Intti I/09

Siis hetkinen.. Kävin jo ostamassa ne lääkkeet apteekista niin eikö ne korvaa niitä kuittia vastaan? Ja eikös ne korvaa myös sen hoidosta tulleen maksun?
Niin joo... tätä en tiedä, ymmärsin kysymyksen pikkasen väärin. Uskoisin sille olevan joku valmis lomake millä haetaan korvausta. Kysy alikessuiltas tai veksissä, jos sinne joudut menemään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
3 viikon gines takana, nyt alkoi vapaa maanantaihin asti. Vala oli tänään. Kolmas osa jo armeijasta suurinpiirtein käyty jos nyt sattuu olemaan puolen vuoden mies.

Tuosta 3:sta viikosta tuli oltua 2 viikkoa kuumeessa, nuhassa, yskässä, silmätulehduksessa. Osastollakin sain olla 3 päivää. Nyt alkaa olo olla jo ihan hyvä.

SpolAUK. Kauhava kutsuu viikon päästä.

1 vuosi intissä tulee oltua, mutta ei tuo kylläkään vituta sillä ei mulla mitään sitä vastaan ole..

Ainakin tuolla laihtuu jos ei muuta vaikka joka aterialla tulee syötyä varmaan +1000kcal ja joka lomalla tulee syötyä noin 5 ateriaa grilli/hese ruokaa:D illalla vielä sipsiä ja limsaa niin kuitenki paino vaan putoaa koko ajan. Hyvä asia sinänsä, saisi se vielä noin 10kg pudota ennen kun siitä pitää huolestua.

Itsellä armeijan aikana putos paino 22kg :)
Ja 6kk mies olin.

e. Korkojen kans takasin tullu.

Itsellä armeijan aikana putos paino 22kg :)
Ja 6kk mies olin.

e. Korkojen kans takasin tullu.

Paljos oli paino sit inttii mennes? itelläni pudonnu vast joku 5kg. Tosin vyötä saa olla kiristelees joka viikko uusii reikiin :rock: ens viikolla pitää vissii käyä pienempi vyö jo hakees...

Itel tippunu nyt 6viikos reilu 7 kiloo paino... 100kg->93kg kerran oon käyny salilla tänä aikana mut kohta pitäis helpottaa niin pääsee taas vääntää rautaa:) Ketää pakkislaisia parolas?

Itel tippunu nyt 6viikos reilu 7 kiloo paino... 100kg->93kg kerran oon käyny salilla tänä aikana mut kohta pitäis helpottaa niin pääsee taas vääntää rautaa:) Ketää pakkislaisia parolas?
Missä yksikössä oot? Itellä on paino noussu melkein 5 kiloa armeija-aikana :D.

Saatais aukki valinnat ilmottaa jo. Vittumaista kun pitää ne pitää jännityksessä et joutuuko vuodeks vai pääseekö spol miehistöön. Huomenna saadaan pistoolit ja perjantaina valtio myöntää mulle ja muutamalle muulle tykkimiehen kunnia-arvonimen:D

Panssari it helsingin ilmatorjunta rykmentti..:P Missäs ite oot? Viimeisen päälle sali kyl tuolla helitrssä..
Panssarihaupitsissa. Aika löysää meininkiä näyttäis olevan siellä. Vituttaa taas aika rankasti ku pitää mennä takas. Kiinnosta yhtään :E. Ja sit just ennen valaa julkastastaa valinnat. Sitku joutuu vuoden mieheks niin onki hyvä vitutus käynnis.

Panssarihaupitsissa. Aika löysää meininkiä näyttäis olevan siellä. Vituttaa taas aika rankasti ku pitää mennä takas. Kiinnosta yhtään :E. Ja sit just ennen valaa julkastastaa valinnat. Sitku joutuu vuoden mieheks niin onki hyvä vitutus käynnis.

Juu juu.. Itelle tarjottii b papereita kuulosta ja otin ne.. Pääsenpä puolella vuodella melko varmasti ja pystyy aloittaan koulun heti syksyllä ei tarvi lykkäillä enempää..

ainakin sen tiedän että meikälaisestä tulee puolen vuoden mies. Sillä kaikki 12kk:n paikat on jo valittu, ja samoiten 9kk:n paikat. Todennäköisesti tekevät minusta spaden tai heitinmiehen. Sille kyllä on ihan sama kun pääasia on että puolella vuodella pääsee poies!!!

jee vuoden nakki napsahti...voi vittu

Hahahaa Suomenlahden meripuolustusalueen komentaja sitten päättikin vielä muuttaa meidän varuskunnassa tehtyjä valintoja ja minusta tuli puolen vuoden mies!!!
Voiko lomat paremmin alkaa :hyper: :hyper: :dance: :dance2:

Puoli vuotta lisää oikeaa elämää tuli sormia napsauttamalla, tunne on sanoin kuvaamaton :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom