Intti I/09

Ei, nyt tätä valtakunnan tiukimpien seulojen läpi valittua perusyksikköä johtaa Yliluutnantti Kai Känä
hieman erikoinen tyyppi :D

Iha helmi äijä!!! :D Venatkaa ku pääsette johonki "kunnon" harjotukseen niin Känä painaa etunenässä tatti ojossa! Hieno mies :5:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Illalla takas vekaralle :( Huomenna mettää :(

meitsi päivystää. lepihommaa:)

Ja siellä koneillahan ei sitten olla ku se 20min per vuoro!!! :curs:

No joo... :rolleyes:

Vielä muutama viikko, ja me koksutki päästään taas käväsemään Hallissa. Ihan mukava mennä kattomaan, millainen meno teillä siellä nykyään on.

Hohoo. :D

Juuri kun oli näistä lomakielloista tai huhutuista sellaisista puhetta:

Iltalehti sanoi:
Varusmiehet lomakieltoon flunssaepidemian takia
4.2.2009 16:56

Viestirykmentin varusmiehet joutuvat lomakieltoon Riihimäellä laajan flunssaepidemian vuoksi.

Lomakielto jatkuu vähintään viikonlopun yli.

- Kyllä moni repi pelihousujaan, kun sai kuulla karanteenista, kertoo varusmies Riihimäeltä.

- Vain muutama sai pitää lomansa yo-kirjoitusten vuoksi.

Epidemia puhkesi eilen ja tähän mennessä 25 prosenttia varusmiehistä on sairastunut.

- Kovaa kuumetta on monella ja keuhkoputkentulehdusta, sekä poskiontelontulehdusta. Varasairaalakin on otettu käyttöön, kuvailee varusmies.

Varusmiehiä on tällä hetkellä Riihimäellä palveluksessa noin 400.

Sairastuneet on määrätty vuodelepoon.

Koskeekohan monia Pakkistaistelijoita? Voin vain kuvitella sitä ketutuksen määrää, kun pitää olla gineksessä ja vielä taudin kourissa... :(

Voin vain kuvitella sitä ketutuksen määrää, kun pitää olla gineksessä ja vielä taudin kourissa... :(
Varmaa niitä kellä ei ole kuumetta eikä mitään sairauksia nakertaa enemmän ku niitä ketkä makaa kuumeessa ja keuhkoputkentulehduksessa kun ei pääse lomille :D

Mites täällä näin hiljasta?

Ite pääsin tänään lomille ja taas on jonkulaista flunssaa. Se on ens viikolla jo vala :kippis1:

Ei, nyt tätä valtakunnan tiukimpien seulojen läpi valittua perusyksikköä johtaa Yliluutnantti Kai Känä
hieman erikoinen tyyppi :D

Haha, saatanan Kaitsu.

Omalla P-kaudellani/johtajakaudellani Känä oli saapusmiserän päällikkö. Kaveri on ihan vitun sekopää metsässä ja jollain johtamistaidon diipadaapakurssilla puhui täydellisen kuuloista venäjää yms. Hieno mies kaikinpuolin!

Onkos luutnantti Kuusisto vielä rankaisemassa siellä?

Mulla oli vala torstaina.

Ollut kans pikku lämpöö alkuviikosta asti, menee ja tulee. Ei jaksa veksiin mennä. Paitsi jos ens viikolla on jatkuu vielä ja lähdetään 5 päivän taisteluleirille :/

Uuh 39,4 kuumetta oli yöllä.. Tänää pitäis kassulle takas ja huomenna alkais 4päivän leiri taitaa jäädä meikäläiseltä väliin..

Siis mitä vittua? Vala ens viikolla joillain? Mä oon aina luullu et ne heittää sen sinne alokasajan suht loppuun, mut oon tainnu luullu väärin. Kai teillä silti alokasaika jatkuu vielä valan jälkeenkin? Meilllä on vala 27. ja alokasaika päättyy vasta kun muutama päivä ollaan eletty maaliskuuta. Onneks miehistökurssit alkaa aikasemmin niin meikäläinen pääsee tosta alokasajasta jo ens viikon jälkeen.

Siis mitä vittua? Vala ens viikolla joillain? Mä oon aina luullu et ne heittää sen sinne alokasajan suht loppuun, mut oon tainnu luullu väärin. Kai teillä silti alokasaika jatkuu vielä valan jälkeenkin? Meilllä on vala 27. ja alokasaika päättyy vasta kun muutama päivä ollaan eletty maaliskuuta. Onneks miehistökurssit alkaa aikasemmin niin meikäläinen pääsee tosta alokasajasta jo ens viikon jälkeen.

meitsilläkin tosiaan vala oli jo viime torstaina. enään ei olla kusisia alokkaita, oikeen lentosotamiehiä.:dance2: mutta p-kausi jatkuu aivan normaalisti edelleen. mitä se 6 vai 8 viikkoa kestää. pysty muistaa. ens viikko ois sitten tst-leiriä.:jahas:

Meillä ainaki ens viikon perjantaina vala ja siitä sitte maanantaihin asti lomaa:rock: (yks hl tosin menee, mut aevan sama)

ens viikonloppu gines. Taistelijantutkinto on kiva asia. Tekeekö sillä muuten edes loppuen lopuks mitään kun kerran meikäläinenkin on menossa Spol hommiin ja valinnat täytyy käytännössä tehdä jo ennen tuota ens vlopun tutkintoa, kun spol-miehistökurssi alkaa ens viikon jälkeen?

Suositut

Back
Ylös Bottom