Inttiin, saapumiserä 1/11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Niemis
  • Aloitettu Aloitettu
Äsken käytiin rokotuksissa, molemmat piikit olkapäihin ja palkinnoks lasi mehua: D huomenna ekat sulkeiset

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muistan niin selvästi kun itse vuos sitten kirjottelin pakkikselle ensimmäisistä päivistä ja juusri intistä päässeet huutelivat täällä kauheuksia ja AAMUJA ja nyt itse olen siinä tilanteessa. :D :D

Ja takaisin reservissä, E-paperit ihon vuoksi. Takaisin pitäisi mennä 1/12, mutta taidan hakea lääkäriltä c-paperit, mikäli vaan onnistuu. Meni nyt jo suunnitelmat noiden papereiden vuoksi niin vituiksi, että en jaksa samaa rumbaa vuoden kuluttua.

^Siviilissä.. Reservissä ollaan sitten, kun armeijat on käyty :D.. Paska paikkahan se on.. Papruja hommaavaan vaan.

Korjaan, siis siviilissä :D Joo täytynee kysellä, josko tuo ihotautilääkäri niitä suostuisi kirjoittamaan. Kai nyt jokainen vähänkin täysijärkinen ymmärtää tilanteen ja kirjoittaa ne.

No kyllähän ne ceen paperit nyt saa, jos vähänkään viittii järkeään käyttää... Mut ei muuta kun aamuja mosille, toivotaan ihan vitullisia pakkasia alokasleireille:D

Vittu jätkäs huijas. Tääl on ollu ihan vitun mukavaa. 24/7 ja nauraa saanu ihan vitusti :D Eikä oo vituttanu ollenkaan.

Muistan niin selvästi kun itse vuos sitten kirjottelin pakkikselle ensimmäisistä päivistä ja juusri intistä päässeet huutelivat täällä kauheuksia ja AAMUJA ja nyt itse olen siinä tilanteessa. :D :D

Ja jos en ihan väärin muista, niin olin sun kanssa samaan aikaan sotkun koneelle kirjottamassa ekaa viestiä palvelukseenastumisen jälkeen sillon 2 vuotta sitten :D?! En kylläkään esittäytynyt, mutta muistelen näin tapahtuneen!

En ole koskaan ymmärtänyt tuota aamujen huutoa. Itseä ei voinut tuollainen vähempää kiinostaa vaikka juuri perjantaina kotiuduinkin. TJ jutut yms. on iha kiva välil jotai pientä heittää, mutta mitään suurempaa niin se menee jo lapsellisuuden puolelle. Toki nöyrä oma mielipide. Itselläni taas oli loistava armeija-aika ja kaipaan vähä takasinkin. Huolettomin aika elämässäni, koskaan ei varmaan tule niin huoletonta aikaa elämäni taipaleella enään.

Päästiin jo torstaina lomille henkilökunnan koulutuksesta johtuen. Aika hitaasti meni ensimmäiset 2vko, uutta asiaa tuutin täydeltä ja melkeen jatkuvasti kipeenä. No, toivottavasti tää tästä :D

Ja jos en ihan väärin muista, niin olin sun kanssa samaan aikaan sotkun koneelle kirjottamassa ekaa viestiä palvelukseenastumisen jälkeen sillon 2 vuotta sitten :D?! En kylläkään esittäytynyt, mutta muistelen näin tapahtuneen!

okei, taidan muistaa kun tiiän sut vissiin Sasu Kaasisen kautta. Olin sen kaa samal luokal yläasteel.

1/11 Sotilaspoliisit Kainuun Prikaati

Onko täällä Kainuun Prikaatissa palvelevia sotilaita jotka hakivat sotilaspoliiseiksi?

Jos mä pystyisin osottamaan että karjalan prikaatin kasarmeista löytyy hometta nii oisko mulla tai kenelläkään mitään mahollisuutta tehdä asialle mitään? Joku pääjehu varmaa vaan sanois että virallisesti siellä ei ole hometta ja asia ois sillä huuhdottu.

Jos mä pystyisin osottamaan että karjalan prikaatin kasarmeista löytyy hometta nii oisko mulla tai kenelläkään mitään mahollisuutta tehdä asialle mitään? Joku pääjehu varmaa vaan sanois että virallisesti siellä ei ole hometta ja asia ois sillä huuhdottu.

Onko siellä sitten hometta? Heinäkuussa Vekaralle lähto ja ite en kyllä kato päivääkään mitään homeisia kasarmeja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom