Inttiin 11.7.05

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Feather
  • Aloitettu Aloitettu
ylikuntoilija sanoi:
Ihan jees fiiliksillä lähdössä. Toisaalta tämmöinen "pakkoloma" arkielämästä tekee ehkä ihan hyvää, mutta vituttaahan se kun keksii vähän väliä kaikenmoista mitä voisi tehdä lähiaikoina ja tajuaa, että saatana - tässähän on 2 viikkoa vapautta jäljellä. Suurin osa kavereista pääsee intistä sellaiset 2 päivää ennen kuin itse painelen sisään. Heh.

Ehkä se tekee joillekin. Mua ainakin vituttaa se pelkkä oleminen siellä, se on melkein pahinta. Sata kolme aamua on vielä. Ehkä joskus aika kultaa muistot.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
makew sanoi:
Ehkä se tekee joillekin. Mua ainakin vituttaa se pelkkä oleminen siellä, se on melkein pahinta. Sata kolme aamua on vielä. Ehkä joskus aika kultaa muistot.

Noh, katsotaan muuttuuko minullakin ääni kellossa..

tomppa85 sanoi:
Eipä siinä mitään. Eniten vituttaa, että nämä vaivalla hankitut lihat hupenevat ainakin alkuun.

Noh, onneksi ajoitin ylikunnon oikein, munasin punttitreenin aloittamisen, vaihdoin painotuksen aerobiseen ja satun olemaan sopivasti ektomorfahtava ja paljon muuta - eli toisin sanoen, ei ole mitään menetettävää ;)

Kyllä se tietysti vituttaa, mutta intissä sitten puntilla ahkeroidaan..

Lycanth sanoi:
Onko muut huomanneet sellaista asiaa, että kun vanhat äijät kyselee, että koska on sinne armeijaan lähtö niin alkaa seuraavaksi tälläinen virsi. "Joo nykyisin se armeija on leikkikoulu plaaplaaplaa..

Tuo on kyllä nykyään niin velliä. Toista se oli ennen. Kun meikä meni aikoinaan inttiin, niin silloin vanhat äijät kertoivat kantaneensa 200 tellua ja 900km täyspakkausmarsseja. Jos pinkka ei ollut suorassa, niin vääpeli hakkasi komppanian ruokalan katolle polkupyörällä. Nykyään vanhukset ovat päässeet niiin helpolla. Ajat muuttuu. Ennen miehet osasivat sentään kunnolla valehdella ja liioitella. Johtuu ihan varmaan syväjohtamisesta.

andor sanoi:
Minkälaiset tunnelmat on porukalla nyt kun parisen viikkoa on enää siviiliä jäljellä? Itse en ole oikeastaan vielä miettinyt koko asiaa yhtään joten vitutuskaan ei ole päässyt pintaan. Muutenkin helpottaa kun on niin moni kaveri lähdössä nyt samaan aikaan niin ei tarvi yksin vittuuntua.

Se o aivan sama vaikka menis sinne yksin. Suurinta osaa siitä porukasta yhdistää sama vitutus, joten keskustelunaiheita ei puutu. :)

inflames sanoi:
Se o aivan sama vaikka menis sinne yksin. Suurinta osaa siitä porukasta yhdistää sama vitutus, joten keskustelunaiheita ei puutu. :)

Juu no niinhän se on mutta kyllä se ainakin eka päivien jännitystä vähän lieventää kun tuttuja näkyy ympärillä. Kyllähän siihen muuhunkin porukkaan varmasti nopeesti tutustuu sit. Perhana siviiliä jäljellä 15 aamua, vähiin käy :itku:

andor sanoi:
Minkälaiset tunnelmat on porukalla nyt kun parisen viikkoa on enää siviiliä jäljellä? Itse en ole oikeastaan vielä miettinyt koko asiaa yhtään joten vitutuskaan ei ole päässyt pintaan. Muutenkin helpottaa kun on niin moni kaveri lähdössä nyt samaan aikaan niin ei tarvi yksin vittuuntua.

Noeitässä mitään ihmeempiä fiiliksiä ole kun aiemminkaan......ai nii mut mähän kotiuduinkin jo -99, hitsi. :kippis1:

TJ 12 :hyper: :rock: :D

Sori. Oli pakko :)

Heitänpä tähän että: Mielummin tulisin armeijaan ku että "saan" olla D mies ja elää diabeteksen kanssa loppuelämäni.
Kaiken hyvän lisäksi mulle vielä vittuilaan miten en oo "tosimies", eikä musta tuu koskaan miestä ku armeija ei musta sitä tee ja petän suurinpiirtein isänmaatani. KOSKA OISITHAN PÄÄSSYT DIABETESYKSIKKÖÖN JOS OISIT HALUNNU VITUN NÖSSÖ, eli johonki vitun Helsinkiin jossa räplätään tietokoneita!

Onnea armeijan kestämiseen, meikä jatkaa tätä paskaa sitte hautaan asti.
(sori pieni avautuminen mutta alkopa vituttaa itteäni tämä thredi jostain syystä ja aattelin postata vähä jotain, aluksi tosin aattelin vaan vittuilla että hajotkaa sinne mä oonki D-mies, mutta niin..)

JanK sanoi:
Lycanth, mihin oot menossa? Rovaniemelle vai Sodankylään?
Pyssykylään menen. Minne itse?

Rovaniemelle LapItR. Taian olla ainut tältä kylältä, joka menee tuonne ikäryhmästä (v.85). Melkeen kaikki meni tammikuussa ja suurin osahan joutuu Kajaaniin tai Sodankylään.

FRDF...Finnish Rapid Deployment Forces :rock: sie nähää! vituttaa vaan ku polvi paskana kuntoteisteista oikeestaan nyt päässy joukseen/puntille...toivon mukaan ei huono kunto alussa haittaa (ainakaan paljoo)

TJ 9 - kaikki hyvä loppuu aikanaan. :(

Eilen tuli ruotuväki lehti ja alokkaanopas. :(

Mitenkäs porukka on nyt sit inttiin valmistautunut? Mitä olisi järkeä ottaa ensimmäisenä päivänä sinne mukaan?

Älkää stressakko sen inttiin lähdön kanssa (Helppo sanoa kun on päässyt puis), mutta oikeastaan mitä kannattaa ottaa mukaan on hammasharja ja -tahna, ehkä neulaa ja lankaa, rahaa sodea varten, ehkä parit omat boxerit, vaikka intti jakaa ihan hyvät boxerit 4kpl kaikille, jos polttaa tai nuuskaa niin parin viikon röökit ja nuuskat, avoin ja stressitön mieli, älkää alkako kinaamaan ensimmäisinä päivinä tai viikkoina alikkien ja koksujen kanssa, tai saa paskan maineen. Kyllä se ensijärkytys muuttuu äkkiä tottumiseksi ja lopulta gonahtamiseksi.. ;)

tuomas jutteli ihan asiaa,lisäisin tuohon vielä oman saippuan(tai vastaavan)
eli yleisesti,peseytymisvälineet

jaahas joko siitä on kulunu jo puol vuotta kun mie siirryin reserviin...niin se aika rientää...

Kannattaa sinne ottaa aika paljon kamaa jo heti alussa, tulee nimittäin aika tylsät kolme viikkoa jos sellanen kinkku napsahtaa. Eli reilusti vaan cd-soitinta yms, lukemista ja muuta ajanvietettä mukaan. Lisäksi kannattaa ottaa omat lenkkarit/sisäpelikengät mukaan, itse en intin tekeleitä montaa kertaa jalassa pitänyt. Kyllä ne ylimääräiset kamat saa sinne kaappiin tungettua kunhan vain laittaa huolella.

HaRaXz sanoi:
Mitenkäs porukka on nyt sit inttiin valmistautunut? Mitä olisi järkeä ottaa ensimmäisenä päivänä sinne mukaan?

En oo valmistautunu mitenkään. Yritän välttää viimeiseen asti noita valmisteluja ym. ettei ala vituttamaan liikaa. Kait sinne jotaki kamaa pitää mukaan ottaa, tärkeimpänä varmaankin palvelukseenastumismääräys, henkkarit, rahaa, tilinumero, hammasharja, partakone... Hmm eiköhän tuossa ole jo jotakin... 12 siviiliaamua enää :itku:

edit: piti vaihtaa asiaankuuluva avatar ja usertitle

provo: Eihän siinä inttiin menossa ole mitään kummallista. Vähän uutta ja ihmeellistä parin viikon ajan. Kyllä te siitä selviitte ilma ongelmia. Mutta odottakaapa vaan, kun palvelus on puolessa välissä... sitten alkaa elin otsassa kasvaa ja... HAJOTKAA NIIHIN AAMUIHINNE :D

(nimim. GTJ 86)

Odotan taas innolla syksyn kertausharjoituksia. Tuttua porukkaa, sotkun munkit, kipinävuoro, kyykky-/riukupaska, jne. Aina on mukavaa ollut.
Halpana huvina aina odottelen jos joku alikersantti erehtyy luulemaan varusmieheksi ja avautumaan kun en tervehdi. :jahas:
Ylennystä odotellessa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom