Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sodankylä anyone? :(
Pyysin kajaaniin II/08 ja pistivät sodankylä I/09... Ei taida tällä pärställä olla yli 6kk jobia odotettavissa ;)
Sodankylä anyone? :(
Pyysin kajaaniin II/08 ja pistivät sodankylä I/09... Ei taida tällä pärställä olla yli 6kk jobia odotettavissa ;)
Tammikuussa Parolaan :kippis1:
Kertokaapas, kuinka suuri merkitys uimataidolla on tuolla intissä (esim. panssarijääkäreissä)? Kunto on kohtalaisen hyvä ja kiinnostusta löytyisi mennä vaikka rukkiin asti jos vaan mitään saumaa on, mutta kun tuo vedessä räpiköinti ei ole meikäläisen vahvimpia lajeja, ei varmaan se paljon puhuttu 200 metriä mene rikki
Tammikuussa Parolaan :kippis1:
Kertokaapas, kuinka suuri merkitys uimataidolla on tuolla intissä (esim. panssarijääkäreissä)? Kunto on kohtalaisen hyvä ja kiinnostusta löytyisi mennä vaikka rukkiin asti jos vaan mitään saumaa on, mutta kun tuo vedessä räpiköinti ei ole meikäläisen vahvimpia lajeja, ei varmaan se paljon puhuttu 200 metriä mene rikki
Justiin edellisellä sivulla kysyin samaa, että onko kukaan muu menossa pyssykyllään (sodankylään) :D
Eli täält´on ainaki yks tulossa....
Sama juttu itelläki paitsi että KaartJR I/09. Minulla tosin ehdottivat kutsunnoissa kuljua mutta kun olin sitä vastaan aika jyrkästi niin sanoivat etteivät voi pakottaa. Spol hommiin sanoin taas että voisi olla mielenkiintoa ja sanoivat että laittoivat jonkun merkinnän siitä. Lisäksi tuossa lähetetyssä kyselyssä laitoin kuljuun !EI!. :curs: Toivottavasti ei joudu sinne hiertää hanuria ajoneuvon penkkiin. :itku: Ilmottelen sit miten kävi ja pystyykö sen välttämään.Menen itse inttiin vasta II/09 (santis), mutta olisi kysymys: Kuinka välttää kuljetuskomppania? C-kortti on taskussa (merkattu kutsunnoissa) ja sakkoja ei ole. Ajokortin 2. vaihe on toisaalta vielä suorittamatta.
Huhut kertovat, että santiksessa monet C-kortilliset pakotetaan kuljuun, sillä C-kortillisia ei ole tarpeeksi. Onko fiksuinta jättää 2. vaihe suorittamatta vai mikä olisi varmin tapa välttää kulju?
Sama juttu itelläki paitsi että KaartJR I/09. Minulla tosin ehdottivat kutsunnoissa kuljua mutta kun olin sitä vastaan aika jyrkästi niin sanoivat etteivät voi pakottaa. Spol hommiin sanoin taas että voisi olla mielenkiintoa ja sanoivat että laittoivat jonkun merkinnän siitä. Lisäksi tuossa lähetetyssä kyselyssä laitoin kuljuun !EI!. :curs: Toivottavasti ei joudu sinne hiertää hanuria ajoneuvon penkkiin. :itku: Ilmottelen sit miten kävi ja pystyykö sen välttämään.
Parolassa ei vaikuta mihinkään ja rukkiinkin pääsee vaikkei vedessä viihdykään.
Edit: Ps. Parolan huoltokomppania hajoaa II/08 koksuihin :D
No kannattaa kyllä ottaa omat shampoot mukaan. Alusvaatteita suosittelen myös ottamaan, t-paitoja, boksereita ja sukkia. Ainaski kajaanissa saatin talon puolesta vaan 4 settiä alusvaatteita ja sukkia.Osaisko kukaan kertoa tarkemmin mitä pitää ottaa mukaan kun lähtee armeijaa, esim. pitääkö omat shampoot/suihkusaippuat vai löytyykö talon puolesta? Miten vaatetus? jne..
http://www.aamukampa.net/forum/viewtopic.php?f=30&t=464&start=0Osaisko kukaan kertoa tarkemmin mitä pitää ottaa mukaan kun lähtee armeijaa, esim. pitääkö omat shampoot/suihkusaippuat vai löytyykö talon puolesta? Miten vaatetus? jne..