Inttiin, saapumiserä 1/11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Niemis
  • Aloitettu Aloitettu
Alkaa lähtö kovaa tahtia lähenemään. Muita lähtijöitä? minne lähdössä? ja muuta yleistä höpinää aiheeseen liittyen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taas oltais menossa, vuoden lykkäyksen sain viime tammikuussa opiskelujen takia. Isosaareen ainaki näillä näkymin, harkinnu oon myös vaihtamista vekaralle.

Onko muuten varma syy päästä 6kk, kun lokakuussa olis tulossa perheenlisäystä?

^ Taidankin tästä hakea lykkäystä, samantien :D

E: Rupeehan tässä hieman hajotus lisääntymään päivä päivältä kun h-hetki lähestyy perkule. Duuniaki aina sinne intin alkuun asti.

Laitetaas nyt tänne tämä kysymys:
Eli oon kaverin kanssa kämppäilly vuokra-asunnossa kohta puol vuotta ja nyt haluaisin muuttaa. Tarkotus etsiä uus vuokra-asunto ja inttiin pitäs tammikuussa lähtee. Maksaako kela vuokran vaikka ei periaatteessa tule tuota vaadittavaa 3 kuukautta täyteen ennen inttiin lähtöä?

I/11 kuittaa täälläkin. Yritän itse vaihtaa palveluspaikan Kainuun Prikaatiin, koska se soveltuisi elämäntilanteelle P-K:n vastaavaa paremmin. Btw, mikäli mestoille on tulossa kamppailulajihenkisiä ihmisiä, niin saa ottaa yhteyttä. Olen itse vielä toistaiseksi kamppailulajien suhteen äärimmäisen aloittelija, taitotaso on olematon, mutta vapaaottelu on lajina lähellä sydäntä ja olisi lähtökohtaisesti kiinnostusta harrastella jotakin sitä tukevaa palveluksen ohessa.

Eli oon kaverin kanssa kämppäilly vuokra-asunnossa kohta puol vuotta ja nyt haluaisin muuttaa. Tarkotus etsiä uus vuokra-asunto ja inttiin pitäs tammikuussa lähtee. Maksaako kela vuokran vaikka ei periaatteessa tule tuota vaadittavaa 3 kuukautta täyteen ennen inttiin lähtöä?

Soita ja kysy. Jotkut jopa muuttavat kesken armeijan omaan asuntoon. :) Kela tekee tässä poikkeuksia...

Eiköhän se maksa. Oot kuitenkin asunut omillas (et porukoillas) yli sen 3 kk.

Itellä ois kanssa tarkotus mennä Niinisaloon tammikuussa. Kuitenkin paljon mietityttää, miten sillon käy, sillä mulla on ollut migreenin oireita nyt keväästä lähtien aika lailla ja nuorena on jo tuo migreeni todettu, mutta tuntuu että se on pahentunut nyt. Mulla on ollut myös pitkiä aikakausia jolloin oireita ei ole ollut juuri lainkaan, kuten terveystarkastuksen aikoihin, jolloin sain A:n paperit. Nyt kuitenkin päätä särkee lähes säännöllisesti 1-3 kertaa viikossa, käytössä on estolääkitys, jonka vahvuutta on kertaalleen tuplattu, mutta eipä ole paljon apua ollut. Kun päätä särkee, otan kahta eri lääkettä. Yleensä kipu menee ohi, mutta ei aina. Lisäksi viimeaikoina ollut pari kunnon migreenikohtausta, johon on liittynyt voimakasta pahoinvointia ja vatsakipua. Tällaisia minulla ei ole ollut vain kuin yksi joskus pienenä. Päänsärkyni johtuu todennäköisesti enimmäkseen unirytmistä tai unen määrästä, sillä olen melko huono nukkumaan. Vituttaa vaan, jollei mua nyt huolita sinne, kun opiskelujakin lykkäsin ja työnantajan kanssa sovin, että työsuhteeni loppuu joulukuussa, niin pahimmassa tapauksessa mulla ei ole mitään tammikuussa.. Jonkinlainen esiastma mulla on myös, mutta se tuskin paljoa haittaa. Haluisin kuitenkin vaikka kokemuksen vuoksi käydä edes puoli vuotta tuolla intissä. Eräällä kaverillani oli myös migreeni ja hän oli intissä terveystarkastukseen asti, jonka jälkeen hänet määrättiin pois. Mitä veikkaatte, millai käy?

Huomasin tänäaamuna herätessäni että nyt muuten vituttaa vähän. Helmikuussa on ihan salettiin tyyliin -40 pakkasta. Aijai.

Huomasin tänäaamuna herätessäni että nyt muuten vituttaa vähän. Helmikuussa on ihan salettiin tyyliin -40 pakkasta. Aijai.

Muhun iski kans eilen. Armeijahan ei itessään niin paljoa vituta, kuin ympärillä olevat ihmiset siitä jauhamassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom