Inttiin kesällä 2004

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vanek
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos siellä Keuruulla Sotkussa hiihtelee semmoinen muumimamman näköinen vanhempi naisihminen, ei kannata hätääntyä, se on meikäläisen äippä.

vsq sanoi:
Missä päin olet? Ite oon 1. patterin 1. jaoksessa.

Ekat viikonloppuvapaat. :love:

1. Patteri, 4. jaos. Ootko salille jo eksynyt? Meikä on pari kertaa käynnyt kokeilemassa. Ihan kohtis meininki, ei oo ainakaan jalkapuolella ruuhkaa.
Onko teilläkin ollut näitä massa-iltapaloja eli 4 makkaran siivua, that´s it!? :jahas:

Ron Moss sanoi:
1. Patteri, 4. jaos. Ootko salille jo eksynyt? Meikä on pari kertaa käynnyt kokeilemassa. Ihan kohtis meininki, ei oo ainakaan jalkapuolella ruuhkaa.
Onko teilläkin ollut näitä massa-iltapaloja eli 4 makkaran siivua, that´s it!? :jahas:

Juu, pari kertaa on tullut käytyä. Aika helmi sali. Sun kuvashan on VIP-puolella? Vois tsekkaa sen, ni tietäis morjestaa jos tavataan.

Meillä on kai kerran ollut megamassa-iltapala, mut onneks sillon oli iltavapaa, ni ehti himassa safkaa kunnolla. Tekee kyl vähän pahaa olla arkipäivät ilman raejuustoja/maitorahkoja ja vetää iltapalaks pelkkää hiilareita ja rasvoja. :(

juu sanoi:
Onko totta että spolle-rukkiin on aivan hatun vaikea päästä?

BTW nousee85: mikä on "kuljuu"?

en tiedä ehtikö joku jo vastata tähän ku en lukenut ku ekasivun vastaukset..mutta joo kyllä se taitaa olla hankalaa..ilmeisesti spolle kokelaita on vain yks/varuskunta..korjatkaa jos oon vääräs.. :hyper:

Te armeijassa jo olevat. Eikös sinne voi ottaa tonnikala purkkeja mukaan. Säilyy hyvin ja pitkään. Syö aina yhden, kun ei muualta saa protskuja.

Intissä on murheita tarpeeks (ainaskin mulla oli) ilman salia ja sitä itkua ku lihakset lähtee joka tapauksessa, joten itse päätin olla treenaamatta koko intin. Ja uudelleen ku aloittaa niin älytön treeni into ja itsellä meni vajaa kolme viikkoa kun oli lähes samassa koossa ku lähtiessä.

vsq sanoi:
Juu, pari kertaa on tullut käytyä. Aika helmi sali. Sun kuvashan on VIP-puolella? Vois tsekkaa sen, ni tietäis morjestaa jos tavataan.

Meillä on kai kerran ollut megamassa-iltapala, mut onneks sillon oli iltavapaa, ni ehti himassa safkaa kunnolla. Tekee kyl vähän pahaa olla arkipäivät ilman raejuustoja/maitorahkoja ja vetää iltapalaks pelkkää hiilareita ja rasvoja. :(

Treenipäiväkirjassa on pari säälittävää posea, ei paljon muuta. Sut on ainakin helppo tunnistaa pituudesta.

Sain tarpeeksi noista iltapaloista ja toin omat kaseiinit ekoilla lomilla mukanani. Tupakaverit vähän kyllä kattoo kieroon mutta ihan sama. Sit jos on aamupalaksi/lounaalla ollut kanamunia niin olen varastoinnut niitä kaappiin iltapalaksi. Pitää myös käydä ostaa tonnikalaa. Eiks teillä, 1 ja 2 jaoksella ollut just se 3 viikon gines?

Mites meni muuten testi? cooperit sun muut lihaskuntotestit.

Ainiin, kai oot jo huomannut soden protskupatukat? 1,3e/kpl ja n. 17g prostkuu ja 40g hiilaria + jotain vitskuja. Ite en paljon muuta sieltä ostakkaan. :rolleyes:

3 vk takana. Tänään toiset viikonloppuvapaat. Oon ollu jo 5x VMTL ja 3x VUP. Penikat on tulehtunu ja tältä viikolta jäi 4 päivän majoittumisharjoitusleiri väliin. Vielä ei tietoa jatkosta. Voi olla, että keskeytys on tosiasia ja siten opiskelujen aloitus tänä syksynä. Toivon kuitenkin, että pystyisin jatkamaan ja suorittamaan asepalveluksen nyt. Vemppapäiviä tulee vaan niin saatanasti.. Nyt pääsin kuitenkin fysioterapeutille, jonka ultraäänihoito ja joku sähköhoito tuntu auttavan lupaavasti.

Hoitaja peloitteli veksissä jollain 30 vemppapäivällä, että silloin alettaisiin jo kattomaan, lähetetäänkö kaveri kotio vai mitä.

Onko muuten mitään väliä tulevaisuuden kannalta intissä, kun multa jäi nuo ekat taisteluharjoitukset ja marssit väliin? Ei kai niitä pidä jälkeen päin suoritella?

Maitoo vaan pirusti. Ite juon n. 3 litraa päivässä. Ei oo yksinkertasesti aikaa juoda enempää, kun pitäis syödäkin. Kaappiin on kätevä ottaa jauhoja ja/tai tonnikalaa, jos haluaa. Itse oon ainoastaan mutustellu iltaisin sotkun munkkeja ja suklaata. :D

Coopperissa meni 2150. Ja sen paskan takia sain penikat järkyttävään kuntoon. Tänäänkin piti muodossa juosta ruokalaan, niin jättäydyin vaan suosiolla muodosta pois ja kävelin matkan. Nyt kaduttaa, kun ei ole kahteen kolmeen vuoteen juossut metrin metriä, mikäli joudun vielä keskeyttämään palveluksen.

huh aika kova kunto ku cuupperi on 2150:) sit sellaset treenamattomat läskisäkit vetää samoja tuloksia. mut niinhän se on, kuntopyörään en koske ja juokseminen on homojen hommia...;)

Away sanoi:
3 vk takana. Tänään toiset viikonloppuvapaat. Oon ollu jo 5x VMTL ja 3x VUP.

äijähän on ollu aika vempula jo täs vaihees..itsellä koko palveluksen aikana yhteensä 3 tai 4 vuppia en muista tarkalleen ja 1 vmtl.. :)

Onko muuten mitään väliä tulevaisuuden kannalta intissä, kun multa jäi nuo ekat taisteluharjoitukset ja marssit väliin? Ei kai niitä pidä jälkeen päin suoritella?

ei nuo sua "luokalle" jätä itselläkinin jäi j-kaudella ATT ampumatta ja cooperi juoksematta ku olin silloin lomilla.. :rolleyes:
Maitoo vaan pirusti. Ite juon n. 3 litraa päivässä. Ei oo yksinkertasesti aikaa juoda enempää, kun pitäis syödäkin. Kaappiin on kätevä ottaa jauhoja ja/tai tonnikalaa, jos haluaa. Itse oon ainoastaan mutustellu iltaisin sotkun munkkeja ja suklaata. :D

joo aika lailla samalla linjalla paitsi iltaisin ei tullu käytyä muuta ku iltapalalla maitoo juomas..

Coopperissa meni 2150. Ja sen paskan takia sain penikat järkyttävään kuntoon. Tänäänkin piti muodossa juosta ruokalaan, niin jättäydyin vaan suosiolla muodosta pois ja kävelin matkan. Nyt kaduttaa, kun ei ole kahteen kolmeen vuoteen juossut metrin metriä, mikäli joudun vielä keskeyttämään palveluksen.

itsellä meni 2120m ja tuli paikat etenkin pohkeet aivan saatanan kipeeksi

Little boy sanoi:
Intissä on murheita tarpeeks (ainaskin mulla oli) ilman salia ja sitä itkua ku lihakset lähtee joka tapauksessa, joten itse päätin olla treenaamatta koko intin. Ja uudelleen ku aloittaa niin älytön treeni into ja itsellä meni vajaa kolme viikkoa kun oli lähes samassa koossa ku lähtiessä.

joo itse kävin parilla ekoilla lomilla treenamassa kotosalilla mut siihen se sit jäikin pitää täs koht puolin ruveta reenailee.. :whip:

Pertti 123 sanoi:
Te armeijassa jo olevat. Eikös sinne voi ottaa tonnikala purkkeja mukaan. Säilyy hyvin ja pitkään. Syö aina yhden, kun ei muualta saa protskuja.

itsellä tuli otettua aina nuille pitemmille leireille tunaa mukaaan..nim.merk 3kpl yli 10pv leirejä.. :( ..ja aina oli se 10prk per leiri mukana kyllähän tuohon rupes viimeisil leireillä jo kyllästyy..

Mä vedin aikoinaan aika legendana 1150m eka coopperista. :eek: :lol2:
Juoksinkin coopperin peräti 4 kertaa intin aikana, ja joka kerta sitten paransin 500m. :D

Sapuskaa vaan leireille niin paljon ku reppuun mahtuu, millään muulla ei ole merkitystä. Proteiiniarvoja ei kannata hirveen paljon kytätä, sillä ainakin meikäläiselle tuo syöminen tahto aina jäädä hyvin vähäiseksi. Ei ollut hirveästi ikinä aikaa tunapurkkien availulle. Ei muuta ku suklaapatukoita ja muuta nopeaa safkaa mukaan, ja paljon, ei kannata kitsastella noitten eväitten kanssa. Varsinkin talvella mulle tuli kylmä pelkästään sen takia ettei vaan kroppa meinannut jaksaa pitää ruuminlämpöä yllä niillä onnettomilla 30kalorin pakkisapuskoilla, ja kaverit sit vittuili että miks Patulla on aina kylmä vaikka onkin hirmu korsto.. :rolleyes:

Syksyn koittaessa kannattaa satsata johonkin goretex hanskoihin, meillä oli käytössä sellaset intin vihreät nahkaiset pakkasenjohdattimet, ja olisin yhdellä sateisella ampumaleirillä maksanut mitä vaan jos olis ollut edes vähän tuntoa käsissä.

Oli muuten sotilaan käsikirjassa juttua, että sotilaan päiväkaloreiksi tulisi noin 3300 kcal ja maastossa sitten 4000kcal!!! WTF!!! Ihan mustaa valkoisella se siinä oli tai sitten olen helvetinmoinen puusilmä.

Ron Moss sanoi:
Treenipäiväkirjassa on pari säälittävää posea, ei paljon muuta. Sut on ainakin helppo tunnistaa pituudesta.

Juu. Mä voisin pistää sulle privana pari linkkiä, joiden takaa löytyy mun pärstä, ni voit tulla nykimään hihasta jos joskus eksytään samaan aikaan salille.

Ron Moss sanoi:
Sain tarpeeksi noista iltapaloista ja toin omat kaseiinit ekoilla lomilla mukanani. Tupakaverit vähän kyllä kattoo kieroon mutta ihan sama. Sit jos on aamupalaksi/lounaalla ollut kanamunia niin olen varastoinnut niitä kaappiin iltapalaksi. Pitää myös käydä ostaa tonnikalaa. Eiks teillä, 1 ja 2 jaoksella ollut just se 3 viikon gines?

Meijän tuvassa on onneks parilla muullakin protskuja messissä, ni pysty helposti tuomaan jauhot. Harmi vaan, et Fastin kaseiinia ei näytä löytyvän enää mistään. Ja joo, oli 2 ekaa viikonloppuu kiinni. Onneks loput vkonloput on vapaata. :(

Ron Moss sanoi:
Mites meni muuten testi? cooperit sun muut lihaskuntotestit.

Coopperissa 2400 m (vikalla kierroksella hengästyin, yliluutnantti Sorsakiveltä tuli vähän kuittii) ja lihaskunnosta kiitettävä. Kuntoindeksiks tuli "hyvä". Ei oo toi juoksu ihan mun juttu... ;)

Ron Moss sanoi:
Ainiin, kai oot jo huomannut soden protskupatukat? 1,3e/kpl ja n. 17g prostkuu ja 40g hiilaria + jotain vitskuja. Ite en paljon muuta sieltä ostakkaan. :rolleyes:

Oho. Ei oo paha hinta. Pitää joskus kokeilla.

Onko muuten teilläkin ens viikolla eka metsäleiri?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom