- Ikä
- 38
Karjalan prikaatiin tulossa I/09 :dance: Vuosi ollaan ja sissiksi sitä on pyrkimys
Karjalan Prikaatissa ei ole sissejä. (Panssari)tiedustelijoita kylläkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Karjalan prikaatiin tulossa I/09 :dance: Vuosi ollaan ja sissiksi sitä on pyrkimys
Niinisaloon tuolloin ja ehdoton maksimi 6kk. Armotonta pelleilyä, vituttaa nyt jo.
Jos itse haluan olla intissä 6kk niin voidaanko siellä oikeasti pakottaa olemaan vuosi? Omistan c-kortin ja KUULEMA se on silloin vuoden pesti autopuolella, eikä auta sanoa vastaan.
Tammikuussa olen toivottavasti menossa ilmavoimien teknilliseen kouluun. Tulokset pääsykokeista tulee kuun lopussa. Jos ei onnista niin sitten Säkylässä tavataan :D Ei helvetti 66 aamua enää :(
Tulossa ollaan kans, tosin varma pääsy. Pääsin jo heinäkuun erään, mutta lykkäsin puolellavuodelle töiden takia. Salilla nähdään :DTammikuussa olen toivottavasti menossa ilmavoimien teknilliseen kouluun. Tulokset pääsykokeista tulee kuun lopussa. Jos ei onnista niin sitten Säkylässä tavataan :D Ei helvetti 66 aamua enää :(
Eikös sydänviasta pitäisi tulla vapautus aika suoraan?Juu itelläkin ois lähtö tuolloin Kainuun prikaattiin mutta lähiaikoina selviää pitääkö mennä.. Sydänvika ja refluksitauti... ei osaa sanoa.
Voipi olla aika varma :/ Kai ne on varautunu ny siihen ku kuolemantapaus jo sattunu että jos on pikkusenki pumpussa häikkää ni C paperit käteen