Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missä päin olet? Ite oon 1. patterin 1. jaoksessa.Ron Moss sanoi:12.7.04 Hyrylä..
vsq sanoi:Missä päin olet? Ite oon 1. patterin 1. jaoksessa.
Ekat viikonloppuvapaat.
Ron Moss sanoi:1. Patteri, 4. jaos. Ootko salille jo eksynyt? Meikä on pari kertaa käynnyt kokeilemassa. Ihan kohtis meininki, ei oo ainakaan jalkapuolella ruuhkaa.
Onko teilläkin ollut näitä massa-iltapaloja eli 4 makkaran siivua, that´s it!? :jahas:
juu sanoi:Onko totta että spolle-rukkiin on aivan hatun vaikea päästä?
BTW nousee85: mikä on "kuljuu"?
vsq sanoi:Juu, pari kertaa on tullut käytyä. Aika helmi sali. Sun kuvashan on VIP-puolella? Vois tsekkaa sen, ni tietäis morjestaa jos tavataan.
Meillä on kai kerran ollut megamassa-iltapala, mut onneks sillon oli iltavapaa, ni ehti himassa safkaa kunnolla. Tekee kyl vähän pahaa olla arkipäivät ilman raejuustoja/maitorahkoja ja vetää iltapalaks pelkkää hiilareita ja rasvoja. :(
Away sanoi:3 vk takana. Tänään toiset viikonloppuvapaat. Oon ollu jo 5x VMTL ja 3x VUP.
äijähän on ollu aika vempula jo täs vaihees..itsellä koko palveluksen aikana yhteensä 3 tai 4 vuppia en muista tarkalleen ja 1 vmtl..
Onko muuten mitään väliä tulevaisuuden kannalta intissä, kun multa jäi nuo ekat taisteluharjoitukset ja marssit väliin? Ei kai niitä pidä jälkeen päin suoritella?
ei nuo sua "luokalle" jätä itselläkinin jäi j-kaudella ATT ampumatta ja cooperi juoksematta ku olin silloin lomilla..
Maitoo vaan pirusti. Ite juon n. 3 litraa päivässä. Ei oo yksinkertasesti aikaa juoda enempää, kun pitäis syödäkin. Kaappiin on kätevä ottaa jauhoja ja/tai tonnikalaa, jos haluaa. Itse oon ainoastaan mutustellu iltaisin sotkun munkkeja ja suklaata. :D
joo aika lailla samalla linjalla paitsi iltaisin ei tullu käytyä muuta ku iltapalalla maitoo juomas..
Coopperissa meni 2150. Ja sen paskan takia sain penikat järkyttävään kuntoon. Tänäänkin piti muodossa juosta ruokalaan, niin jättäydyin vaan suosiolla muodosta pois ja kävelin matkan. Nyt kaduttaa, kun ei ole kahteen kolmeen vuoteen juossut metrin metriä, mikäli joudun vielä keskeyttämään palveluksen.
itsellä meni 2120m ja tuli paikat etenkin pohkeet aivan saatanan kipeeksi
Little boy sanoi:Intissä on murheita tarpeeks (ainaskin mulla oli) ilman salia ja sitä itkua ku lihakset lähtee joka tapauksessa, joten itse päätin olla treenaamatta koko intin. Ja uudelleen ku aloittaa niin älytön treeni into ja itsellä meni vajaa kolme viikkoa kun oli lähes samassa koossa ku lähtiessä.
Pertti 123 sanoi:Te armeijassa jo olevat. Eikös sinne voi ottaa tonnikala purkkeja mukaan. Säilyy hyvin ja pitkään. Syö aina yhden, kun ei muualta saa protskuja.
Ron Moss sanoi:Treenipäiväkirjassa on pari säälittävää posea, ei paljon muuta. Sut on ainakin helppo tunnistaa pituudesta.
Ron Moss sanoi:Sain tarpeeksi noista iltapaloista ja toin omat kaseiinit ekoilla lomilla mukanani. Tupakaverit vähän kyllä kattoo kieroon mutta ihan sama. Sit jos on aamupalaksi/lounaalla ollut kanamunia niin olen varastoinnut niitä kaappiin iltapalaksi. Pitää myös käydä ostaa tonnikalaa. Eiks teillä, 1 ja 2 jaoksella ollut just se 3 viikon gines?
Ron Moss sanoi:Mites meni muuten testi? cooperit sun muut lihaskuntotestit.
Ron Moss sanoi:Ainiin, kai oot jo huomannut soden protskupatukat? 1,3e/kpl ja n. 17g prostkuu ja 40g hiilaria + jotain vitskuja. Ite en paljon muuta sieltä ostakkaan.