Intti I/09

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään tuli ekat inttipropagandalehtiset postilaatikkoon, ja ensimmäistä kertaa kaiken kaverien pelottelun jälkeen tuli mieleen että sinnehän mennään aika pian.

Niinisaloon siis tammikuun 12. on tarkoitus lähteä... jos jaksaa:D

Niinisaloon tuolloin ja ehdoton maksimi 6kk. Armotonta pelleilyä, vituttaa nyt jo.

Täsä on oikee asenne:D. Itse koitin selvitä puolella vuodella mutta ei onnistunut vaan vuodeksi sitä pakotettiin. 4kk takana ja 8kk vielä edessä, kyllä pistää vituttamaan:down:

Jos itse haluan olla intissä 6kk niin voidaanko siellä oikeasti pakottaa olemaan vuosi? Omistan c-kortin ja KUULEMA se on silloin vuoden pesti autopuolella, eikä auta sanoa vastaan.

Kyllä voidaan pakottaa, nimimerkillä kokemusta on.

kovalla munalla vaan kyllä se siittä helpottaa P-kauden jälkeen... NO paskat helpota mutta kyllä sielä ihan hauskaakin voi olla itsellä ainakin tälläi jälkikäteen mietittynä oli ihan mukava vuosi :thumbs:

Tammikuussa olen toivottavasti menossa ilmavoimien teknilliseen kouluun. Tulokset pääsykokeista tulee kuun lopussa. Jos ei onnista niin sitten Säkylässä tavataan :D Ei helvetti 66 aamua enää :(

Tammikuussa olen toivottavasti menossa ilmavoimien teknilliseen kouluun. Tulokset pääsykokeista tulee kuun lopussa. Jos ei onnista niin sitten Säkylässä tavataan :D Ei helvetti 66 aamua enää :(

Jos tuonne pääset niin ei tarvi katua! Itsellä tj 232 mutta voin sanoa, että mahtava paikka tuo Halli noin niinkun varuskunnaksi. P-kausi on kohtuullisen perseestä olit missä päin Suomea tahansa, mutta aukkin kun alkaa, niin johan onkin mielenkiintoista. (ainakin verrattuna ojassa konttaamiseen ja tetsaamiseen)

Jokainen pääsee intissä kranaattia viskomaan ja rynkyllä ampumaan, mutta harva pääsee hyppäämään Hornetin ohjaamoon, aseistamaan koneen ohjuksilla tai ryömimään imuaukkoon turbiinin siipiä tarkastamaan. Ja lentokonehalli on aina lämmin... pj-teltta ei. :D

Tulossa ollaan kans, tosin varma pääsy. Pääsin jo heinäkuun erään, mutta lykkäsin puolellavuodelle töiden takia. Salilla nähdään :D

tammikuussa halliin hajoilemaan poijat! peruslunkilla asenteella rivimieheks:piis: vittuako siitä ressiä ottamaan kun kuitenkin mentävä jos ei halua vanhainkotiin perseitä pyyhkimään.

Juu itelläkin ois lähtö tuolloin Kainuun prikaattiin mutta lähiaikoina selviää pitääkö mennä.. Sydänvika ja refluksitauti... ei osaa sanoa.

Voipi olla aika varma :/ Kai ne on varautunu ny siihen ku kuolemantapaus jo sattunu että jos on pikkusenki pumpussa häikkää ni C paperit käteen

*Huu!* Enää Vajaa 2kk niin päsee leikkimään. Harvat odottaa tuota tammikuutta yhtä innokkaasti ku minä :hyper: saa nähä, petynkö myös enemmän kun muut.

E; Kajaanissa siis tavataan.

1/09 pitääs tulla takaasi niinisaloon hajoilemaan :(
Tulen kyllä vasta valan jälkeen, viime reissu jäi kesken solisluun murtumisee 3kk palveluksen jälkeen, vielä olisi jäljellä toiset 3kk. Ja mikä mahtavinta kaikki kaverithan pääsee nyt tammikuussa intistä pois, niinkuin olisi itsekkin pitänyt päästä

Fiilis ajatellessakin takaisin menoa on susi paska:(. Kesken kaiken mukaan hyppääminen ja tieto siitä mitä paskaa homma oikeasti on ei ainakaan auta takaisin menoa yhtään. Arvostus koko hommaa kohtaan romahti tämän kotiin laiton jälkeen. Lehdet kehtaavat vielä kirjoittaa siihen sävyyn että joka viides varusmies keskeyttää palveluksen syystä ettei jaksa hommaa enää....... Ite ne sieltä suurimman osan kotia lähettävät.

Hitto, kun ei ole tullut palstoilla pyörittyä vähään aikaan. Eli Kainuun prikaatiin tiedustelu komppaniaan sissiksi laittoivat, niinkuin toivoinkin. Kutsunnat meni suunnilleen tällä lailla = Mitäs toiveita Nousukkaalla olisi? No kainuuseen haluaisin sissiksi 12 kuukaudeksi ja pyrin rukkiin, jos pääsen aukkiin. Selvä peli ja paperit käteen ja eikun vekeen. Viimeisin oli päässyt vasta jotain 3 aikaan iltapäivällä, itse pääsin ekana pois jo puol 11 aamupäivällä:D. Eli erittän tyytyväinen olen tämän hetken tilanteeseen, pääsin just sinne minne halusin ja aamuja enää 54 jäljellä... JIPPII!!!!:dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom