Inttiin, saapumiserä 1/11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Niemis
  • Aloitettu Aloitettu
Inttiin pitais menna nyt viikon paasta, ei nappaa yhtaan. Nyt gambiassa vaimon luona ja sen takia pitaa kayda suomessa. Oon max 4 paivaa, vidddutt

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Njoo, viikon päästähän se Niinisaloon meno ois edessä.
Sitä tässä nyt oon vaan vähän jännittäny, että mites toi kun mulla on tosiaankin rasitusastma, polvivamma sekä ylipainoa. Miten siellä pärjää noitten kanssa? Kutsuntalääkärissä käskettiin koittamaan olla ilman astmalääkettä ja jopa tarjottiin suoraan vapautusta pelkästä astmasta. Noh, kävin lääkärillä tuossa lokakuussa ja kerroin asian laidan, etten pysty millään olemaan ilman astmalääkettä ja kysyin siitä vapautuksesta. Lääkäri sanoi, että astmasta ei saa edes B:n papereita, ellei se ole todella pahassa jamassa. Polvesta sanottiin että täytyy mennä kokeilemaan että paljonko se kestää. Elikkä miten tämä nyt sitten vaikuttaa mun palvelukseen? Mielellään en haluaisi mitään B:n papereita ainakaan.

Jahas se olis itsellä sitten toinen kerta inttiä edessä. Viime kerralla olin 2 kk. Nyt tarkotus päästä puolen vuoden jampaksi ja kun nuo edelliset hyvitetään toisesta päästä niin toukokuussa kotiin. :) Paikkana Riihimäki.

Vähän ketuttaa, mutta jotenkin asiaan suhtautuu aika lepposasti kun tietää mitä tulee eteen...

Joo sama juttu itsellä, kuukauden olin viimeeksi ja nyt tarkotus sitten viedä loppuun. Lepposin mielin lähtee, kun tietää mitä tuleman pitää.

Joo kieltämättä hälyttävän lähellä lähtö.. nyt sitä vasta herää kun kattoo kalenteria :D

Hajotkaa aamuihinne ja maksimaaliseen lihaskatoon. Puol vuotta sykitty jo täällä paskassa. Onneksi oma johtajakausikin alkaa jo muutaman viikon kuluttua

tällähän sitä aina peloteltiin, että "teidän kaikkien tyttöystävät tulee huoraamaan ihan vitusti ku ne ei saa teiltä munaa tarpeeks armeija-aikana." osa saatto ottaa tosissaanki :D tai saattaahan se olla tottaki.. :rolleyes:

Kuulin tornaria, että 50% suhteista kestää ja 50% ei. Ei muuta kuin arpaonnea ! ;)

Hyi vittu kun muistelee vuoden takasta:D Hajotkaa aamuihinne mosat terv. reservin vänrikki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom