetetty 9kk palkkatulot.

Sais kyllä kertaukset lisääntyä. Itsellä jo kohta 10 vuotta siitä kun kotiuduin eikä kertaakaan ole päässyt kertaamaan. Olisi ihan oikeasti hauska mennä.

Kertauksista ei ole kyllä mitään negatiivista sanottavaa. Kävin kertaamassa pari vuotta sitten jolloin safkattiin paikallisessa ravintolassa ja nukuttiin rivitaloissa. Sauna oli joka ilta, viinajuonti tosin kiellettiin pl. viimenen ilta johtuen koulutuksesta ja tehtävistä mihin siellä koulutettiin. Tää nyt ei tietenkään kaikille satu, mutta se meininki on varmasti ihan rentoa siellä. Kantahenkilökunta on rennolla asenteella mukana ja päivärahatkin juoksee.

Mielelläni menisin uudestaan jos tarvii. Ja kuulemma kertauksia tulee oleen jatkossakin, ainakin niin meinasivat.

No sit hommaan c-paperit siviiliin jos tosiaan näin on ;D

Millos kotiuduit? Ei tainnut todellakaan tuo intti olla elämäsi parasta aikaa?
Itsehän hajosin totaalisesti juuri b-miehiin. Kuuluisia lauseita: "Ei mua voi tohon nakittaa, oon b-mies" "Mää saan ite päättää mitä teen ja mihin pystyn, oon b-mies"
Muut pojat kävelly koko päivän raskaassa varustuksessa 25 asteen helteellä ja b-miehet völlänny tekoilla koko päivän. Sitten illalla avautuvat ettei saa nukkua tarpeeksi, kun herätys on aamukolmelta:jahas:
Muut eivät edes valita, vaikka rankka päivä takana.
Älä kuitenkaan ota henkilökohtaisesti:piis::D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom